28.05.2015.
Top 5 Poslodavaca Partnera za 2014. godinu
Stručnjaci u upravljanju ljudskim potencijalima iz vodećih tvrtki u Hrvatskoj najbolje su ocijenili upravljanje zaposlenicima u ovih pet kompanija:
1. mjesto dijele Pliva Hrvatska i Vipnet
2. mjesto dijele Microsoft Hrvatska i Coca-Cola HBC Hrvatska
3. mjesto Valamar hoteli i ljetovališta
Projekt Poslodavac Partner ove godine slavi 10 godina, a listu Top 5 Poslodavaca Partnera objavljuje od 2008. godine. Certifikat Poslodavac Partner je priznanje koje se dodjeljuje organizacijama na temelju ocjene razvijenosti praksi upravljanja zaposlenicima. Kako bi zadovoljili standarde certifikata, kompanija mora imati najmanje 75% ukupnih mogućih bodova.
Kompanije koje su uvrštene u Top 5 listu osvojile su preko 98% bodova. To znači da strateški upravljaju zaposlenicima, imaju transparentan proces zapošljavanja, postavljaju jasne ciljeve, mjere radni učinak zaposlenika i nagrađuju ostvarenje rezultata, nude zaposlenicima mogućnost razvoja karijere, ulažu u razvoj zaposlenika i potiču dvosmjernu komunikaciju kroz različite kanale.
U Top 5 organizacijama posebna se pozornost posvećuje razvoju zaposlenika. Kroz godinu svi njihovi zaposlenici prođu barem jedan trening, a preko 90% zaposlenika ima i individualni plan treninga za tekuću godinu.
Kako bi osigurali kvalitetno upravljanje zaposlenicima na svim razinama, Top 5 organizacije ulažu u razvoj liderskih vještina rukovoditelja. Menadžeri tijekom godine provedu sedam radnih dana na treninzima vještina upravljanja njihovim timom.
Dodatno, svi menadžeri imaju definirane ciljeve vezane uz upravljanje zaposlenicima, a za sve koji imaju najmanje sedam ljudi u timu se mjeri i zadovoljstvo zaposlenika njihovim radom.
Pogledajte po čemu se ističe Top 5 Poslodavaca Partnera:
|
Pliva Hrvatska d.o.o.
Blagica Petrovac Šikić, viša direktorica Ljudskih potencijala Pliva Hrvatska osvrnula se na ključne projekte u protekloj godini i planove za 2015. godinu:
„Zadovoljstvo zaposlenika izuzetno nam je važno te nam je istraživanje zadovoljstva zaposlenika osnova na kojoj gradimo nove projekte. Kvalitetna međuodjelna suradnja, osnaživanje kulture davanja priznanja zaposlenicima za odličan rad i rezultate koje postižu te poticanje zaposlenika na iznošenje vlastitih ideja, bili su fokus naših projekata u 2014. godini.
Svakako bismo istaknuli projekt „Stanka za suradnju“, koji je osmišljen s ciljem poticanja međuodjelne suradnje i još boljeg povezivanja zaposlenika iz različitih odjela unutar PLIVE.
Kroz organizaciju posjeta drugim odjelima te kroz predavanja o raznim stručnim temama, zaposlenici dobivaju priliku podijeliti svoje znanje s kolegama, čime ojačavamo kulturu internog dijeljenja znanja što nam je izuzetno važno.
Kao kompanija smo posvećeni zdravlju, te smo jednako tako orijentirani i na zdravlje naših zaposlenika na radnom mjestu. U okviru ranije spomenute „Stanke za suradnju“ organiziramo tematsku cjelinu „Zdravljak“ gdje kroz predavanja i praktične vježbe promičemo zdravu prehranu i važnost tjelesne aktivnosti.
Ujedno pokrenuli smo seriju članaka „Mrvice o prehrani“ s ciljem podizanja svijesti o važnosti zdrave prehrane. Kako bismo riječi proveli u djela u ponudu PLIVINIH restorana uveli smo i „Zdrav obrok“.
Kompanija smo koja njeguje različitost naših zaposlenika te ćemo narednih godina dodano posvećivati pažnju stvaranju sinergije između mlađih i starijih zaposlenika.“
Vipnet d.o.o.
Alis Kaznačić, direktorica Upravljanja ljudskim potencijalima Vipneta ponosna je što Vipnet od 2008. zadržava prvo mjesto na Top 5 listi:
„Ponosna sam jer je Vipnet i ove godine osvojio prvo mjesto. Usprkos jakoj konkurenciji i promjenama na tržištu koje od odjela za upravljanje ljudskim potencijalima zahtijevaju konstantnu prilagodbu poslovanju kompanije, ovo priznanje pokazuje da smo uspjeli održati najviše stručne standarde.
Dio naše korporativne kulture je atmosfera povjerenja i otvorene komunikacije, a vjerujem da su to i prilika za osobni razvoj i napredak, neki od razloga zbog kojih je Vipnet već godinama jedan od najpoželjnijih poslodavaca.
Tijekom prošle godine smo u sklopu Vipnetova društveno odgovornog poslovanja pokrenuli i Vip alumni program koji mladim diplomantima nudi plaćenih godinu dana stjecanja radnog iskustva u međunarodnom okruženju. Posebno me veseli da je po završetku programa više od 60% polaznika zaposleno u Vipnetu.“
|
Microsoft Hrvatska d.o.o.
Nathalie Lerotić Pavlik, HR Manager Adriatic regije u Microsoftu i kroz osobno iskustvo svjedoči o međusobnoj suradnji i dijeljenu znanja:
„Jedan od ključnih projekata upravljanja ljudskim resursima u protekloj godini svakako je bila serija internih treninga i radionica za razvoj takozvanih „mekih vještina“, kao što su uspješno mentorstvo, stilovi učenja i refleksija te vještine coachinga.
Osobno sam osmislila i provela radionice namijenjene svim zainteresiranim zaposlenicima i menadžerima sukladno njihovim osobnim razvojnim planovima i područjima interesa.
Zahvaljujući izvrsnim povratnim informacijama polaznika radionica, program je prepoznat kao najbolja praksa na nivou cijele regije (centralna i istočna Europa u koju spadaju 24 zemlje) te sam time pomogla svojim HR kolegama u provođenju programa i u njihovim zemljama.
Ovo je jedan od mnogih primjera našeg Microsoft ureda, a koji ocrtava aspekt međusobne suradnje te dijeljenja znanja i iskustava, koji nam je iznimno važan i kojeg kontinuirano potičemo.
U narednom razdoblju naš će fokus biti na daljnjem učenju i razvoju svih hijerarhijskih nivoa, a vezano uz promjene kroz koje prolazi Microsoft grupa.
Promjene sa sobom nose i bitne promjene u korporativnoj kulturi te načinu rada i razmišljanja, što nam daje veliku priliku za osobni, timski i organizacijski razvoj, koju ćemo, vjerujem, itekako dobro iskoristiti.“
Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.
Kiriaki Kritidi, direktorica Odjela za ljudske potencijale Coca-Cole HBC Hrvatska osvrnula se na razvoj zaposlenika:
„Sama činjenica da smo među prvih pet vrhunskih poslodavaca partnera dodatno svjedoči o Coca-Colinoj predanosti neprestanomu unapređenju poslovanja te upravljanju našim zaposlenicima, a visoke smo standarde i razinu kvalitete u upravljanju njima iskazali i prošle godine nizom projekata, programa i uspješnih priča unutar naše tvrtke na koje smo iznimno ponosni.
Tako je u okviru razvoja talenata i napredovanja tijekom 2014. proveden program pod nazivom Fast Forward koji je usmjeren razvoju zaposlenika za prelazak na više razine upravljanja unutar tvrtke.
Prošle je godine u njemu sudjelovalo ukupno 36 zaposlenika, a čak ih je 30 % unaprijeđeno na višu razinu upravljanja. Sa zadovoljstvom ističemo da je taj program prepoznala struka te je na ovogodišnjoj konferenciji HR Days osvojio drugo mjesto za najbolju praksu u području ljudskih potencijala u Republici Hrvatskoj.
Usto smo u okviru programa razvoja talenata i napredovanja prošle godine zabilježili 23 međuodjelna promaknuća zaposlenika, a pet je zaposlenika preuzelo rukovodeće položaje na razini Skupine Coca-Cola Hellenic.
|
Otvorena, dvosmjerna komunikacija, zadovoljstvo zaposlenika, njihova zauzetost i briga za naše zaposlenike nastavit će nam biti u žarištu i u idućemu razdoblju te vjerujemo da će zaposlenici i dalje prepoznavati i iskoristiti mogućnosti koje im se nude za njihov daljnji profesionalni rast i razvoj u tvrtki.“
Valamar hoteli i ljetovališta d.o.o.
Gordana Fabris, direktorica Ljudskih resursa u Valamar Rivieri osvrnula se na ključni projekt koji je obilježio upravljanje zaposlenicima:
„Prije dvije godine u poslovanje smo uveli projekt "Uplifting service" s ciljem podizanja nivoa izvrsnosti u Valamaru kroz transformaciju kulture gostoljubivosti kako bismo bili prepoznati kao najbolji domaćini na Jadranu.
Tijekom 2014. godine ovaj smo projekt implementirali u svim našim hotelima, kampovima i apartmanskim naseljima od Istre i otoka Krka do Dubrovnika, kao i u Valamarovom rezervacijskom centru.
Riječ je projektu koji uključuje internu i eksternu komunikaciju u okviru sustavnog pristupa koji teži tome da kroz motivaciju, edukaciju te svakodnevne alate za zaposlenike stvorimo okruženje koje je u cijelosti usmjereno prema gostu.
Ovaj nagrađivani Valamarov projekt potiče zaposlenike na međusobno priznavanje te jačanje zajedništva i timskog duha, što je rezultiralo povećanjem zadovoljstva naših zaposlenika. Uplifting projekt je uspješno zaživio i vide se pozitivni rezultati u smislu zadovoljstva gostiju uslugom u Valamaru.
U 2015. godini nastavljamo raditi na daljnjem unaprjeđenju Uplifting projekta. Ove smo godine također osmislili još jedan novi trenerski program za upravljanje svim upitima naših gostiju.
Proljetos je kompletan menadžment naših objekata prošao specijalizirane treninge s ciljem da doista svakom gostu pružimo nezaboravna sjećanja u skladu s našom vizijom.
Nastavit ćemo i dalje kontinuirano brinuti o zadovoljstvu svojih zaposlenika, njihovoj motivaciji, nagrađivanju i stručnom usavršavanju, jer to pridonosi kontinuiranom unapređenju kvalitete usluge koju pružamo, kao i povećanju konkurentnosti naših turističkih proizvoda.“
|
|
|
|