Info
Seniko studio
Sajmovi i izložbe
21.05.2015. S Jadranskog sajma u Budvi
Rajko Bujković
Rajko Bujković
Na otvaranju 39. Sajma namještaja i Sajma umjetnina, direktor Jadranskog sajma doc. dr. Rajko Bujković je, obraćajući se prisutnima, izrazio zadovoljstvo apsolutnom popunjenošću sajamskih kapaciteta, te prisustvom izlagača iz inostranstva, što opravdava epitet međunarodnog sajma.

Takođe je istakao značaj prisustva novih izlagača koji upravo ovdje prvi put prezentiraju svoje proizvode na tržištu Crne Gore.

"Učesnici Sajma nuditi će specijalne sajamske popuste za posjetioce. 39. Sajam namještaja je osvježenje u ukupnoj ponudi na tržištu Crne Gore i pokazatelj vitalnosti industrije, pomičući težište s distribucije namještaja velikih serija na prezentaciju dizajna, projektiranja i proizvodnih mogućnosti", kazao je Bujković dodavši da je 4o posto novih izlagača koji na izložbi po prvi put predstavljaju proizvode i usluge još jedna potvrda poslovnog potencijala sajamske platforme i da se time nastavlja ostvarivati misija Sajma koja u kontinuitetu tržištu osigurava nove proizvode, učesnike, partnere i prilike za internacionalizaciju poslovne suradnje.

Ovogodišnji sajam organiziran je pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede i ruralnog razvoja, a generalni direktor Direktorata za šumarstvo, lovstvo i drvnu industriju Adem Fetić, svečano otvarajući sajam, istaknuo je da drvna industrija kao jedna od važnih strateških grana prerađivačke industrije Crne Gore trenutno bilježi negativne izvozno-uvozne bilance.

"Zbog toga je osnovni prioritetni cilj strategije razvoja drvne industrije, koja je prošle godine usvojena, da se povećanjem stupnja finalizacije, unapređenjem proizvodnog ambijenta i modela organizacijske povezanosti poduzeća značajno poveća izvoz, a što je moguće samo profiliranjem novog modernog asortimana proizvoda, suvremenog dizajna i visokog kvaliteta površinske obrade.", kazao je Fetić dodavši da preradom drveta u veći stupanj finalizacije multiplicirati će se vrijednost drvne mase, povećati broj novootvorenih radnih mjesta, a samim time i prihodi kako sa domaćeg tako i stranog tržišta, što je postavljeno kao drugi osnovni cilj strategije.

Povezani članci
21.09.16 Sajmovi i izložbe
Svečano otvoren 38. Sajam građevinarstva, 11. Sajam voda, vodovodi i sanitarne tehnologije i 4. Sajam energetike
11.05.16 Sajmovi i izložbe
Otvoren 34. Sajam nautike
21.04.16 Sajmovi i izložbe
Na Jadranskom sajmu u Budvi danas je svečano otvoren 42. Sajam hrane i 25. Sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo - METUBES
20.10.15 Sajmovi i izložbe
17. sajam malih i srednjih preduzeća, poslovnih usluga i ženskog preduzetništva
07.10.15 Sajmovi i izložbe
Svečano otvoren 18. sajam automobila
23.09.15 Sajmovi i izložbe
Na Jadranskom sajmu svečano otvorena tri sajama
14.04.15 Sajmovi i izložbe
Na Jadranskom sajmu u Budvi od 16. do 18. travnja na programu su tri sajamske manifestacije
03.04.15 Sajmovi i izložbe
U Budvi svečano otvoren 41. sajam hrane
27.03.13 Sajmovi i izložbe
Otvaren 37. sajam namještaja i 7. sajam umjetnina
17.01.13 Sajmovi i izložbe
Proširivanje suradnje Zagrebačkog velesajma i Jadranskog sajma Budva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa