Info
Seniko studio
Karijere
27.04.2015. Boško Beban imenovan je Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu
Boško Beban imenovan je Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu.

Na toj poziciji Boško Beban bit će odgovoran za strateško planiranje i razvoj premium brenda Corona kao i za ostale Anheuser-Busch InBev (ABI) brendove u zemljama Molson Coors Europe. Isto tako, bit će izravno uključen u projekte vezane uz ABI brendove Beck’s i Stellu Artois.

Karijeru u Zagrebačkoj pivovari Boško Beban započeo je 2006. godine na poziciji procesnog inženjera u održavanju, a nakon dvije godine prelazi u marketing, gdje je obnašao funkcije brand i trade marketing managera za premium brendove i kasnije Staropramen.

Sudjelujući u brojnim uspješnim projektima stekao je bogato radno i marketinško iskustvo. Karijeru nastavlja kao brand manager za Ožujsko pivo, gdje je također postigao izvrsne rezultate.

Boško Beban na novoj poziciji odgovarat će izravno Andrásu Tripolszkyju, Senior Brand Manageru za ABI brendove.

Povezani članci
12.10.16 Promocije
Praško pivo broj jedan u svijetu predstavilo novi izgled
16.09.16 Prehrambeni proizvodi
Na Strossmayerovom trgu uz Staropramen počeo prvi festival posvećen burgerima
22.08.16 Promocije
Završeno „Ožujsko Balota 2016.“
06.07.15 Promocije
Staropramen ponovo nagrađen najvišim međunarodnim priznanjem
18.06.12 Tvrtke i tržišta
Molson Coors Brewing priveo kraju preuzimanje StarBeva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa