Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Zdravlje
Četvrtak, 25.04.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Zdravlje
20.04.2015.
dm razvio vlastitu marku hrane iz ekološke proizvodnje
Prva vlastita robna marka u kategoriji hrane
Tvrtka dm-drogerie markt razvila je vlastitu robnu marku hrane iz ekološke proizvodnje – dm Bio – čiji se proizvodi od ponedjeljka, 20. travnja mogu kupiti u svim prodavaonicama dm-a u Hrvatskoj. Trenutačno se na policama nalazi oko 40 proizvoda, a daljnje širenje asortimana marke dm Bio očekuje se u rujnu.
„Više od 70 posto kupaca vjerno je dm-u upravo zbog izvrsne cijene i kvalitete proizvoda naših robnih marki.
U skladu sa željama i navikama kupaca, cilj nam je vlastitom robnom markom pokriti sve kategorije proizvoda koje nudimo, uključujući i proizvode osviještene prehrane“, izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a za Nabavu, marketing i odnose s javnošću.
dm Bio prva je vlastita robna marka dm-a u kategoriji hrane, a u ponudi ima prehrambene proizvode i namirnice iz ekološke proizvodnje. Među proizvodima koji će nositi ime dm Bio nalaze se razni voćni napici, napici od žitarica, mlijeko, začini, ulja te mahunarke i žitarice poput bulgura, amaranta i heljde te prosa ili leće.
Poljoprivredni sastojci svih proizvoda dm Bio marke potječu iz kontrolirane ekološke proizvodnje. Uzgoj i proizvodnja sirovina koje se koriste u proizvodima baziraju se na organskim gnojivima, mineralima i pesticidima biljnog podrijetla, a izbjegava se korištenje gnojiva i pesticida sintetičkog i kemijskog podrijetla.
Jedan od ciljeva dm-a je kontinuirano usavršavanje asortimana proizvodima koji će kupcima pomoći da donesu zdrave odluke i razvijaju zdrave navike.
Razvijanjem vlastite robne marke hrane proizvedene u skladu s principima održivog razvoja, dm kupcima želi omogućiti da izborom proizvoda pozitivno utječu na svoje zdravlje, ali i na očuvanje okoliša.
Povezani članci
26.08.16
Tvrtke i tržišta
Pregovori Lactalisa s proizvođačima oko cijene mlijeka okončali u slijepoj ulici
24.08.16
Prehrambeni proizvodi
Lactalis spreman razgovarati s francuskim proizvođačima o cijenama mlijeka
31.05.16
Promocije
U Zagrebu otvorena prva prodavaonica dm-a s ugostiteljskom ponudom
26.07.15
Promocije
U Zadru održan deveti dm millennium jump
16.07.15
Trgovina na malo
Müller sve bliže DM-u
13.06.15
DOP
Održana ovogodišnja dm ženska i babybonus utrka
25.04.15
DOP
dm obilježio Dan planeta Zemlje
14.04.15
DOP
Najavljen početak dm green city projecta 2015.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.