03.04.2015.
Orbico u 2015. očekuje oko 10 posto veći promet nego lani
Od 17 tržišta na kojima Orbico posluje za povećanje prihoda posebno značajnima u ovoj godini ocjenjuju se bugarsko, mađarsko, poljsko, češko i hrvatsko
U konzervativno postavljenom poslovnom planu Orbica i ova godina donosi nastavak rasta, a za ukupne prihode to znači povećanje od najmanje 100 milijuna eura, piše Poslovni dnevnik.
Vlasnik te grupacije Branko Roglić izjavio je kako u 2015. očekuje 1,177 milijardi eura prometa, što je 10-ak posto više nego lani. Prošlogodišnja realizacija iznosila je 1,077 milijardi eura. Sve ono što je planom bilo zacrtano, tvrdi Roglić, lani je i ostvareno.
Od 17 tržišta na kojima Orbico posluje za povećanje prihoda posebno značajnima u ovoj godini ocjenjuju se bugarsko, mađarsko, poljsko, češko i hrvatsko. Dok je daljnji rast na poljskom tržištu dio lanjske velike akvizicije kojom je Orbico preuzeo poljski Navo, rast u Bugarskoj pripisuje se jačanju suradnje s Philip Morrisom.
"Orbico je lani imao jako dobre rezultate poslovanja u Bugarskoj, čime je posebno bio zadovljan Philip Morris, koji nam je odmah dao nove poslove", kaže Roglić, potvrđujući da je posrijedi školski primjer kako globalne kompanije promptno reagiraju na dobar rezultat, pa u ekskluzivnom zastupanju povećavaju obujam prodaje svojeg asortimana.
I dok će Orbicov rast u Bugarskoj biti u znaku jačanja suradnje s Philip Morrisom, u Mađarskoj će to u ovoj godini obilježiti suradnja s Procter&Gambleom, čije su robne marke Pampers, Ariel i Head & Shoulders, te Shellom.
Roglić kaže da očekuje 15-postotni rast u Mađarskoj, gdje je upravo proveo i kadrovska osvježenja. Novi predsjednik Uprave Orbica Mađarska postao je Admir Duraković, bivši direktor Orbica Bugarske, te potpredsjednik Orbico grupe, a član Uprave postao je i Mađar Laslo Kerekeš.
Ivo Lelas, koji je bio na glavnoj menadžerskoj funkciji u Budimpešti, preuzeo je funkciju klaster menadžera za Shell i Brown za cijelu grupaciju. (Poslovni dnevnik)
|
|
 |
|