31.03.2015.
Hrvatska Lutrija i Hrvatska radiotelevizija u novom TV Bingu
U Casinu International održana je danas press konferencija Hrvatske Lutrije i Hrvatske radiotelevizije vezana uz novu emisiju „TV Bingo“, a svečanim potpisom ugovora o programsko poslovnoj suradnji predsjednika Uprave Hrvatske Lutrije Danijela Ferića i Ravnatelja poslovanja HRT-a Borisa Sruka, započeo je još jedan zajednički projekt.
Riječ je o novoj emisiji 'TV Bingo' koja će se svakog ponedjeljka od 21 sat emitirati na 2. programu HTV-a, a prva emisija s kojom ulazimo u novu uspješnu suradnju očekuje nas već ovog ponedjeljka odnosno 6. travnja.
„Izrazio bi zadovoljstvo suradnjom s Hrvatskom radiotelevizijom i konceptom emisije za koju se svi nadamo da će doprinijeti većem odazivu igrača naših popularnih igara TV Binga. Zapravo, riječ je o suradnji i partnerstvu koje datira neprekidno još od 80-ih godina u emisijama izvlačenja i s kojima smo već toliki niz godina zadovoljni“ – izjavio je na press konferenciji predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije Danijel Ferić.
Osim dobro poznatih igara Binga 15 od 90, Binga 24 od 75 te Binga Plus, u emisiji će nas svakog tjedna zabaviti neki od najboljih izvođača s naše glazbene scene, a u domove gledatelja iščekivanje i veselje donosit će novi voditeljski par. Tatjana Jurić jedno je od najpoznatijih lica s dugom televizijskom i radijskom karijerom, a brojne dobitke podijelit će u društvu jednog od najtraženijih hrvatskih modela Deana Pelića.
Rezultati poslovanja Hrvatske Lutrije za 2014. godinu
Prema preliminarnim i nerevidiranim podacima za poslovnu 2014. godinu ostvareni su prihodi u iznosu od 484 milijuna kuna te rashodi u iznosu od 462 milijuna kuna, dok je dobit iznosila 22 milijuna kuna prije oporezivanja što je povećanje za preko 40% u odnosu na 2013. godinu kada je ostvarena dobit iznosila 15,7 milijuna kuna.
Ovo postignuće može se zahvaliti racionalizaciji, odnosno provođenju procesa restrukturiranja. Nakon što je 2012. godina završila s gubitkom od 16 milijuna kuna, Uprava je u kratko vrijeme morala provesti restrukturiranje. Izrađena je Strategija razvoja i Plan restrukturiranja za razdoblje od 2013. do 2015. godine kao temelj za provođenje strategije i ostvarivanje ciljeva.
Rezultat od 40% povećanja dobiti još je značajniji, jer je postignut u otežanim uvjetima poslovanja na jednom izuzetno kompetitivnom i liberaliziranom tržištu gdje postoji 80 registriranih priređivača igara na sreću, a gdje je Hrvatska Lutrija s tržišnim udjelom od 21,5% najveći priređivač igara na sreću.
Po završetku prve faze restrukturiranja koja se ogledala u brzoj konsolidaciji poslovanja i prilagodbe tvrtke otežanim tržišnim uvjetima, povećana je učinkovitost, odnosno tvrtka je postavljena na zdrave temelje za pokretanje novog značajnijeg investicijskog ciklusa.
|
Drugi smjer je onaj razvojni koji je definiran donošenjem Strateškog plana razvoja za razdoblje od 2013. – 2015. i odnosi se na dodatno optimiranje broja zaposlenih i realizaciju novih projekata. Hrvatska Lutrija je upravo krenula s LIVE klađenjem, klađenjem uživo, a predstoji i uvođenje internet casina, prvi u Hrvatskoj.
„Dodatno smo razvili dostupnost svih naših igara, napravili smo značajne iskorake u širenju prodajne mreže kroz partnerske suradnje (npr. Tisak, Hrvatska pošta, Inovine, INA, Petrol, Crodux, Tifon itd.) tako da danas imamo 3.500 prodajnih mjesta.
Razvijamo i unapređujemo naš Internet kanal prodaje, uvodimo i unapređujemo mobilne aplikacije, itd. No, rast prometa i prihoda direktno utječe na porast sredstava koja Hrvatska Lutrija uplaćuje u Državni proračun pa je za 2014. godinu iznos od naknada za priređivanje igara, doprinosa i poreza te dobiti, narastao na 244 milijuna kuna što je za 40 milijuna kuna više nego u 2013. godini, a preko 60 milijuna kuna više nego u 2012. godini“ – izjavio je na kraju konferencije predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije Danijel Ferić.
|
|
|
|