Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Strateški savezi
20.03.2015. Oko 50 milijuna eura prometa hrvatskih tvrtki kroz mrežu SPAR trgovina u inozemstvu
Hrvatske tvrtke ostvaruju oko 50 milijuna eura prometa izvan Hrvatske kroz mrežu SPAR trgovina, izvijestili su u petak iz trgovačkog lanca SPAR Hrvatska.

SPAR Hrvatska je najmlađi član grupe SPAR Austrija, u Hrvatskoj posluje posljednjih deset godina, ali je tijekom tog razdoblja ostvarila odličnu suradnju s hrvatskim proizvođačima, ističu iz tog trgovačkog lanca.

U 2104. su, kako navode, intenzivno radili na izvozu hrvatskih proizvoda u druge SPAR zemlje. Naime, nakon ulaska u EU hrvatski proizvodi dobili su priliku za prodaju na europskom tržištu, a SPAR Hrvatska je nekima otvorio vrata.

Cedevita, Čokolino, Argeta, pršut i salame Pik Vrbovca, proizvodi Leda, Dukata, Vindije samo su dio proizvoda koji su na policama SPAR-a izvan Hrvatske.

Sardine iz Postira na Braču, Trenton, Gligora, Zigante, Dukat, Zvečevo - sve su to hrvatski proizvođači koji su svoje proizvode uspjeli plasirati kao SPAR robnu marku, a time i na tržište susjednih zemalja, navode iz SPAR-a Hrvatska.

Napominju i kako su i u asortimanu neprehrane angažirali hrvatske proizvođače pa tako Jadran proizvodi 12 artikala čarapa, a mali proizvođač iz Zagreba, tvrtka Vimi proizvodi labello za SPAR robnu marku Beautty Kiss.

Svi proizvodi hrvatskih tvrtki prodaju se u koncernu u SPAR-ovim trgovinama u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj, navodi se u priopćenju. (H)

Povezani članci
02.11.16 Tvrtke i tržišta
Dukat ostvario 89,3 milijuna kuna neto dobiti
21.09.16 Promocije
Mesni proizvodi PIK Vrbovca od sada sadrže 25 posto manje soli
30.10.15 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Dukata 73,4 milijuna kuna
01.06.15 Promocije
Ledo: Proslavljen prvi SladoleDan!
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa