|
|
|
|
20.03.2015.
Oko 50 milijuna eura prometa hrvatskih tvrtki kroz mrežu SPAR trgovina u inozemstvu
Hrvatske tvrtke ostvaruju oko 50 milijuna eura prometa izvan Hrvatske kroz mrežu SPAR trgovina, izvijestili su u petak iz trgovačkog lanca SPAR Hrvatska.
SPAR Hrvatska je najmlađi član grupe SPAR Austrija, u Hrvatskoj posluje posljednjih deset godina, ali je tijekom tog razdoblja ostvarila odličnu suradnju s hrvatskim proizvođačima, ističu iz tog trgovačkog lanca.
U 2104. su, kako navode, intenzivno radili na izvozu hrvatskih proizvoda u druge SPAR zemlje. Naime, nakon ulaska u EU hrvatski proizvodi dobili su priliku za prodaju na europskom tržištu, a SPAR Hrvatska je nekima otvorio vrata.
Cedevita, Čokolino, Argeta, pršut i salame Pik Vrbovca, proizvodi Leda, Dukata, Vindije samo su dio proizvoda koji su na policama SPAR-a izvan Hrvatske.
Sardine iz Postira na Braču, Trenton, Gligora, Zigante, Dukat, Zvečevo - sve su to hrvatski proizvođači koji su svoje proizvode uspjeli plasirati kao SPAR robnu marku, a time i na tržište susjednih zemalja, navode iz SPAR-a Hrvatska.
Napominju i kako su i u asortimanu neprehrane angažirali hrvatske proizvođače pa tako Jadran proizvodi 12 artikala čarapa, a mali proizvođač iz Zagreba, tvrtka Vimi proizvodi labello za SPAR robnu marku Beautty Kiss.
Svi proizvodi hrvatskih tvrtki prodaju se u koncernu u SPAR-ovim trgovinama u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj, navodi se u priopćenju. (H)
|
|
|
|
|
|
|
|
|