Edukacija
Seniko studio
Alternativne (privatne)
20.03.2015. Ključevi koji otvaraju vrata uspjeha na tržitu
To je moto web stranice (www.zvonimirpavlek.hr) koju je nedavno pustio u javnost naš dogogodišnji član Uredništva prof.dr.sc Zvonimir Pavlek.

U naslovu se nazire korisnost stranice iskusnog stručnjaka koji je prvi na našem području uveo marketing u praksu i iza sebe ostavio tragove u našim najpoznatijim brendovima kao što su primjerice Vegeta, Čokolino, Dolcela i dr.

Sada svoje bogato iskustvo nudi i drugima. Poznati web stručnjak Marcel Majsan citira njegove navode."… da treba kategoriju i firmu upoznati „dolje“, među potrošačima i kupcima gdje se odigrava stvarni život.

Zato provodim dosta vremena na šalterima, prodajnim mjestima, pitam, razgovaram, a onda su tek na redu „oni gore“."

Pritom M. Majsan navodi svoj komentar: “To je pravi marketinški pristup, a ne ono što većina modernih "marketing managera" radi - prodaju maglu i to isključivo iza svojih tipkovnica.”

I sam Pavlek na svojoj stranici navodi: “Nema „pustih priča“ ni „rajskog vrta”. Moj pristup je individualiziran, „tailor made“ i s uporištem u praksi stoji čvrsto na zemlji.”

Stranica je zanimljiva i zbog suvremenih grafičkih rješenja, navigacije, jasnih poruka, interaktivnih pristupa, razumljivog ležernog stila koji će privući mnoge koji danas traže ključeve za svoj uspjeh na tržištu.

Želite li pronaći svoj ključ za uspjeh na tržištu?
Kliknite na www.zvonimirpavlek.hr

Povezani članci
06.03.09 Seminari, konferencije
Kako pretvoriti klijente u besplatne promotore Vaših proizvoda i usluga?
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.05.07 Trgovina na malo
Male trgovine moraju pronaći svoj identitet žele li opstati na tržištu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa