Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Subota, 20.04.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
19.03.2015.
Otvorena konferencija o marketingu u turizmu Travel Zoom
Peta međunarodna konferencija o strateškom i kreativnom marketingu u turizmu Travel Zoom u organizaciji tvrtke Toleranca marketing i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba (TZGZ) u četvrtak je otvorena u Zagrebu okupivši više od sto domaćih i stranih sudionika kojima će 20-ak stručnjaka iz sedam zemalja predstaviti nove turističko-marketinške trendove.
Konferenciju je otvorila direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld naglasivši pritom dobre turističke rezultate Zagreba, čemu pridonosi i primjena novih marketinških alata u promociji grada kao i korištenje novih tehnologija i aplikacija u kreiranju turističke politike.
Spomenula je i važnost sinergije turističkih i svih drugih subjekata u razvoju gradskog turizma, što se može vidjeti i na novim nedavno postavljenim internetskim stranicama TZGZ-a koje uključuju i brojne 'linkove' na razne kulturne, ugostiteljske, smještajne i druge lokacije u gradu.
Među predavačima na konferenciji organizatori ističu Andraža Štaleca iz vodeće digitalne agencije u Adriatic regiji Red Orbit, Dejana Romiha iz glavnog Europskog portala za odmor u planinama MountVacation, Andreja Pompea i Mateja Grudene iz BradBusinessSchool te druge.
Sudionici konferencije, koja traje dva dana, svoje će marketinško znanje moći 'testirati' i na četiri interaktivnim radionicama te pritom moći naučiti kako pisati dobre priče, upoznati prednosti turista motiviranih kulturom, kako pretvoriti sljedbenike na društvenim mrežama u kupce te saznati kako s malo inovacija do novih turističkih proizvoda.
Bit će tu radionica i o marketingu destinacija odnosno o direktnom i digitalnom marketingu te druge, a konferencija će završiti u petak okruglim stolom o temi "Koga zapravo nagovaraju nacionalne turističke kampanje" u sklopu koje će stručnjaci komentirati hrvatski krovni komunikacijski koncept i slogan "Croatia, full of life". (H)
Povezani članci
12.07.16
Karijere
Martina Bienenfeld - Žena godine 2016
12.04.16
Sajmovi i izložbe
Nakon šest dana održavanja zatvoren Zagreb Auto Show 2016
31.03.16
Sajmovi i izložbe
Zagreb Auto Show kao u najbolja vremena, očekuje 120.000 posjetitelja
01.12.15
Seminari, konferencije
Održan XVIII. Kongres hotelijera
11.03.15
Sajmovi i izložbe
U Zagrebu krajem ovog tjedna međunarodni sajam turizma Place2Go
12.02.15
Turizam
Novi slogan hrvatskog turizma "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života)
15.01.15
Turizam
Zagreb dobio VoiceGuide, offline aplikaciju za turistički obilazak
06.11.14
Turizam
U Zagrebu 2. svjetski kongres predsjednika udruženja turističkih agencija
21.08.14
Turizam
Svjetski kongres turističkih agencija u Zagrebu u studenom
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.