Info
Seniko studio
Sajmovi i izložbe
11.03.2015. Kupci danas žele ultimativni shopping doživljaj
Od kuće ili u trgovini, off ili online - važno je da je smart, udobno i u potpunosti umreženo. Kupci danas traže ultimativni shopping doživljaj putem svih mogućih kanala.

Sektor trgovine danas obilježavaju duboke promjene, a jedna od njih je i tzv. multikanalni pristup trgovini. "Postojeći procesi i strukture prilagođeni su stacionarnoj trgovini koja je uglavnom vrlo heterogena.

Stoga su IT tehnologije rješenje za uvođenje multikanalnog pristupa. Istovremeno, za IT sektor to je jedan od velikih izazova. Ukoliko se trgovina ne želi odreći velikih prometa, morat će se prilagoditi i dolaziti do svojih kupaca kroz sve moguće kanale", smatra Michael Gerling, direktor EHI Retail Institute.

Sve to potvrdio je i EuroCIS, sajam koji se održao od 24. do 26. veljače 2015. Na preko 9.000 m2 svoje je najnovije proizvode, rješenja i trendove u IT trgovini izložilo preko 300 izlagača.

Radi se o specijaliziranom sajmu, namijenjenom isključivo poslovnim posjetiteljima kojeg je ove godine posjetilo preko 8.800 posjetitelja. Zbog svoje tematike ovo je jedinstveni sajam u sektoru IT trgovine koji svake godine posjećuje sve više posjetitelja iz cijeloga svijeta.

Na sajmu je veliku pozornost izazvao posebno uređeni izlagački prostor Multichannel Area u kojem su svoja najnovija rješenja prezentirale male start-up tvrtke.

Digitalni savjetnik za veličine kao dio kabine i i-pad kase koje se koriste u trgovini ali i kao dio webshopa tek su neka od inovativnih rješenja koja se naziru u trgovini budućnosti.

U nadolazećim godinama također se mnogo očekuje i od procesa digitalizacije uređenja trgovina trgovina.

Naime, IT tehnologije nisu više implementirane primjerice samo u procesima vezano za plaćanje i narudžbu robe, već se sve više uspješno integriraju u store design pa se sljedeće godine na sajmu EuroCIS očekuje još više zanimljivih rješenja i primjena IT tehnologije na svim razinama sektora trgovine.

„Sajam je ispunio naša očekivanja, bilo je zanimljivo jer smo susreli naše poslovne partnere od kojih su neki i izvan Europe, pa je sajam prilika da se na jednom mjestu okupi veliki broj poslovnih subjekata vezanih za trgovinu, iz raznih krajeva svijeta.

Primjena IT tehnologija u maloprodaji ima svijetlu budućnost u svjetskim razmjerima pa tako i u Hrvatskoj. Bit će veći broj samoposlužnih blagajni i više "price checkera", ali i raznih drugih noviteta, no svjetski su trendovi u brzom razvoju, a Hrvatska ih baš ne uspijeva redovito pratiti“, smatra Goran Menzildžić, voditelj prodaje tvrtke Infokod d.o.o.
EuroCIS je posjetilo i nekoliko zaposlenika tvrtke Microtec sistemi d.o.o. „Budućnost maloprodaje odnosno uvođenje IT tehnologija kod nas je prilično slaba jer su mali trgovci nemoćni ulagati velike novce u moderna rješenja koja koštaju mnogo, sve dok imaju osnovne sustave dostatne za elementarno poslovanje.

S druge strane, mislimo da veći trgovci kod nas još nemaju sluha za takva rješenja. Makar se vani već uvode i digitalne cijene i razne druge inovacije, našu zbilju u mnogome određuje činjenica da smo "na Balkanu", ocjenjuje direktor Dubravko Fistrić.

Izvršni direktor tvrtke Infoart d.o.o. Mario Hegeduš, zadovoljan je viđenim na sajmu jer je sajam specijaliziran za razvoj softvera za maloprodaju, što je i glavna djelatnost ove tvrtke.

„Sajam je ispunio naša očekivanja, upoznali smo se s najnovijim trendovima, usvojili neke ideje i ostvarili kontakte s potencijalnim partnerima.

Posjeta sajmu svakako će nam pomoći u budućem poslovanju te smo zainteresirani posjetiti i sljedeće izdanje sajma koji nam služi kao platforma kako bi bili ukorak s trendovima te koji nam pruža mogućnost za širenje poslovnih horizonata.

Budućnost maloprodajne trgovine za Infoart uopće nije upitna: zasigurno će se modernizirati, tj. udio kupovine putem interneta sve će više rasti. To pokazuju i svjetski trendovi danas. Implementacija IT tehnologije kao olakšanje vođenja maloprodaje svakim je danom sve prisutnija te omogućuje sve lakše i brže poslovanje.“

EuroCIS je sajam specijaliziran za sve aspekte trgovine, veleprodaje i maloprodaje te je kao takav popraćen brojnim stručnim i informativnim sadržajima.

Na sajmu se redovito prezentiraju noviteti u sferi komunikacijskih, informatičkih i sigurnosnih rješenja u trgovačkoj branši.

EuroCIS ujedno predstavlja i ključni event za IT tehnologije, sektor koji na ovom sajmu svake godine izlaže cijeli niz tehnoloških noviteta, od sigurnosnih sustava do POS tehnologija, alternativnih sustava plaćanja te sustava za e-trgovinu, senzora, različitih mobilnih rješenja i dr.

Sljedeći sajam EuroCIS održat će se od 23.-25. veljače 2016.

Povezani članci
10.08.15 Trgovina na malo
HGK: najduži trend rasta hrvatske maloprodaje od 2007. godine
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa