Potrošači
Seniko studio
Vijesti
10.03.2015. Sretan rođendan Priceless Surprises!
• Potrošači jako vole Priceless surprises; stopa angažmana na društvenim mrežama je 3x veća

• Iznenađenja su moguća preko mobilnih uređaja zahvaljujući novoj aplikaciji
U proteklih 12 mjeseci korisnici MasterCard kartica diljem svijeta posve su se neočekivano smijali i plakali dok su im događanja Priceless surprises uljepšavala dan. Priceless Surprises (Neprocjenjiva iznenađenja), nova marketinška platforma kompanije MasterCard čiji je cilj iznenaditi i razveseliti potrošače, postala je globalni hit nakon što je uspješno lansirana u 25 zemalja svijeta.

MasterCard je danas objavio da gotovo 200 aktivacija nove platforme upotpunjuju ključne interese potrošača kao što su sport, muzika, moda i kupnja, a do danas je za korisnike MasterCard kartica priređeno nekoliko stotina tisuća iznenađenja.

Platforma Priceless Surprises danas je jedna od najpopularnijih generatora inicijativa preko društvenih mreža pri čemu je premašila referentne vrijednosti Twittera u SAD-u u području financijskih usluga i referentne vrijednosti Facebooka u potrošačkim industrijama.

Kada se usporedi s ostalim MasterCard programima, stopa angažmana oko programa Priceless Surprises je tri puta veća.

Platforma je prvi put predstavljena na dodjeli nagrade GRAMMY 2014. godine u čemu je sudjelovao Justin Timberlake, a nakon toga priključili su se i glazbenici kao što su Gwen Stefani, Pharell Williams i Usher, te zvijezde sportova kao što su hokej, nogomet, bejzbol, ragbi i golf među kojima su, primjerice, Doug Gilmour, George Brett, Victor Ikpeba, Martin Johnson i Tom Watson.

Iznenađenja su se dogodila na neočekivanim mjestima, na primjer, na visini od 9,000 metara, na vrhu Londonskog oka, i čak u najneočekivanijim lokalnim restoranima i učionicama.

„Marketinški stručnjaci su oduvijek nastojali pronaći načine da iznenade i razvesele potrošače, međutim, kako to učiniti osnovom marketinške platforme, nisu uspjeli doznati sve dok nije lansirana platforma Priceless Surprises.

Mi smo prihvatili taj koncept i zaista ga učinili cjelogodišnjim fenomenom“, kaže Raja Rajamannar, Direktor marketinga kompanije MasterCard. „U prvih nekoliko tjedana, nakon lansiranja u SAD-u, program je brzo odjeknuo širom svijeta, čime se pokazao kao prirodan i dobrodošao nastavak kampanje neprocjenjivo“.
Pogled na Priceless Surprises širom svijeta

Flick Album: https://www.flickr.com/photos/mastercardnews/sets/72157650318476558/
You Tube: Priceless surprise YouTube Playlist

Što je sljedeće

Gledajući u budućnost, MasterCard surađuje s kompanijom Kiip na pokretanju aplikacije Priceless Surprises koja će uskoro biti lansirana i kompleta za razvoj softvera (SDK) za mobilne uređaje.

Platforma za mobilne uređaje će korisnicima kartica komunicirati o događajima iznenađenja i to preko push obavijesti na mobilnim uređajima kao i preko drugih aktivnosti unutar aplikacije koje predstavljaju neprocjenjive trenutke u stvarnom svijetu i realnom vremenu.

„Kompanija Kiip već se povezala s milijunima potrošača putem nagrada temeljenih na trenutku“, rekao je Brian Wong, generalni direktor kompanije Kiip. „Uzbuđeni smo zbog suradnje s kompanijom MasterCard koja se odnosi na lansiranje naše platforme.

Kompanija MasterCard je savršeni partner za preuzimanje našeg programa lojalnosti i privlačenje korisnika širom svijeta. Zajedno ćemo kreirati sljedeću generaciju korisničkog angažmana i lojalnosti“.

U nadolazećim tjednima kompanija MasterCard će lansirati samostalnu aplikaciju te će je nastojati integrirati s nekim od najvećih sponzorskih partnera kompanije širom svijeta.

„Jednim po jednim iznenađenjem, namjeravamo priređivati događanja Priceless Surprises u velikom obujmu, na značajan način i u realnom vremenu.

Do danas smo već pomaknuli mnoge granice, no samo nas uvidi u potrošačke navike i želje te dostupne mobilne tehnologije približavaju našem cilju, a to je pružanje divnih iskustava korisnicima MasterCard kartica“, zaključio je Rajamannar.

Povezani članci
02.11.16 DOP
Svaka kupnja Mastercard® karticom u Hrvatskoj omogućava doniranje školskog obroka djetetu u Africi
23.11.15 DOP
MasterCard® pokrenuo je kampanju Priceless Causes
30.07.15 Trgovina na malo
Samsung Pay preko MasterCarda u Europu
02.07.15 Trgovina na malo
U Hrvatskoj porasti internetske kupovine i mobilnog plaćanja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa