O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
23.02.2015. IKEA napravila istraživanje o jutarnjim navikama građana
Većini Zagrepčana dan počinje prije 6.30 ujutro i to bez odgađanja alarma, a najdraži im je doručak kava ili čaj
IKEA je predstavila rezultate istraživanja Život kod kuće o jutarnjim navikama i ritualima građana Zagreba i okolice.

IKEA je zavirila i u domove stanovnika Berlina, Londona, Moskve, Mumbaija, New Yorka, Pariza, Šangaja i Stockholma u cilju boljeg razumijevanja jutarnjih potreba, kako bi ponudila rješenja kojima će pridonijeti stvaranju boljeg svakodnevnog života kod kuće za što veći broj ljudi.

„IKEA svake godine provodi nekoliko istraživanja o navikama ljudi kod kuće diljem svijeta. Mi vjerujemo kako je dom najvažnije mjesto na svijetu i znatiželjni smo kako ljudi žive kod kuće.

Iz ovog istraživanja saznali smo zanimljive stvari o jutarnjim navikama Zagrepčana na temelju kojih razvijamo rješenja i inspiraciju u skladu s njihovim načinom života“, naglasila je Jelena Granić, voditeljica lokalnog marketinga robne kuće IKEA Zagreb.

Za više od polovicu građana Zagreba i okolice dan započinje prije 6.30 ujutro i to bez odgađanja alarma, za razliku od drugih svjetskih metropola gdje je pritisak tipke „snooze“ češći nego u Zagrebu.

Nešto više od trećine Zagrepčana ujutro doručkuje, dok u drugim metropolama u prosjeku doručkuje čak 62% građana. Prioritet za više od 60% građana Zagreba je ispijanje kave ili čaja u jutarnjim satima.

Jutarnje tuširanje dio je dnevnog rituala za 45% Zagrepčana, što je manje od svih svjetskih metropola obuhvaćenih istraživanjem, osim Šangaja.

Kad je u pitanju pokazivanje naklonosti prema ljudima s kojima stanuju, 8% Zagrepčana se ujutro grli u krevetu, 9% ih vodi ljubav, a više od 40% razgovara s partnerom.

Ujutro se s djecom igra 5% Zagrepčana, dok ih nešto više od trećine poljubi ili zagrli svoje dijete. Šminkanje je prioritet za 7 od 10 Zagrepčanki, a na odabir odjeće stanovnici Zagreba u prosjeku potroše 5 minuta.

„Istražujući jutarnje i večernje navike Zagrepčana, IKEA je pronašla brojne razlike među ljudima. I sasvim je normalno i u redu da smo različiti.

Umjesto da se pokušavamo ukalupiti u neke nametnute ili preporučene standarde, možemo posegnuti za rješenjima u okolini i ambijentu u kojem živimo koji su prilagođeni našim potrebama i navikama te vlastitim izborima upravljati bitnim sferama naše svakodnevice.“, rekla je magistrica psihologije Sunčana Rokvić koja se pridružila predstavljanju istraživanja u robnoj kući IKEA Zagreb.
Kristina Duran, voditeljica odjela unutarnjeg uređenja robne kuće IKEA Zagreb, pokazala je niz rješenja koje IKEA nudi za različite jutarnje navike i rituale te naglasila kako ona nastaju upravo na temelju rezultata istraživanja koje IKEA kontinuirano provodi.

„Tako smo došli na ideju stalka za odjeću MULIG, na koji se može objesiti remenje, kravate i druga odjeća, a na vrhu se nalazi mjesto za sat, nakit i neke druge sitnice. Sve je pregledno kako bi jutarnje pripremanje zahtijevalo što manje vremena i stresa“, istaknula je Kristina.

Detaljni rezultati istraživanja jutarnjih navika i rituala građana u osam svjetskih metropola mogu se pogledati na lifeathome.ikea.com.

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa