Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
DOP
Utorak, 23.04.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
DOP
23.02.2015.
Konzum, PIK, Ledo i Jamnica podržavaju međunarodni Dan ružičastih majica
Prevencija vršnjačkog nasilja imperativ je svakog civiliziranog društva
Uoči održavanja Dana ružičastih majica koji se obilježava ove godine 25. veljače, Centar za edukaciju i prevenciju nasilja zajedno s članicama Agrokor koncerna – Konzumom, PIK Vrbovcem, Ledom i Jamnicom – organizirao je druženje i promotivnu prodaju ružičastih majica u Avenue mallu, kako bi potaknuo širu javnost na uočavanje problema vršnjačkog nasilja u vrtićima i školama.
Ledo Medo i Kodi pokazali su se kao odlični ambasadori projekta te su mališanima i njihovim roditeljima, zajedno sa stručnim članovima Centra za edukaciju i prevenciju nasilja, predstavili značenje Dana ružičastih majica i ukazali na važnost suzbijanja nasilja među djecom. Uz simpatične maskote, u ružičastim majicama druženje su podržali i Ivan Šarić te Frano Domitrović.
Borba protiv vršnjačkog nasilja vrlo je važna radi normalnog odrastanja djece te njihove kasnije integracije u „društvo odraslih“. Konzum, PIK Vrbovec, Ledo i Jamnica (kroz humanitarno djelovanje Jane „Vode s porukom“), društveno su odgovorne kompanije koje podržavaju kvalitetne projekte baš poput Dana ružičastih majica te su uvijek otvorene za pomoć zajednici u kojoj djeluju.
Da je riječ o zaista ozbiljnom problemu koji zahtjeva angažman svih nadležnih institucija, roditelja te čitave javnosti govore podaci iz istraživanja Centra za mirovne studije o percepciji nasilja provedenog 2014. godine u osamnaest osnovnih i srednjih škola s područja Grada Zagreba, zapadne Slavonije i Like (šest škola iz svake regije).
Naime, vidljivo je kako samo 1 od 10 djece nije doživjelo neki oblik nasilja u zadnjih mjesec dana. 79,3 posto ispitanih učenika našlo se u ulozi nasilnika i žrtve, najčešći uzrok nasilja obično je ljubomora i potreba za samoaktualizacijom, odnosno želja da se „bude faca“, dok je više od 50 posto preko interneta primilo sadržaj koji je stvorio nelagodu ili ih je uznemirio.
Centar za edukaciju i prevenciju nasilja poziva sve zainteresirane da se pridruže 25. veljače obilježavanju Dana ružičastih majica te svojim primjerom i nošenjem ružičaste majice podrže borbu protiv vršnjačkog nasilja, baš kao što će to ove godine podržati zastupnici Hrvatskog sabora te desetak europarlamentaraca.
Kako je nastao „Dan ružičastih majica“?
Ideja je nastala u znak protesta zbog incidenta koji se na žalost dogodio u jednoj kanadskoj školi. Inicijativom školskih kolega na konstruktivan i inteligentan način riješeno je sustavno zlostavljanje jednog dječaka koji je u znak podrške svoje teško bolesne majke na prvi dan školske godine odjenuo ružičastu majicu.
Ružičaste majice, koje su solidarno s dječakom nosili njegovi školski kolege, postale su tako prepoznatljiv simbol inicijative, i kasnije, međunarodno prepoznate obljetnice u borbi protiv sve prisutnijeg „bullyinga.“
Nositelj cjelokupnog programa i začetnik ideje u Hrvatskoj je CEPN (Centar za edukaciju i prevenciju nasilja) koji je promocijom Dana ružičastih majica postigao prepoznavanje ove hvale vrijedne akcije i obljetnice diljem naše zemlje, dok akcija svake godine dobiva podršku sve šireg kruga javnosti, od privatnih osoba do manjih i velikih kompanija.
Povezani članci
25.08.16
Promocije
Novo kraljevstvo i legendarna SF saga osvojili Konzum prodavaonice
24.07.15
Tvrtke i tržišta
Ledo i Jamnica bilježe rekordne prodaje
17.07.15
Promocije
Svevremenski Špiro Guberina ljubi svoju Snjeguljicu
10.07.15
Promocije
Završila velika Ledo Quattro nagradna igra
06.07.15
Promocije
Tenis iz Umaga ove će se godine gledati u više od 130 zemalja svijeta
13.05.15
Vijesti
Novu sladolednu sezonu Ledo otvara s 35 novih sladoleda
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.