11.02.2015.
Sajamsku sezonu 2015. Jadranski sajam u Budvi otvara 41.-im sajmom hrane
Za svojih 40 i više godina postojanja, Jadranski sajam je postao mjesto okupljanja najuspješnijih privrednika i kolektiva, mjesto prezentacije najnovijih dostignuća, inovacija, značajnih poslovnih kontakata. Mjesto gdje se iz manifestacije u manifestaciju traži mjesto više, ostvaruje rekordna posjeta i prodaja mnogih proizvoda.
Jadranski sajam danas organizira 15 specijaliziranih sajamskih manifestacija.
Veliki broj stranih privrednih delegacija, prisustvo renomiranih svjetskih firmi, kao i medijski odjek, čine Jadranski sajam poslovnim vratima Crne Gore.
Svojim članstvom u međunarodnim sajamskim organizacijama: UFI (Međunarodna unija sajmova), CEFA (Alijansa sajmova centralne Evrope), EASE (Asocijacija sajmova jugoistočne Evrope), Jadranski sajam afirmira državu Crnu Goru i njenu nacionalnu privredu.
Pored etabliranih sajamskih manifestacija koje se godinama organizira a prikazane su kalendarom sajamskih manifestacija, poslovna politika Jadranskog sajma otvorena je i za sasvim nove teme i suradnju sa nezavisnim organizatorima.
41. Međunarodni Sajam hrane od 12. do 14. marta, sa najdužom tradicijom, koji ujedno otvara sajamsku sezonu.
Realizira se u više segmenata i to: kroz prezentaciju proizvoda prehrambene industrije, poljoprivredne proizvodnje te proizvodnje alkoholnih i bezalkoholnih pića za potrebe stanovništva i turističke privrede, usmjerena je na povezivanje prehrambene industrije i turističke privrede u jedinstveni, konkurentan i održivi proizvod.
Mađarska trgovinska kuća najavila je da će biti nosioc projekta nastupa mađarskih kompanija na 41. Sajmu hrane.
Ovim se nastavlja kampanja približavanja privreda Mađarske i Crne Gore, započeta velikim nastupom Mađarske privrede na prošlogodišnjem Sajmu hrane, na kome je Mađarska imala zahtijevnu ulogu Zemlje partnera sajma.
39. Sajam namještaja od 25. do 29. marta koja okuplja iz godine u godinu veliki broj domaćih i inozemnih izlagača, od kojih značajan dio predstavlja vlastite proizvodne programe.
Već decenijama sajam namještaja je mjesto okupljanja i promocije izlagača koji predstavljaju nove programe, prate trendove u dizajnu nameštaja, njeguju postojeće poslovne kontakte i ostvaruju nove, te razmjenjuju informacije i ideje.
Sajamska manifestacija nudi platformu za kvalitetnu prezentaciju proizvoda i usluga a istovremeno predstavlja snažnu prodajnu akciju. Termin održavanja sajma pažljivo je odabran pred početak turističke sezone u vrijeme kada se intezivno opremaju prostori za potrebe turizma, ali i stambeni prostori.
Kvaliteta ponude ove prestižne međunarodne sajamske manifestacije će upotpuniti kompanije koje se bave dizajnom, projektiranjem, proizvodnjom i distribucijom.
Interes domaćih i inozemnih kompanija raste kako se približavamo terminu sajma, izlagači imaju priliku još uvijek se prijaviti pod povoljnim uvjetima.
|
24. METUBES – Sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo 16 - 18. april Sajam turizma prezentira potencijale turističke privrede u mjestu pružanja usluge i omogućava da učesnici aktivnostima preduzetim tijekom trajanja manifestacije potencijalnim klijentima i partnerima pruže potpunu inormaciju o turističkim proizvodima koji nude.
Isto tako, Crna Gora postaje emitivno tržište koje privlači one koji svoje aranžmane nude u regiji i šire. Vrlo važan segment čini oprema za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, oprema i kozmetika za spa i wellness centre, oprema za kasina i igraonice, kao i oprema za upražnjavanje raznih vidova odmora i turizma koji predstavljaju dio savremenog hotelskog biznisa.
Neizostavna je ponuda pratećih djelatnosti koje su u funkciji turizma kao što su obrazovne institucije, advertising agencije, softverske kompanije, medijske kuće, telekomunikacijske ustanove, agencije za zapošljavanje u turizmu i sl.
Kvaliteti manifestacije će doprinijeti bogat, sadržajan i raznovrstan program manifestacije kreiran u skladu sa aktuelnim privrednim trendovima.
|
|
|
|