04.02.2015.
Allianz obilježava 125. obljetnicu
- Rasprava o dvama ključnim pitanjima budućnosti: demografskim i klimatskim promjenama
- Pregledi i prognoze: nove publikacije potiču na razmišljanje
- Projekti Allianzovih zaklada definiraju prioritete za 2015. i dalje
- Proširena suradnja s Europskom školom za menadžment i tehnologiju (ESMT)
|
Allianz se u 2015. godini osvrće na sto dvadeset pet godina svog poslovanja: tvrtka je prvi put upisana u registar trgovačkih društava 5. veljače 1890. Počevši kao isključivo njemački transportni osiguratelj, Allianz se razvio u globalnog pružatelja financijskih usluga, danas prisutnog u cijelom svijetu.
U proteklih 125 godina došlo je do promjena ne samo u potrebama osiguranika i velikih klijenata, već i u društvenim okvirima u različitim zemljama, a te su promjene znatno utjecale na Allianzov razvoj. Monografija „Allianz. History of A Company 1890-2015 („Allianz. Povijest jedne tvrtke 1890-2015“), koju će koncem veljače objaviti izdavačka kuća C. H. Beck, pruža opsežan uvid u pojedina razdoblja i u međunarodnu ekspanziju tvrtke.
Fokus na pitanjima budućnosti
Međutim, fokus obilježavanja Allianzove 125. obljetnice je na onome što nas čeka u budućnosti: megatrendovi kao što su demografski razvoj i klimatske promjene te njihovi učinci već danas postaju vidljivi, a dugoročna i održiva rješenja moguće je razviti jedino kroz razmjenu znanja i dijalog s drugima.
Michael Diekmann, predsjednik Uprave Allianza SE, objašnjava: „Uvjereni smo da će konstruktivan dijalog zasnovan na činjenicama pomoći i društvu i nama samima u svladavanju raznolikih izazova koje nam donosi budućnost.“
Allianz želi dati doprinos ovom procesu i potaknuti dijalog među svim interesnim skupinama. U tom duhu, objavit će još jednu publikaciju pod naslovom „Our world and us“ („Naš svijet i mi“), koja sadrži eseje uglednih međunarodni akademika i Allianzovih internih stručnjaka o učinku megatrendova demografskih i klimatskih promjena na život budućih naraštaja.
Njihove analize nisu ograničene na fascinantne, iako katkad zabrinjavajuće činjenice, već sadrže dubinske analize i predviđanja za budućnost te nude konkretna rješenja. Zaključci analiza tvore osnovu za dvije javne rasprave s međunarodnim predstavnicima iz političkog, akademskog, ekonomskog i društvenog života, koje će se održati danas, 4. veljače, u Berlinu te 21. travnja u Mūnchenu.
|
Opsežnim dijalogom do održivih rješenja
Osim toga, Allianz će održati interne forume na 20 lokacija diljem svijeta, od Beča do Punea, od Europe preko Amerike do Azije. Svi Allianz zaposlenici u svijetu pozvani su na razmjenu pitanja i znanja u aktivnoj raspravi sa stručnjacima.
Glavni cilj je bolje razumijevanje posljedica često apstraktnih megatrendova i njihovog lokalnog konteksta: što globalno zatopljenje i starenje društva znači za stanovnike i zajednice pojedinih zemalja? Koje izazove i probleme će ovi trendovi donijeti Allianzovim klijentima na pojedinim tržištima? I kakvim rješenjima Allianz može doprinijeti boljoj budućnosti kao snažna financijska zajednica i odgovoran partner?
Praktični prioriteti za budućnost
Allianz želi postaviti konkretne prioritete kao bi učinci njegova doprinosa bili dugoročni, a ne osjetni samo u godini obilježavanja obljetnice. U sklopu ovih nastojanja financiranje Allianzove zaklade za očuvanje okoliša Allianz Environmental Foundation i kulturne zaklade Allianz Cultural Foundation bit će povećano s ukupno 12,5 milijuna eura.
Sredstva će se ulagati u praktične projekte koji se bave međugeneracijskom suradnjom, integracijom marginalnih skupina u društvo, obrazovanjem i problemima vrijednosti društva.
Nadalje, Allianz proširuje suradnju s Europskom školom za menadžment i tehnologiju (ESMT) iz Berlina kroz ukupno 125 stipendija. „Ove stipendije za studiranje u Berlinu namijenjene su talentiranim mladim ljudima iz čitavog svijeta koji si inače u postojećim okolnostima ne bi mogli priuštiti takvo obrazovanje“, objašnjava Diekmann.
Naposljetku, od ovog ljeta u pet Allianzovih stadiona bit će organizirana događanja za zaposlenike, njihove obitelji i prijatelje, ali i klijente te poslovne partnere, a prikupljena sredstva bit će donirana humanitarnim projektima za pomoć djeci.
|
|
|
|