Seniko studio
Broj 6/2014
Izdvajamo iz broja:
6-2014 - Ante Gavranović
Održan 9. susret trgovaca Hrvatske obrtničke komore
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (3) - prof.dr.sc. Zdenko Segetlija
XVII. kongres hotelijera - A. G.
27. kongres ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
Razvojni potencijali hrvatskog gospodarstva - dr.sc. Aljoša Šestanović
Privredna banka Zagreb pridružila se inicijativi za energetsku učinkovitost
Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja - Siniša Begović, MBA i mr. sc. Monika Begović
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2014. - Mia Delić, mag. oec.
Komuniciranje u marketingu (6) - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Nepoštene poslovne prakse - dr.sc. Dragan Zlatović
Poslovno odijevanje (II) - A.G.
60 godina KOTKE u službi potrošača
Nove knjige
Novosti s Jadranskog sajma
Sadržaj broja 6-2014
20 godina tvrtke ALTPRO
Konkurentnost dokazali na globalnom tržištu
Zvonimir Viduka
Zvonimir Viduka
Zagrebačka tvrtka ALTPRO d.o.o. obilježila je 10. studenoga dvadesetu godišnjicu osnivanja i uspješnog razvojnog puta na kojem je po svojim proizvodima postala prepoznatljiva širom svijeta. Proteklo razdoblje obilježeno je značajnim rezultatima na podrućju inovativnih i visokotehnoloških proizvoda  temeljenih na vlastitom znanju, koji su svoju konkurentnost dokazali i na globalnom tržištu.

Svoj poslovni put ALTPRO je započeo 1994. godine u okviru Tehnološkog parka Zagreb, kao tvrtka orijentirana na razvoj i proizvodnju opreme za željeznička vozila i infrastrukturu. Danas zapošljava oko 60 radnika, ima vlastitu modernu tvornicu i razvijenu proizvodnju više od 700 raznih uređaja i pozicija, sklopljene ugovore o poslovnoj suradnji sa željeznicama diljem svijeta, a njegovi su proizvodi prisutni u velikom broju zemalja na šest kontinenata, pri čemu je 2011. realiziran i prvi transfer tehnologije na azijsko tržište.

Kao tvrtka – inovator kontinuirano razvija nove proiz-vode u što uključuje i kooperante, pa je s njih četrdesetak osnovala i  inovacijsko-proiz-vodni klaster.

ALTPRO je dobitnik brojnih priznanja, a između ostalih i Zlatne kune Hrvatske gospodarske komore, Plakete Grada Zagreba, nagrade dr. Milan Arko za najinovativnijeg poduzetnika 2013. i drugih. Također, član je Zajednice željezničke proizvodne industrije Europske unije – UNIFE u koju je primljen još 2004., tada kao prva tvrtka izvan EU-a, a punopravni je član i nekoliko radnih grupa te europske asocijacije. Također, ALTPRO je i aktivna članica Gospodarskoga vijeća Komore Zagreb i resornog strukovnog udruženja pri HGK-u.

Direktor tvrke ALTPRO, Zvonimir Viduka, prezentirao je rezultate tvrtke kao i planove razvoja te naglasio orijentaciju tvrtke na Istraživanje, Inovacije, Industrijsku proizvodnju i Izvoz. Pritom je naglasio da se ALTPRO u svojim aktivnostima specijalizirao za proizvodnju i razvoj uređaja napredne tehnologije za željezničku industriju, baziranu na istraživanju i inovacijama unutar tvrtke. U razvoju je usmjerenost na inovacijama na proizvode za infrastrukturu i željeznička vozila čime se unapređuje sigurnost vlakova te omogućuje njihovu povećanu učinkovitost i brzinu, ali i smanjenje troškova opreme kroz cijeli životni tijek. Kod proiz-vodnje cilj je tvrtke ALTPRO usmjerio na pomaganje željezničkim tvrtkama i operaterima kako bi se premostio jaz prema budućnosti te kako bi prugama vozili brži i sigurniji vlakovi.

Valja napomenuti da je ALTPRO otvorio 2012. prvi razvojno inovacijski centar u jugo-istočnoj Europi. To je pospješilo rad na inovacijama, a omogućilo i prodor na neka nova tržišta. Prednost je što su pro-izvodi tvrtke potpuno razvijeni u Hrvatskoj na temelju vlastitoga znanja.

Izdvajamo iz broja:
6-2014
Održan 9. susret trgovaca Hrvatske obrtničke komore
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (3)
XVII. kongres hotelijera
27. kongres ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
Razvojni potencijali hrvatskog gospodarstva
Privredna banka Zagreb pridružila se inicijativi za energetsku učinkovitost
Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2014.
Komuniciranje u marketingu (6)
Nepoštene poslovne prakse
Poslovno odijevanje (II)
60 godina KOTKE u službi potrošača
Nove knjige
Novosti s Jadranskog sajma
Sadržaj broja 6-2014
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa