Seniko studio
Broj 6/2014
Izdvajamo iz broja:
6-2014 - Ante Gavranović
Održan 9. susret trgovaca Hrvatske obrtničke komore
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (3) - prof.dr.sc. Zdenko Segetlija
XVII. kongres hotelijera - A. G.
27. kongres ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
Razvojni potencijali hrvatskog gospodarstva - dr.sc. Aljoša Šestanović
Privredna banka Zagreb pridružila se inicijativi za energetsku učinkovitost
Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja - Siniša Begović, MBA i mr. sc. Monika Begović
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2014. - Mia Delić, mag. oec.
Komuniciranje u marketingu (6) - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Nepoštene poslovne prakse - dr.sc. Dragan Zlatović
Poslovno odijevanje (II) - A.G.
20 godina tvrtke ALTPRO
Nove knjige
Novosti s Jadranskog sajma
Sadržaj broja 6-2014
60 godina KOTKE u službi potrošača
Spremni na nove izazove
Menadžment Kotke
Menadžment Kotke
Prvo odijelo modne kuće KOTKA iz Krapine sašiveno je 1954. Prošla je tvrtka u međuvremenu trnovit put do stvaranja vlastitoga branda i priznanja najpoznatijih europskih modnih kuća za koje proizvode mušku odjeću. Postignut je ujedno i temeljni cilj kojim je KOTKA ušla nakon pretvorbe 1992: stvorena je suvremena tvornica s vrhunskom tehnologijom, sposobnom da nudi i isporučuje europskom tržištu visoko kvalitetna muška odijela, i to po cijeni, kvaliteti i rokovima isporuke.

Zahvaljujući povećanju produktivnosti, racionalizacijama u procesu proizvodnje koji su omogućili sniženje troškova te stalnom prilagođavanju modnim kretanjima i zahtjevima tržišta KOTKA danas proizvodi oko 800 muških odijela na dan što na godišnjoj razini čini impozantnu brojku od otprilike 200.000 jedinica. Dodajmo tome da se 98 posto te proizvodnje odvija kroz ‘lohn poslove’ za izvozne naručitelje. Važno je napomenuti da je oblik suradnje sa stranim kupcima proširen na ‘obogaćene lohn poslove’ u kojima KOTKA daje tehnički know how u pogledu izrade pojedine kolekcije, počevši od istraživanja i izrade prototipa, fotomodela do konačne komercijalne kolekcije.
KOTKA pripada u mali broj proizvođača konfekcije u Hrvatskoj koja je financijski stabilna i koja usprkos teškoj recesiji nije smanjivala broj zaposlenika. U kriznim godinama ulagala je u tehnološka poboljšanja, o čemu svjedoči uloženih 4,7 milijuna eura u modernizaciju i specijalizaciju proizvodnih linija, kompjutorizaciju pripreme proizvodnje te u krojnicu. Istodobno se nije zapostavilo razvoj i izobrazbu kadrova, unapređenje organizacije rada, marketing.

Samo uvid u listu kupaca potvrđuje ispravnost poslovne politike. KOTKA je izgradila poslovnu suradnju i čvrsto se ugovorno povezala s AHLERS grupom (Baldessarini i Pierre Cardin), Eduard DRESSLER, WINDSOR, WILVORST i BENVENUTO. Takav oblik suradnje omogućava kontinuiranu proizvodnju na duže razdoblje, pa ostavlja prostora rukovodstvu tvrtke da se u još većoj mjeri bavi pitanjima produktivnosti, racionalizacije proizvodnje i kvaliteti. To su ujedno i glavni aduti za sigurnost i budućnost.

Najnoviji izazovi odnose se na stvaranje vlastite trgovačke mreže u zemlji. Trenutno se muška odijela KOTKE prodaju na više od 20 lokacija. Sve je to usmjereno na nastojanja da se kult modnih odijela proširi na cijelu zemlju kako bi brandovi koje je tvornica posljednjih godina stvorila (Marty, Tedy, Bery, Ceremonia i Smoking) bili dostupni. Pritom se rukovode motom: za ozbiljnog konzervativnog muškarca, ali i za razigranog modernog mladića muška modna marka KOTKA nudi primjerenu liniju za svaku prigodu.

Izdvajamo iz broja:
6-2014
Održan 9. susret trgovaca Hrvatske obrtničke komore
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (3)
XVII. kongres hotelijera
27. kongres ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a
Razvojni potencijali hrvatskog gospodarstva
Privredna banka Zagreb pridružila se inicijativi za energetsku učinkovitost
Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja
Osvrt na skup Perspektive trgovine 2014.
Komuniciranje u marketingu (6)
Nepoštene poslovne prakse
Poslovno odijevanje (II)
20 godina tvrtke ALTPRO
Nove knjige
Novosti s Jadranskog sajma
Sadržaj broja 6-2014
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa