Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Petak, 19.04.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
12.12.2014.
Što je Advent bez Voćne + Moćne čajanke
Franckova čajanka „vratila“ u doba starog Zagreba Bojanu Gregorić Vejzović, Milu Elegović Balić i druge čajoljupce
Advent na Zrinjevcu jučer je postao vremeplov u doba starog Zagreba gdje su gosti Franckove kuće čaja prisustvovali predstavljanju nove linije Franckovih voćnih čajeva Voćni + Moćni.
Voćna + Moćna čajanka, podsjetila je prisutne čajopljupce na „stari duh“ Zagreba te dugu kulturu ispijanja i laganog uživanja u čaju koja je i danas mnogima svakodnevni ritual.
Uz zvukove starih zagrebačkih šansona na Zrinjevcu, prisutni su među prvima kušali i zanimljive kombinacije okusa iz nove linije Franck voćnih čajeva, među kojima su bile i glumice te prave ljubiteljice čaja Bojana Gregorić Vejzović i Mila Elegović Balić.
Koliko se novi Franck čajevi imaju rad, uvjerili su se tako mnogobrojni ljubitelji čaja koji su imali priliku ugrijati se uz tri nova okusa neodoljivih sastojaka te bogatog voćnog mirisa. Uz upečatljive okuse iz nove linije voćnih čajeva „Voćni + Moćni“, crnog ribiza, limete i slasnih acai bobica te egzotično neodoljivog mangosteena i maline, okupljeni su uživali i u originalnim čajnim kolačićima.
Da novi Voćni + Moćni čajevi neće razočarati ni najizbirljivije čajoljupce garantira vodeća uloga Francka u inovacijama što potvrđuje i činjenica da je prvi predstavio voćne čajeve na domaćem tržištu. Mnoštvo noviteta u kategoriji čaja potvrđuje da Franck i dalje probija led u razvoju novih proizvoda što mu je na domaćem tržištu osiguralo lidersku poziciju.
Tako je i ovog puta Franck u sklopu Franckove kuće čaja utjelovio sve što predstavlja kao brend te je podsjetio na ritual pripreme i kulture ispijanja čaja pružajući svima početak blagdana u voćnom i moćnom stilu.
Povezani članci
14.12.15
Strateški savezi
Franck d.d. poslovni partner u distribuciji portfelja Adria Snack Company
30.07.15
Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.