Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
DOP
Četvrtak, 28.03.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
DOP
13.11.2014.
C&A objavila Izvješće o korporativnoj odgovornosti za 2014. godinu
C&A Europa potvrdila usredotočenost na održivu budućnost izdavanjem Izvješća o korporativnoj odgovornosti za 2014. godinu
Njemačka tvrtka C&A Europa sa sjedištem Düsseldorfu objavila je danas svoje Izvješće o korporativnoj odgovornosti za 2014. godinu u kojem je izložen sadašnji i budući pristup kompanije korporativnoj odgovornosti.
C&A je tako osnažila svoju dugoročnu predanost nastojanjima da zajednice imaju koristi od svoje interakcije s kompanijom C&A – riječ je o načelu koje kompanija slijedi više od 170 godina.
Izvješće, koje je dostupno na internetskoj stranici
www.canda.c
om, naglašava ulogu novog C&A-ovog Globalnog okvira održivosti, koji ne samo što usmjerava znatna sredstva na tri stupa održivosti: održive proizvode, održivu nabavu i održivi život, već i definira strateške smjernice kompanije za 2020. i dalje.
Dodatni rad dobrotvorne C&A Fondacije, koja dijeli vrijednosti i predanost kompanije, također je usklađen sa spomenutim Okvirom.
Ključni ciljevi za 2020. godinu:
• Održivi proizvodi
: Cilj kompanije je ponuditi izdržljive, kvalitetne proizvode izrađene uporabom materijala i proizvodnih procesa koji štite prirodne resurse i sigurni su za ljude. Dugoročni cilj kompanije jest nabava cjelokupne pamučne kolekcije iz više održivih proizvodnih izvora do 2020.
• Održiva nabava
: Kompanija će izgraditi odgovornu i transparentnu mrežu dobavljača koja će pozitivno doprinositi društvenom, gospodarskom i ekološkom razvoju mjesta iz kojih se naši proizvodi nabavljaju. Cilj kompanije je do 2020. godine razviti mrežu dobavljača koji ostvaruju nultu stopu ispuštanja opasnih kemikalija.
• Održivi životi
: Do 2020. C&A će sudjelovati u otvorenom dijalogu sa svim svojim dobavljačima o programima koji poboljšavaju egzistenciju radnika i pružaju sigurnije radne uvjete. Također će biti pokrenuti i ostali programi i partnerstva koja imaju pozitivan utjecaj na živote ljudi na radnom mjestu i u lokalnim zajednicama.
"Kao jedan od vodećih i pouzdanih prodavača, nastojimo pronaći načine za poboljšanje industrijskih standarda održivosti", komentirao je Hans Ploos van Amstel, glavni izvršni sudirektor kompanije C&A Europa. "Naše Izvješće korporativne odgovornosti za 2014. dokumentira energiju i ulaganja kompanije C&A u nastojanja da se ubrza napredovanje prema održivijoj modnoj industriji. U Izvješću se navodi i niz inicijativa koje su već u tijeku, kao i strateške smjernice kompanije za 2020. i dalje. "
Napredak tijekom 2014. godine
Da bi unaprijedila spomenuta tri stupa, C&A je značajno povećala svoju predanost te pokrenula niz mjera, uključujući i sljedeće:
• Biopamuk sada predstavlja više od trećine (38%) ukupne prodaje pamučnih proizvoda u C&A-u. Dugoročni cilj kompanije jest nabava cjelokupne pamučne kolekcije iz više održivih proizvodnih izvora do 2020.
• U tijeku su inicijative koje podržavaju predanost kompanije C&A nultoj stopi ispuštanja štetnih kemikalija u opskrbnom lancu do 2020.
• Pokrenut je tim Održivog lanca nabave koji integrira nabavne timove i timove za usklađenost, pa sada posluju prema zajedničkim ciljevima i procedurama DOP-a.
• Smanjene emisije ugljika izravnim poslovanjem (trgovine, logistika i poslovna putovanja) za gotovo 8% u odnosu na 2011.
• Udruživanje s istomišljenicima kao što su Inicijativa za etičku trgovinu (ETI) i bangladeški Sporazum o protupožarnoj i građevinskoj sigurnosti, s ciljem unapređenja sigurnosnih uvjeta rada i plaća.
• Usredotočenost na osiguravanje produktivnih dugoročnih odnosa s partnerima koji dijele C&A-ove vrijednosti i predanost na putu prema održivoj modnoj industriji.
Hans Ploos van Amstel je naglasio kako kroz zajedničke napore tekstilnih kompanija, dobavljača, političkih institucija i nevladinih organizacija, sveobuhvatna poboljšanja u industriji odjeće mogu uspjeti. C&A je otvorena i pozdravlja progresivan dijalog sa svim svojim dionicima.
C&A Europa ima više od 1.575 trgovina u 21 europskoj zemlji te više od 35 tisuća zaposlenika. Riječ je o jednoj od vodećih maloprodajnih modnih tvrtki u Europi. C&A Europa svakoga dana bilježi više od dva milijuna posjetitelja. Vlasnik kompanije C&A Europa je Cofra Holding AG. Osim trgovina u Europi, C&A je prisutan i u Brazilu, Meksiku i Kini.
Povezani članci
11.10.16
DOP
C&A javno objavljuje svoju predanost prema odgovornoj nabavci sa svojom prvom RDS
22.09.16
DOP
Agrokor objavio novo Izvješće o održivosti
26.07.16
Ekologija
Tvrtki C&A još jedno priznanje za održivo poslovanje
23.07.15
Vijesti iz svijeta
Krivotvorine koštaju modnu industriju u EU 26 milijardi eura
14.04.15
DOP
Najavljen početak dm green city projecta 2015.
16.03.15
Vijesti
C&A obogaćuje svoju ponudu s prvom GOTS certificiranom kolekcijom za djecu
04.11.14
Tvrtke i tržišta
Zbog slabosti potražnje, L'Oreal i Hugo Boss smanjili procjene rasta
17.10.14
Edukacija
Hrvatski savjet za zelenu gradnju organizira četvrtu generaciju GREEN BUILDING PROFESSIONAL edukacije
25.02.14
DOP
Pokretanje rješenja za održivi razvoj
09.11.12
DOP
HT predstavio Izvješće o održivosti za 2011.
09.10.12
Vijesti iz svijeta
Mars: Stvaranje održivog kakao tržišta zahtijeva milijarde dolara ulaganja
21.09.12
DOP
Coca-Cola Hellenic ponovno uvrštena u Dow-Jonesove indekse održivosti
19.09.12
Tvrtke i tržišta
Skok dobiti Inditexa u prvoj polovini godine
17.09.12
Trgovina na malo
Kolovoška vrućina pritisnula prodaju H&M-a
20.06.12
Tvrtke i tržišta
Skok dobiti H&M-a u drugom tromjesečju zahvaljujući snažnoj prodaji
13.06.12
Tvrtke i tržišta
Inditex povećao dobit, planira širenje u Kini
28.05.12
Ekologija
Ekološke inicijative u Siemensu Hrvatska
23.04.12
Karijere
Smjena u dinastiji Benetton
17.04.12
Trgovina na malo
Još 200 nezaposlenih: Propao hrvatski modni brend Xnation
16.04.12
DOP
Nestlé dobio najvišu ocjenu A+ za Izvještaj o korporativnoj odgovornosti
12.04.12
Trgovina na malo
H&M otvara trgovinu u osječkoj Portanovi
29.03.12
Trgovina na malo
Blagi rast dobiti H&M-a unatoč većim troškovima
21.03.12
Trgovina na malo
Vlasnik Zare Inditex ostvario rast dobiti u 2011.
15.02.12
Sajmovi i izložbe
Novi koncept modnog sajma u Düsseldorfu
26.01.12
Trgovina na malo
Dobit H&M-a niža zbog popusta i skupljih materijala
24.01.12
Vijesti iz regije
U Benettonu Srbija ostala četiri radnika
25.12.11
Trgovina na malo
Mura otvorila novo prodajno mjesto u Zagrebu
10.12.11
Trgovina na malo
Modni lanac Modiana otvorila prodavaonicu u Zagrebu
05.12.11
Trgovina na malo
Split: Otvorena nova prodavaonica modnog lanca Modiana
11.11.11
Trgovina na malo
Armani Jeans dućan otvoren u Zagrebu
08.11.11
Trgovina na malo
Benetton preuzima Pittarello u Hrvatskoj
30.09.11
Trgovina na malo
Zarada H&M u samo tri dućana 101 milijun kuna
28.09.11
DOP
Mars Incorporated objavio izvještaj “Principles in Action”
29.08.11
Vijesti iz svijeta
Vlasniku Zare prijeti kazna zbog iskorištavanja radnika
18.07.11
Šira regija
Europska komisija financira energetsku učinkovitost
17.03.11
Ekologija
Konzum i Carlsberg zajedno u zaštiti okoliša
17.02.11
DOP
JGL objavio Izvješće o održivom razvoju
08.09.09
Trgovina na malo
C&A otvara svoju prvu poslovnicu u Hrvatskoj
17.12.08
DOP
Podravka objavila Izvješće o održivom razvoju za 2007. godinu
24.07.08
DOP
Elecroluxu priznanje za održivi razvoj
23.04.08
DOP
Podravkino Izvješće o održivom razvoju uvršteno među 10 svjetskih oglednih primjera
13.12.07
Tvrtke i tržišta
Objavljeno Izvješće o održivom razvoju Grupe Podravka za 2006.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.