Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Petak, 19.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
06.02.2007.
Prodavatelj Mars čokoladica prestaje ciljati djecu mlađu od 12 godina
Korporacija Masterfoods, vlasnik imena brandova Mars i Snickers čokoladica, odlučila je prije kraja ove godine prestati marketinške kampanje za svoje osnovne proizvode usmjeravati na djecu mlađu od 12 godina, izvijestio je u ponedjeljak list The Financial Times
Ta se odluka odnosi na sve oblike oglašavanja, uključujući one putem Interneta i novih (digitaliziranih) medija, prenosi nadalje taj poslovni dnevni list pozivajući se na pismo upućeno generalnom direktoru Opće uprave Europske komisije za zdravlje i zaštitu potrošača Robertu Madelinu.
"Odlučili smo napraviti službenu promjenu svoje politike i uvesti dob od 12 godina kao granicu za sve naše osnovne proizvode", stoji u pismu koje je Masterfoods uputio Madelinu.
Osnovni proizvodi uključuju grickalice i slatkiše.
Dok Masterfoods već provodi politiku prema kojoj svoj marketing ne usmjerava na djecu mlađu od šest godina, oglašavačke kampanje njegovih rivala Nestlea i PepsiCo-a nemaju nikakve dobne granice.
Prema pisanju FT-a, CadburySchweppes ne oglašava djeci ispod osam godina starosti, a Kraft onima mlađim od šest godina, dok djecu staru između šest i 11 godina cilja samo s onim proizvodima koji se smatraju zdravim, poput voćnih sokova i krekera od pšeničnog brašna. (H)
Povezani članci
11.08.14
Tvrtke i tržišta
Mars završio preuzimanje sektora hrane za kućne ljubimce
09.10.12
Vijesti iz svijeta
Mars: Stvaranje održivog kakao tržišta zahtijeva milijarde dolara ulaganja
29.12.11
Karijere
Direktorica Kraft Foodsa najmoćnija poslovna žena
28.09.11
DOP
Mars Incorporated objavio izvještaj “Principles in Action”
11.02.11
Tvrtke i tržišta
Dobit Kraft Foodsa nagrizli troškovi povezani s Cadburyjem
16.02.10
Tvrtke i tržišta
Kraft Foods više nego utrostručio dobit
03.02.10
Tvrtke i tržišta
Nakon pet mjeseci borbe Kraft ipak pruzima Cadbury
06.01.10
Tvrtke i tržišta
Nestlé preuzima Kraftove pizze za 3,7 mlrd dolara
07.09.09
Tvrtke i tržišta
Cadbury odbio ponudu Kraft Foodsa tešku 16,7 mlrd dolara
29.07.08
Tvrtke i tržišta
EU odobrio Marsu kupnju Wrigleya
28.04.08
Vijesti iz svijeta
Berkshire Hathaway i Mars preuzimaju Wrigley?
19.02.08
Tvrtke i tržišta
Oštar pad dobiti Cadburyja u 2007.
11.02.08
Tvrtke i tržišta
Njemačke vlasti pokrenule istragu u sektoru proizvodnje čokolade
29.11.07
Prehrambeni proizvodi
Kanada istražuje "čokoladnu urotu"
03.07.07
Tvrtke i tržišta
Kraft nudi 5,3 milijarde eura za Danoneovu diviziju za proizvodnju keksa
23.05.07
Prehrambeni proizvodi
Ministarstvo zdravstva: Uncle Ben's riža nije genetski modificirana
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.