Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Promocije
Četvrtak, 25.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Promocije
14.10.2014.
Fructalovi sokovi s najviše sunca i ljubavi
Fructal, tvrtka s dugogodišnjom tradicijom visoko kvalitetnih proizvoda od voća i drugih plodova prirode u regiji se predstavlja s novom kampanjom i njezinom glavnom porukom »Od voća s najviše sunca«.
Riječ je o do sada najvećem regionalnom projektu Fructala. Na taj način želi dodatno učvrstiti svoj položaj i ulagati u daljnji razvoj tvrtke u Sloveniji i cijeloj regiji. Novu komunikacijsku platformu dizajnirala je tvrtka za komunikaciju i savjetovanje Pristop iz Slovenije.
»Snažne robne marke mogu pričati velike priče. Fructal je zasigurno takva robna marka. U svojem genetskom zapisu ne nosi samo suradnju s prirodom nego i suradnju s potrošačima i dobavljačima.
Veličanstveno drvce s njihova logotipa sinonim je neosporive kvalitete i nebrojenih svijetlih trenutaka kad smo njihovim sokovima nazdravili gotovo neprimjetnim, a predivnim stvarima u životu.
Najbolji sok može nastati samo od najboljih sastojaka, dakle od voća s najviše sunca. U reklami smo to željeli reći na fotogeničan i pamtljiv način, ali i podsjetiti na Fructalovu gotovo 70-godišnju snagu povezivanja«, krovnu ideju kampanje objašnjava Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor Pristopa koji je i njezin autor.
Umjetnički direktor kampanje je Matija Kocbek, tekstopisac Tine Lugarič, a režija reklame povjerena je Juretu Matjažiču. Produkciju je izvela produkcijska kuća Super16.
Različitost i emocionalnost poslužili su ekipi agencije Pristop i tvrtki Fructal kao ključni vodiči prilikom planiranja komunikacijske strategije za sokove kojima možeš nagraditi sebe ili svoje bližnje u svim trenucima i u svim prilikama.
Obje spomenute vrijednosti održavaju suštinu robne marke Fructal, a proizvodima vrhunske kvalitete pozicioniraju je kao vodeću među ponuđačima sokova u regiji.
»Konkurentska prednost naše tvrtke zasigurno je u obradi prirodnih plodova: naime, proizvodi zadržavaju sve bogatstvo prirodnih sastojaka bez umjetnih dodataka.
Obasjani suncem u potpunosti razvijaju punoću okusa i veću hranjivu vrijednost, a njima možemo zadovoljiti potrebe potrošača za zdravom uravnoteženom prehranom.
Trudimo se da sve osnovne aktivnosti Fructala i dalje budu usmjerene prema izgradnji pozitivnog odnosa prema prirodi, zato nam je nova poruka 'Od voća s najviše sunca' posebno pri srcu«, novu komunikacijsku strategiju komentirao je Goran Medić, direktor Fructala.
Kampanja osim TV spota isprepleće odnose s medijima, OOH, tiskane reklame, POS materijale i degustacije na prodajnom mjestu. TV spot možete pogledati na http://youtu.be/Bmk9op-ezp4 .
O Fructalu
U Fructalu su svoje stablo jabuke posadili 5. listopada 1945. kad je osnovana regionalna tvrtka za izvoz i preradu voća. Riječ je o tvrtki s dugogodišnjom tradicijom koja se sa svojim proizvodnim programom te širenjem poslovanja u međunarodno okruženje svrstava u krug najboljih europskih proizvođača u svojoj grani. Fructalova distribucijska mreža raširena je u više od 35 zemalja, a od 2011. godine posluje u okviru Grupe Nectar.
O Pristopu
Pristop spada među vodeće tvrtke za savjetovanje i komunikacije JI Europi sa sjedištem u Sloveniji, koja već dvadeset godina surađuje s najvažnijim lokalnim i globalnim tvrtkama te vladinim, nevladinim i međunarodnim organizacijama. Na jednom mjestu spaja znanja s područja strateškog poslovnog savjetovanja, marketinškog, korporativnog i digitalnog upravljanja komunikacijama, organiziranja i upravljanja događanjima, medijskog planiranja i zakupa te praćenja i analiziranja medijskih sadržaja.
Povezani članci
24.09.13
Vijesti iz regije
Fructal predstavio novu investiciju u pogon Tetra Edge
21.12.11
Tvrtke i tržišta
Nectar će otkupiti preostale dionice Fructala
07.11.11
Tvrtke i tržišta
Slovenija: Kredit EBRD-a za ulazak tvrtke Nectar u Fructal
25.10.11
Vijesti iz regije
Standard u Sloveniji mogao bi pasti 20 posto
19.09.11
Tvrtke i tržišta
Slovenske banke prodaju Pivovarnu Laško
01.08.11
Vijesti iz regije
Zeleno svjetlo prodaji Fructala i savjetniku za Mercator
28.07.11
Tvrtke i tržišta
Fructal i službeno u sastavu srbijanskog Nectara
27.07.11
Tvrtke i tržišta
Nectar: Fructal nećemo preseliti ni zadužiti
26.07.11
Tvrtke i tržišta
Fructal prodan za 35 milijuna eura
15.07.11
Tvrtke i tržišta
Dioničari Pivovarne Laško za dva tjedna o prodaji Fructala i Mercatora
14.03.11
Tvrtke i tržišta
San Benedetto opovrgnuo interes za Fructal
11.03.11
Tvrtke i tržišta
TV Slovenija: San Benedetto nudi 40 mil. eura za Fructal
21.12.10
Tvrtke i tržišta
Pivovarna Laško iduće godine prodaje udjele u Mercatoru, Fructalu i Delu
10.07.10
Prehrambeni proizvodi
Fructal povukao četiri okusa dječjih kašica Frutek
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.