Trgovina
Seniko studio
Turizam
21.09.2014. Krenula oglašivačka kampanja HTZ-a za Hrvatsku 365
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) sredinom rujna počela je oglašavati na osam stranih tržišta posezonsku turističku ponudu iz pilot projekta produljenja sezone PPS ili Hrvatska 365, za koji je ukupno ove godine izdvojila blizu 5 milijuna kuna.

Online ili web oglašavanje posezonske ponude 22 odabrane destinacije u cijeloj Hrvatskoj, u sklopu projekta Hrvatska 365, HTZ će provoditi do kraja rujna na francuskom, talijanskom, njemačkom, austrijskom, slovenskom, norveškom, švedskom i britanskom tržištu, dok će se u Njemačkoj i Sloveniji ta kampanja dodatno produljiti i do kraja listopada.

Na tim tržištima istodobno se već provodi i offline (klasično) oglašavanje te ponude i to u tiskanim medijima, a osim oglašavanja u sklopu tog projekta HTZ će u suradnji sa sustavom turističkih zajednica krajem rujna i početkom listopada organizirati po sedam studijskih putovanja stranih novinara i turističkih agenata (produkt menadžeri i vlasnici turističkih tvrtki) s različitih tržišta odnosno odabranih geo zona (Beč, Graz, Muenchen, Ljubljana, Milano, Venecija, Pariz, London, Oslo i Stockholm).

Oni će sami birati destinacije u Hrvatskoj koje žele posjetiti, a ocijenjeno je da bi upravo s tih tržišta, zbog blizine Hrvatskoj i/ili bolje avio-povezanosti, mediji i agenti mogli najviše pridonijeti promociji i stvaranju kvalitetnih priča o Hrvatskoj, pa i prodaji posezonskih turističkih programa, kasnije i predsezonskih s obzirom da se nakon ovojesenskog pilota od iduće godine kreće s punom primjenom projekta PPS odnosno i za pred i za posezonu.

Osim za strane, HTZ i za domaće novinare u ovom mjesecu organizira studijska putovanja u odabrane regije, u kojima se nalaze pojedine PPS destinacije, kroz središnju Hrvatsku (Sisačko-moslavačku, Koprivničko-križevačku i Bjelovarsko-bilogorsku županiju) te Liku (Ličko-senjska i Karlovačka županija).

U listopadu kreće i predstavljanje PPS destinacija u inozemstvu medijima i drugima na posebnim prezentacijama koje će voditi direktori stranih predstavništava HTZ-a i predstavnici pet do šest destinacija iz tog projekta. Oni su sami, kako kažu iz Glavnog ureda HTZ-a, mogli odabrati na kojim tržištima žele odraditi te prezentacije.

Prva takva prezentacija bit će 2. listopada u Ljubljani, 7. listopada slijedi London, 8. listopada Muenchen, 9. listopada Oslo, 13. listopada Beč, 14. listopada Pariz, 20. listopada Graz, 22. listopada Milano i Stockholm te 23. listopada Padova.

Za oglašavanje i promociju projekta Hrvatska 365 u ovoj posezoni HTZ izdvaja najveći dio ili oko 3 milijuna kuna od ukupno predviđenih blizu 5 milijuna kuna, dok se ostalo koristi za izradu i postavljanje nove web podstranice na sedam jezika (www. hrvatska365.hr, odnosno croatia365.eu i još sedam drugih domena, ovisno o tržištu na koje cilja) kao i za radne sastanke predstavnika destinacija te drugo.
Projekt Hrvatska 365 bit će u punoj primjeni od iduće godine, za pred i posezonu, te nakon toga i u idućim godinama, odnosno, kako je kazao direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić, stalno kao jedan od važnijih projekata za produljenje sezone, povećanje turističke potrošnje te uvođenje destinacijskog menadžmenta u hrvatskom turizmu. (H)

Povezani članci
28.10.16 Turizam
U Bolu završili DHT: Dubrovnik šampion hrvatskog turizma 2016.
27.10.16 Financije i gospodarstvo
Majstor pivar Pivovare Daruvar Krešo Marić dobitnik nagrade „Čovjek ključ uspjeha, djelatnik godine“ Hrvatske turističke zajednice
30.05.16 Turizam
U Hrvatskoj proteklog vikenda gotovo 1,1 milijun turističkih noćenja
07.03.16 Turizam
HTZ dodjeljuje bespovratne potpore za projekte na turistički nerazvijenim područjima
01.10.15 Promocije
HTZ u Londonu predstavio novi koncept turističke promocije
15.09.15 Turizam
Turista pristiglo iz više od 75 zemalja, najbrojniji Nijemci i Slovenci
19.08.15 Turizam
Promocija hrvatskog turizma u Las Vegasu
17.04.15 Turizam
Započela pilot faza turističko-informacijskog sustava eVisitor
08.04.15 Turizam
HTZ: u prva tri mjeseca 19 posto više turista i 20 posto više noćenja
17.03.15 Turizam
Lorencin: turistička 2015. bit će bolja od prošle godine
09.03.15 Turizam
HTZ: veliki porasti turističkih dolazaka i noćenja u veljači i prva dva mjeseca
06.03.15 Turizam
HTZ: objavljen javni poziv za PPS destinacije u ovoj godini
12.12.14 Karijere
Ivan Bogović novi je predsjednik Udruženja ugostiteljskih djelatnosti
25.11.14 Turizam
Ekološki turizam razvojna prilika za Hrvatsku, posebno otoke i selo
06.11.14 Turizam
U Zagrebu 2. svjetski kongres predsjednika udruženja turističkih agencija
14.10.14 Turizam
Dani hrvatskog turizma ovaj tjedan u Opatiji s oko 2.000 sudionika
02.09.14 Turizam
HTZ: akcija nagrađivanja izvrsnosti i dostignuća u turizmu u 2014.
21.08.14 Turizam
Svjetski kongres turističkih agencija u Zagrebu u studenom
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa