Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Promocije
Subota, 20.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Promocije
11.09.2014.
Proizvodi "Slavonske košarice" predstavljeni po prvi put u Sloveniji
Slavonski kulen, vina, šljivovice i drugi autohtoni proizvodi iz Slavonije mogli bi zauzeti istaknuta mjesta na policama u susjednoj Sloveniji, ali i postati važan turistički brend za hrvatski kontinentalni turizam, ocjena je predstavnika turističkog klastera "Slavonska košarica" iz Slavonskog Broda koji su u četvrtak organizirali predstavljanje svojih proizvoda u Ljubljani, prvo na inozemnom tržištu.
Klaster iz Slavonskog Broda okuplja već 114 proizvođača hrane, pića i rukotvorina iz četiriju istočnoslavonskih županija, a iduće godine predstavljanje namjeravaju organizirati i u Austriji.
Riječ je o udruzi koja preko strateškog partnerstva želi osigurati nastup tih proizvoda na tržištima Europske unije, rekla je na predstavljanju i degustaciji koji su održani u hrvatskom veleposlanstvu u Ljubljani glavna menadžerica grupacije Tanja Petrović.
Akciju promicanja slavonskih proizvođača, koji računaju na europsko "umrežavanje" svog klastera i veći plasman tih produkata u susjedne zemlje, ali i kroz turizam u Hrvatskoj, podupiru županijske vlasti, ali i Hrvatska turistička zajednica (HTZ).
Direktor ljubljanskog ureda HTZ-a Goran Blažić rekao je da Slavonija zadnjih godina raste kad je riječ o turističkim potencijalima zanimljivim za strane goste, pa i za one iz Slovenije, te da je vrlo zanimljiva onima koje zanimaju vina, gastronomija i aktivni turizam poput biciklističkih putovanja.
Blažić je rekao da je izuzetno zadovoljan najnovijim podacima prema kojima su, unatoč nestabilnim vremenskim prilikama u većem dijelu Hrvatske, ovog ljeta slovenski turisti po broju i noćenjima ostvarili rekordan posjet. To je tim veći rezultat ako se zna da čak četvrtinu slovenskih turista čine oni koji ljetuju u kampovima, dodao je Blažić. (H)
Povezani članci
24.01.13
Sajmovi i izložbe
U Ljubljani otvoren turistički sajam Alpe Adria
28.11.11
Prehrambeni proizvodi
"Slavonska košarica" za bolju promidžbu i plasman slavonskih proizvoda
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.