Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Istraživanja
Četvrtak, 28.03.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Istraživanja
08.09.2014.
Jana uvjerljivo br. 1 negazirana voda u Hrvatskoj
Još su jednu godinu uzastopno potrošači ocijenili Janu najboljom negaziranom vodom, što je potvrđeno posljednjim rezultatima istraživanja BRANDpuls
Negazirana mineralna voda Jana prema mišljenju potrošača najbolja je mineralna voda u Hrvatskoj kada govorimo o prepoznatljivosti i upotrebi.
Sagledavajući snagu branda, rezultati istraživanja pokazuju kako više od 90 % potrošača zna za Janu, dok u svim aspektima odnosa potrošača prema brandu Jana u 2014. bilježi rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Da je tomu tako govori i činjenica kako je Jana skočila za pet mjesta na ljestvici TOP 50 brandova u regiji Adria među više od 3000 brendova obuhvaćenih istraživanjem, pri čemu je opći dojam brenda ocijenjen visokom ocjenom 8,8 na ljestvici do 10. Uzimajući u obzir rezultate korisnika u kategoriji, lojalnost prema Jani raste, kao i pozitivan imidž koji je Jana u promatranome razdoblju razvijala tijekom kampanje Jana „Voda s porukom“.
Rezultati istraživanja BRANDpuls govore i o odnosu potrošača prema brendu od njegova poznavanja pa sve do lojalnosti, i pri tome je Janina situacija gotovo idealna. U promatranome razdoblju 2014. godine više od 90 % potrošača zna za Janu.
U svim je segmentima snage brenda Jana u 2014. zabilježila rast, što govori u prilog uspješnosti kampanje Jana „Voda s porukom“, kojom se nastavlja graditi imidž Jane prirodne mineralne vode koja svakom novom komunikacijom s korisnicima nudi više – ovom je kampanjom ponuđena kap za okrepu uz zrnce mudrosti za razmišljanje.
Zadržavajući vodeću poziciju, Jana je i u 2014. prepoznata kao najbolja prirodna mineralna voda koju ljudi konzumiraju i lojalni su joj.
Promotrivši tržište prirodne mineralne vode i stavljajući u odnose prepoznatljivost i upotrebu, Jana odskače svojim rezultatima te je unatoč snažnoj konkurenciji Jana vodeća među premium brandovima, a i u kategoriji negazirane vode općenito.
Govoreći o općem dojmu brenda na skali do 10, Jana zauzima vodeću poziciju s visokom ocjenom 8,8, čemu je zasigurno pridonio i imidž robne marke koji Jana sustavno i smisleno razvija tijekom godina te i u 2014. uvjerljivo zadržava prvo mjesto.
Uzimajući u obzir rezultate ispitivanja korisnika u kategoriji, lojalnost prema Jani raste, kao i pozitivan imidž koji je Jana u promatranome razdoblju razvila kampanjom Jana „Voda s porukom“.
Rezimirajući rezultate ovoga nezavisnog istraživanja agencije Ipsos, vodeća je pozicija Jane stabilna, a kampanja Jana „Voda s porukom“ dodatno je privukla slobodno misleće korisnike te je Jana i na taj način učvrstila svoje vodeće mjesto.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.