Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Turizam
Utorak, 23.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Turizam
02.09.2014.
HTZ: akcija nagrađivanja izvrsnosti i dostignuća u turizmu u 2014.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je poziv za nagrađivanje izvrsnosti i dostignuća u turizmu u 2014., a ta akcija obuhvaća tri nagrade - "Turistički događaj godine", "Kulturnu atrakciju godine" i "Inovaciju godine“.
Svi zainteresirani mogu se prijaviti isključivo putem web poveznica zaključno do 15. rujna, a više informacija o nagradama, kao i pojedinačne prijavnice, dostupne su na web stranicama HTZ-a.
Nagrada "Turistički događaj godine" dodjeljuje se događaju koji predstavlja primjer najbolje prakse u turističkoj industriji u svim aspektima poslovanja te predstavlja primjer za ostale događaje i turističku industriju u cjelini, stoji u priopćenju HTZ-a.
Za natjecanje se mogu prijaviti poslovni subjekti koji se bave organizacijom i implementacijom događaja na lokalnoj, regionalnoj ili nacionalnoj razini.
Događaj koji se prijavljuje mora biti atraktivan i prepoznatljiv te podrazumijevati događaj ili festival koji se održava za vikend, tijekom tjedna ili više njih, tijekom mjeseca ili sezone, te uglavnom podrazumijeva sudjelovanje većeg broja posjetitelja (10.000 na dalje) i strukturiran program.
Nagrada "Kulturna atrakcija godine" dodjeljuje se kulturnim turističkim atrakcijama regionalne/nacionalne razine atraktivnosti koje doprinose turističkom iskustvu destinacije.
Za natjecanje u ovoj kategoriji mogu se prijaviti turističke atrakcije u domeni kulture koje se mogu posjetiti u objavljeno radno vrijeme i koje godišnje ostvare preko 20.000 posjeta, no koje isključuju događaje.
Nagrada "Inovacija godine" dodjeljuje se turističkom subjektu ili organizaciji čije su inovacije vezane uz turistički doživljaj, turistički proizvod i uz IT rješenja u turizmu.
Konkurirati u ovoj kategoriji mogu subjekti ili organizacije u turističkoj industriji, odnosno organizacije i subjekti čiji proizvod, usluga ili doživljaj znatno doprinosi cjelokupnom iskustvu turističke destinacije na lokalnoj, regionalnoj ili nacionalnoj razini. (H)
Povezani članci
28.10.16
Turizam
U Bolu završili DHT: Dubrovnik šampion hrvatskog turizma 2016.
27.10.16
Financije i gospodarstvo
Majstor pivar Pivovare Daruvar Krešo Marić dobitnik nagrade „Čovjek ključ uspjeha, djelatnik godine“ Hrvatske turističke zajednice
30.05.16
Turizam
U Hrvatskoj proteklog vikenda gotovo 1,1 milijun turističkih noćenja
07.03.16
Turizam
HTZ dodjeljuje bespovratne potpore za projekte na turistički nerazvijenim područjima
01.10.15
Promocije
HTZ u Londonu predstavio novi koncept turističke promocije
15.09.15
Turizam
Turista pristiglo iz više od 75 zemalja, najbrojniji Nijemci i Slovenci
19.08.15
Turizam
Promocija hrvatskog turizma u Las Vegasu
17.04.15
Turizam
Započela pilot faza turističko-informacijskog sustava eVisitor
08.04.15
Turizam
HTZ: u prva tri mjeseca 19 posto više turista i 20 posto više noćenja
17.03.15
Turizam
Lorencin: turistička 2015. bit će bolja od prošle godine
09.03.15
Turizam
HTZ: veliki porasti turističkih dolazaka i noćenja u veljači i prva dva mjeseca
06.03.15
Turizam
HTZ: objavljen javni poziv za PPS destinacije u ovoj godini
12.12.14
Karijere
Ivan Bogović novi je predsjednik Udruženja ugostiteljskih djelatnosti
25.11.14
Turizam
Ekološki turizam razvojna prilika za Hrvatsku, posebno otoke i selo
06.11.14
Turizam
U Zagrebu 2. svjetski kongres predsjednika udruženja turističkih agencija
03.11.14
Seminari, konferencije
Čak 13 medalja domaćim inovatorima u Nürnbergu
14.10.14
Turizam
Dani hrvatskog turizma ovaj tjedan u Opatiji s oko 2.000 sudionika
21.09.14
Turizam
Krenula oglašivačka kampanja HTZ-a za Hrvatsku 365
21.08.14
Turizam
Svjetski kongres turističkih agencija u Zagrebu u studenom
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.