Info
Seniko studio
Zdravlje
28.08.2014. Podravkinim "školskim jelovnicima" upotpunjena završnica Sportskih igara mladih
"Školskim" jelovnicima upriličena je ovogodišnja završnica osamnaestih Sportskih igara mladih u Splitu. Na dobrobit zdravlja sportaša, ali i mladih općenito, Podravka je na poseban način željela pridonijeti usvajanju zdravog stila života mladih koji osim sportskih aktivnosti uključuje i uravnoteženu prehranu.

Tako se, uz obilje sporta i sportskih aktivnosti, uživalo u najfinijim zdravim specijalitetima, a koje su pripremili Podravkini promotori kulinarstva.

Nutricionističko-edukativni koncept Podravkinih ''školskih'' jelovnika uspješno je prihvaćen ne samo na lokalnim razinama putem osnovnih škola, već i na nacionalnoj razini.

Cilj je usvajanje pravilnih prehrambenih navika djece osnovnoškolske dobi u RH, koje uključuju veći sadržaj vitamina i minerala te smanjen unos masti, šećera i soli. Kako je takva prehrana iznimno važna za zdrav psihofizički razvoj svakog djeteta, Podravka promiče usvajanje zdravih prehrambenih navika već od najranije dobi.

Kako bi ideja pozitivan učinak imala dugoročno, u projekt su uključeni djeca, roditelji, učitelji i brojni kuhari.

Sportske igre mladih prvi put su se organizirale 1996. godine, a cilj Igara je svim osnovcima i srednjoškolcima omogućiti sudjelovanje u organiziranim i drugim besplatnim aktivnostima tijekom ljeta. Osim razumijevanja, prijateljstva, solidarnosti i poštenja, Igre promiču zdrav stil života koji osim sporta, uključuje i zdravu prehranu.

Počasni predsjednik igara je Sir David Richards, predsjednik Premier League dok su dopredsjednici Slaven Bilić i Goran Ivanišević.

Potporu Igrama pružaju i David Beckham, nogometaš, Jose Mourinho, nogometni trener, bivši premijer Velike Britanije Tony Blair, Predrag Mijatović, Juan Carlos Navarro, kapetan košarkaške reprezentacije Španjolske, Martin Schulz, Predsjednik EU parlamenta, Olli Rehn, europski povjerenik za ekonomska i monetarna pitanja Europske unije, Štefan Füle, povjerenik Europske komisije za proširenje, Hannes Swoboda, zastupnik u Europskom parlamentu, David Miliband, bivši ministar vanjskih poslova Ujedinjenog Kraljevstva, a od ove godine i potpredsjednik Vlade Ruske Federacije g. Arkady Dvorkovich.

"Podravka već dugi niz godina putem brojnih sportskih projekata te posebno partnerstvom sa Sportskim igrama mladih ističe snagu i vrijednost sporta kao izrazito kvalitetan način okupljanja mladih i širenja natjecateljskog duha.

Sportske igre su prilika u kojoj mladi ne uče samo kako pobijediti, već kako se pravilno natjecati i kako prihvatiti poraz. Svojim doprinosom razvoju mladih želimo sudjelovati u ostvarenjima najljepših dječjih sportskih snova, a za koje je neizmjerno važna zdrava i prilagođena prehrana kakvi su upravo Podravkini "školski jelovnici", istaknula je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.

Uz program završnice, vatromet i cijeli niz aktivnosti, mali natjecatelji i brojni posjetitelji imali su priliku uživati i uz Magazin i The Frajle.

Povezani članci
15.04.16 Vijesti
Podravka i Hrvatska udruga poslodavaca za akciju „Korak u život“ na modnoj reviji Aleksandre Dojčinović
19.12.15 Promocije
Podravka časti inspiracijom
26.10.15 Vijesti
Moderna platforma za publiku željnu interaktivnih sadržaja
24.07.15 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Grupe Podravka u prvoj polovici godine 92 milijuna kuna
08.07.15 Tvrtke i tržišta
Vlada: Država sudjeluje u dokapitalizaciji Podravke
01.04.15 Promocije
Ožujsko pivo najavilo šesti po redu Ožujsko kup
17.07.14 Promocije
Inovativno iznenađenje iz Podravke
25.03.14 Brandovi
BEST BUY AWARD: Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji
30.12.13 Brandovi
Ne Cvjetnom trgu više od stotinu građana plesali su valcer i tango te uživali u Podravkinim slasticama i čajevima
23.12.13 Vijesti
Podravka zaželjela „Slatke blagdane svima“ uz medvjedića Lina izrađenog od 2.200 Dolcela muffina
06.09.13 Brandovi
Podravkin vizualni spektakl - postavljen novi medveščakov dres u mega izdanju na 500 m2
19.07.13 Vijesti
Uspješno završena edukativna kampanja ''Okusi za sve jezike''
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
02.07.12 Karijere
Marinka Akrap imenovana direktoricom korporativnih komunikacija Podravke
20.10.11 Trgovina na malo
Promet dm-a premašio 1,85 milijardi kuna
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa