Trgovina
Seniko studio
Promocije
17.07.2014. Inovativno iznenađenje iz Podravke
Nove Podravkine korporativne stranice nude kompletno kulinarsko iskustvo!
Na posebno osmišljenom Podravkinom brunchu pod nazivom „Kompletno kulinarsko iskustvo“ predstavljene su nove, inovativne Podravkine korporativne stranice. Podravka je „skuhala“ novi Podravka.hr kojem je uz postojeće vrijednosti; kreativnost, povjerenje, strast, zadovoljstvo potrošača i izvrsnost dodala i ono što potrošačima danas nerijetko nedostaje - Inspiraciju.

Nove Podravkine stranice tako svojim potrošačima na jednom mjestu nude inovativna kulinarska rješenja, ali i suvremenije korporativno komuniciranje.

Brunch „Kompletno kulinarsko iskustvo“ bio je idealna prilika da posjetitelji, prijatelji, partneri projekta i predstavnici medija uz posebno osmišljene zalogaje isprobaju što je to novoga skuhala Podravka.

Osim inovativnog dizajna i sadržaja, stranica nudi i potpuno nove cjeline poput „Inspiracija“ koja se prilagođava potrebama korisnika, zavisno od životne situacije u kojoj se nalazi.

Na te izazove Podravka je odgovorila pažljivo odabranim sadržajima – receptima, proizvodima, zanimljivostima i Coolericama kojima nudi inspiraciju u svakoj situaciji, bez obzira radilo se o dječjem rođendanu, ručku na godišnjem odmoru, bezglutenskoj prehrani ili omiljenim palačinkama.

Novi Podravka.hr prezentiran je na Samsung UHD TV precizne boje i ultravisoke razlučivosti - na zaslonu dijagonale 216 cm. Ovo bezvremensko umjetničko djelo tankog okvira svim okupljenima pružilo je poseban prvi doživljaj novih Podravkinih korporativnih stranica.

„Ideja je zapravo krenula iz onoga što smatramo našim najvećim uspjehom u Podravki – povjerenjem naših potrošača koje smo desetljećima gradili zajedno te zahvaljujući njemu, postali vodeći prehrambeni brand u regiji.

Iz tog povjerenja prema Podravki, našim brandovima i proizvodima rodila se ideja da našim potrošačima ponudimo nešto potpuno novo, inovativno, a ipak tako potrebno svaki dan – pravu kulinarsku inspiraciju.

Stoga su naše nove stranice posebno namijenjene njima kako bi si olakšali svakodnevnicu, zavirili na naše stranice u potrazi za idejom, životnom situacijom ili pak savjetom što od našeg proizvoda kojeg imaju doma sve mogu napraviti i tako razveseliti svoje najmilije“ - izjavila je Marinka Akrap, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke.
Cjelokupni asortiman koji uključuje preko petsto proizvoda predstavljen je novim tekstovima, fotografijama, izdvojenim sastojcima i nutritivnim vrijednostima, povezan s receptima u kojima se koriste, kao i inspirativnim temama.

Proizvodi su označeni karakteristikama (okus, stupanj pripreme, obrok, halal, košer…) koje omogućavaju pretraživanje prema vrlo specifičnim željama.

Osmišljen je ljudski pristup traženju tako da je sada dovoljno označiti prehrambene želje/namjere, a stranica će ponuditi proizvode u skladu s njima, bez obzira traži li se nešto slano za večeru i prikladno za vegetarijance ili slatko i mliječno, a bez glutena. Broj kombinacija neiscrpan je i ovisi samo o mašti i potrebama.

Iako se brojnim sadržajima obraća prvenstveno potrošačima, novi Podravka.hr ima detaljno razrađen dio namijenjen poslovnim posjetiteljima – onima koji žele saznati više o kompaniji, istraživanju i razvoju, odgovornom poslovanju ili odnosu Podravke prema sadašnjim i budućim zaposlenicima.

Na jednom mjestu medijima stranica pravovremeno nudi sve važne vijesti i priopćenja, fotografije i publikacije, a studentima, pripravnicima i budućim zaposlenicima omogućuje da pogledaju kako je to raditi u Podravki te se odmah mogu i prijaviti, dok analitičarima i investitorima nudi strukturirane i ažurne podatke i izvješća.

Svim posjetiteljima omogućuje upoznavanje svih tržišta Podravke, Upravu, te procese i okruženje u kojima kompanija stvara svoje proizvode. Sve informacije prezentirane su na jednostavan i pregledan način, bez suvišnih informacija ili dugih tekstova, a kao pomoć razumijevanju informacija iskorištene su atraktivne infografike i animacije.

S tehnološke strane, web-stranica koristi potpuno novu platformu izgrađenu na frameworku (core.framework) agencije Web.Burza i sustavu za upravljanje sadržajem (core.web), a koristi Open Source tehnologije: Apache, PHP, MySql, Memcached, ImageMagick, PhantomJS i Sphinx.

Sustav za upravljanje sadržajem napravljen je u Single Page Application tehnologiji koja, između ostalog, omogućava uredništvu mnogo brži, lakši i produktivniji rad. Korištenjem widgeta, fleksibilnih dijelova stranice koji se slažu kao lego kockice, omogućeno je da svaka pojedinačna stranica bude potpuno različita i prilagođena specifičnom sadržaju, umjesto da se sadržaj prilagođava unaprijed zadanoj strukturi.

Razumijevajući navike posjetitelja koji sve više koriste mobilne uređaje, kompletna stranica napravljena je u Responsive Web Design tehnologiji čime je omogućena potpuna prilagodba sadržaja uređaju na kojem se pregledava, bez obzira radi li se o pametnom telefonu ili računalnom monitoru.

Povezani članci
15.04.16 Vijesti
Podravka i Hrvatska udruga poslodavaca za akciju „Korak u život“ na modnoj reviji Aleksandre Dojčinović
19.12.15 Promocije
Podravka časti inspiracijom
23.11.15 Promocije
Vegeta.hr i Podravka.hr – dobile priznanje kao najbolje web stranice u 2015.
26.10.15 Vijesti
Moderna platforma za publiku željnu interaktivnih sadržaja
24.07.15 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Grupe Podravka u prvoj polovici godine 92 milijuna kuna
08.07.15 Tvrtke i tržišta
Vlada: Država sudjeluje u dokapitalizaciji Podravke
01.04.15 Promocije
Ožujsko pivo najavilo šesti po redu Ožujsko kup
21.11.14 Tvrtke i tržišta
Održana Glavna skupština Mirne d.d. Rovinj
28.08.14 Zdravlje
Podravkinim "školskim jelovnicima" upotpunjena završnica Sportskih igara mladih
25.03.14 Brandovi
BEST BUY AWARD: Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji
30.12.13 Brandovi
Ne Cvjetnom trgu više od stotinu građana plesali su valcer i tango te uživali u Podravkinim slasticama i čajevima
23.12.13 Vijesti
Podravka zaželjela „Slatke blagdane svima“ uz medvjedića Lina izrađenog od 2.200 Dolcela muffina
06.09.13 Brandovi
Podravkin vizualni spektakl - postavljen novi medveščakov dres u mega izdanju na 500 m2
19.07.13 Vijesti
Uspješno završena edukativna kampanja ''Okusi za sve jezike''
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
02.07.12 Karijere
Marinka Akrap imenovana direktoricom korporativnih komunikacija Podravke
20.10.11 Trgovina na malo
Promet dm-a premašio 1,85 milijardi kuna
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa