Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
DOP
Četvrtak, 25.04.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
DOP
09.07.2014.
Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade da više plešu i manje piju
• Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ potiče mlade odrasle osobe na odgovornu konzumaciju alkohola
• Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren koji ove godine nastupa na festivalu Ultra Europe u Splitu
Kao jedan od sponzora festivala elektronske glazbe Ultra Europe, Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ još jednom podsjeća mlade odrasle osobe na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola. Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren, jedan od glavnih izvođača na ovogodišnjem izdanju festivala, s pjesmom „Save my Night“ koja potiče na umjerenost tijekom večernjih izlazaka.
Kampanja „Dance More, Drink Slow“ oživljena je u video spotu „The Experiment“, a prikazuje pozitivan utjecaj koji DJ, odnosno njegova dobra glazba, može imati na promjenu u ponašanju mladih te ih potaknuti da plešu više i time piju sporije. Video spot kampanje „Dance More, Drink Slow“ dostupan je na poveznici
https://www.youtube.com/watch?v=WRup4Xk7uKE&feature=youtu.be
.
U povodu ove suradnje, Armin Van Buuren je izjavio: „Kada sviram pred tisućama ljubitelja glazbe, želim da uživaju u trenutku i da ga se sjećaju kada večer završi, a to podrazumijeva umjereno konzumiranje alkohola. Razlog moje suradnje s Heinekenom je izvrsna prilika, ujedno i odgovornost, da se bolje povežemo s našom publikom i utječemo na pozitivne promjene u njihovom ponašanju“.
Ova kampanja nastavak je promicanja poruke o odgovornoj konzumaciji alkohola „Enjoy Heineken Responsibly“ koju Heineken od 2004. godine ističe kod svih svojih sponzorstava, a svake se godine nalazi i na milijunima boca i limenki. Heineken u Hrvatskoj tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe, a već je drugu godinu zaredom sponzor i službeno pivo festivala Ultra Europe koji se održava u Splitu. Osim što time svojim potrošačima omogućava zabavu i uživanje u glazbi, kampanjom „Dance More, Drink Slow“ ujedno ih poziva da u pivu uživaju odgovorno.
Kao članica HEINEKEN kompanije te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i Karlovačka pivovara provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula projekt „Tko pije, taj ne vozi“, dok su 2013. pokrenuti projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akcija „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.
Povezani članci
02.08.16
Tvrtke i tržišta
Dobit Heinekena gotovo prepolovljena, prihodi porasli
17.11.15
Strateški savezi
Heineken objavio ponudu za preuzimanje Pivovarne Laško
03.08.15
Tvrtke i tržišta
Dobit Heinekena iznad očekivanja
03.08.15
Tvrtke i tržišta
Uskoro odobrenje za Heinekenovo preuzimanje Pivovarne Laško
13.04.15
Strateški savezi
Potvrđeno preuzimanje Pivovarne Laško od strane Heinekena
13.07.14
Brandovi
Heineken je i ove godine službeno pivo Ultra Europe festivala
31.10.13
Karijere
Branka Slaveska – nova predsjednica Uprave Karlovačke pivovare
24.10.12
Tvrtke i tržišta
Dobit Heinekena porasla gotovo 10 posto
01.10.12
Vijesti iz svijeta
Heineken preuzeo singapursku pivovaru
22.08.12
Tvrtke i tržišta
Heineken povećao dobit u prvoj polovini godine
05.07.12
Promocije
Predstavljene tajne pravilnog degustiranja piva
15.02.12
Vijesti iz svijeta
Dobit Heinekena u 2011. smanjena, u planu rezanje troškova
26.10.11
Tvrtke i tržišta
Heineken povisio prihode u trećem tromjesečju
24.08.11
Tvrtke i tržišta
Heinekenova dobit zaostala za očekivanjima
21.07.11
Vijesti iz svijeta
Rusija: Pivo više nije hrana
16.02.11
Tvrtke i tržišta
Heineken povećao dobit za 41 posto
25.08.10
Tvrtke i tržišta
Profit Heinekena nadmašio očekivanja
23.02.10
Tvrtke i tržišta
Lanjska dobit Heinekena milijardu eura
11.01.10
Tvrtke i tržišta
Heineken kupuje meksičku Femsu za 5,3 mlrd eura
26.08.09
Tvrtke i tržišta
Neto dobit Heinekena povećana za 20 posto
18.02.09
Tvrtke i tržišta
Heineken i Carlsberg najavili rezanje troškova
27.08.08
Tvrtke i tržišta
Heineken: Rast dobiti 35 posto
20.02.08
Tvrtke i tržišta
Heineken zabilježio pad dobiti od 33 posto
25.01.08
Tvrtke i tržišta
Scottish & Newcastle prihvatio ponudu Carlsberga i Heinekena
06.12.07
Tvrtke i tržišta
Srbija: Heineken kupio MB pivovaru
29.08.07
Tvrtke i tržišta
Visoka globa EU smanjila dobit Heinekena
18.09.06
Prehrambeni proizvodi
Nizozemci piju manje piva, a više vina
02.09.06
Ekologija
Karlovačka pivovara: milijun eura u izgradnju pogona za pročišćavanje otpadnih voda
15.08.06
Trgovina na malo
Heineken i u boci od 0,65 litara
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.