Info
Seniko studio
DOP
09.07.2014. Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade da više plešu i manje piju
• Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ potiče mlade odrasle osobe na odgovornu konzumaciju alkohola

• Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren koji ove godine nastupa na festivalu Ultra Europe u Splitu

Kao jedan od sponzora festivala elektronske glazbe Ultra Europe, Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ još jednom podsjeća mlade odrasle osobe na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola. Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren, jedan od glavnih izvođača na ovogodišnjem izdanju festivala, s pjesmom „Save my Night“ koja potiče na umjerenost tijekom večernjih izlazaka.

Kampanja „Dance More, Drink Slow“ oživljena je u video spotu „The Experiment“, a prikazuje pozitivan utjecaj koji DJ, odnosno njegova dobra glazba, može imati na promjenu u ponašanju mladih te ih potaknuti da plešu više i time piju sporije. Video spot kampanje „Dance More, Drink Slow“ dostupan je na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=WRup4Xk7uKE&feature=youtu.be.

U povodu ove suradnje, Armin Van Buuren je izjavio: „Kada sviram pred tisućama ljubitelja glazbe, želim da uživaju u trenutku i da ga se sjećaju kada večer završi, a to podrazumijeva umjereno konzumiranje alkohola. Razlog moje suradnje s Heinekenom je izvrsna prilika, ujedno i odgovornost, da se bolje povežemo s našom publikom i utječemo na pozitivne promjene u njihovom ponašanju“.

Ova kampanja nastavak je promicanja poruke o odgovornoj konzumaciji alkohola „Enjoy Heineken Responsibly“ koju Heineken od 2004. godine ističe kod svih svojih sponzorstava, a svake se godine nalazi i na milijunima boca i limenki. Heineken u Hrvatskoj tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe, a već je drugu godinu zaredom sponzor i službeno pivo festivala Ultra Europe koji se održava u Splitu. Osim što time svojim potrošačima omogućava zabavu i uživanje u glazbi, kampanjom „Dance More, Drink Slow“ ujedno ih poziva da u pivu uživaju odgovorno.

Kao članica HEINEKEN kompanije te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i Karlovačka pivovara provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula projekt „Tko pije, taj ne vozi“, dok su 2013. pokrenuti projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akcija „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.

Povezani članci
02.08.16 Tvrtke i tržišta
Dobit Heinekena gotovo prepolovljena, prihodi porasli
17.11.15 Strateški savezi
Heineken objavio ponudu za preuzimanje Pivovarne Laško
03.08.15 Tvrtke i tržišta
Dobit Heinekena iznad očekivanja
03.08.15 Tvrtke i tržišta
Uskoro odobrenje za Heinekenovo preuzimanje Pivovarne Laško
13.04.15 Strateški savezi
Potvrđeno preuzimanje Pivovarne Laško od strane Heinekena
13.07.14 Brandovi
Heineken je i ove godine službeno pivo Ultra Europe festivala
31.10.13 Karijere
Branka Slaveska – nova predsjednica Uprave Karlovačke pivovare
24.10.12 Tvrtke i tržišta
Dobit Heinekena porasla gotovo 10 posto
01.10.12 Vijesti iz svijeta
Heineken preuzeo singapursku pivovaru
22.08.12 Tvrtke i tržišta
Heineken povećao dobit u prvoj polovini godine
05.07.12 Promocije
Predstavljene tajne pravilnog degustiranja piva
15.02.12 Vijesti iz svijeta
Dobit Heinekena u 2011. smanjena, u planu rezanje troškova
26.10.11 Tvrtke i tržišta
Heineken povisio prihode u trećem tromjesečju
24.08.11 Tvrtke i tržišta
Heinekenova dobit zaostala za očekivanjima
21.07.11 Vijesti iz svijeta
Rusija: Pivo više nije hrana
16.02.11 Tvrtke i tržišta
Heineken povećao dobit za 41 posto
25.08.10 Tvrtke i tržišta
Profit Heinekena nadmašio očekivanja
23.02.10 Tvrtke i tržišta
Lanjska dobit Heinekena milijardu eura
11.01.10 Tvrtke i tržišta
Heineken kupuje meksičku Femsu za 5,3 mlrd eura
26.08.09 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Heinekena povećana za 20 posto
18.02.09 Tvrtke i tržišta
Heineken i Carlsberg najavili rezanje troškova
27.08.08 Tvrtke i tržišta
Heineken: Rast dobiti 35 posto
20.02.08 Tvrtke i tržišta
Heineken zabilježio pad dobiti od 33 posto
25.01.08 Tvrtke i tržišta
Scottish & Newcastle prihvatio ponudu Carlsberga i Heinekena
06.12.07 Tvrtke i tržišta
Srbija: Heineken kupio MB pivovaru
29.08.07 Tvrtke i tržišta
Visoka globa EU smanjila dobit Heinekena
18.09.06 Prehrambeni proizvodi
Nizozemci piju manje piva, a više vina
02.09.06 Ekologija
Karlovačka pivovara: milijun eura u izgradnju pogona za pročišćavanje otpadnih voda
15.08.06 Trgovina na malo
Heineken i u boci od 0,65 litara
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa