O marketingu
Seniko studio
Brandovi
28.05.2014. Tunjevina Rio Mare oduševila je i glumca Kevina Costnera
Kevin Costner, Oscarom nagrađena hollywoodska zvijezda, poznat po mnogim glumačkim ulogama u nezaboravnim filmskim hitovima, novo je zaštitno lice Rio Mare, vodećeg brenda konzervirane tune.

Kevina Costnera smo odabrali kao vodeću osobu naše kampanje kako bismo dodatno naglasili jedinstveni okus i kvalitetu Rio Mare proizvoda, ali i da našim potrošačima približimo pravi i istinski doživljaj Italije čiji je moto “dobro jesti” i “živjeti dobro”.
Dobro jesti ne odnosi se samo na odabir kvalitetnih namirnica i njihovo kombiniranje, već i na dijeljenje s drugima, što je važan dio zdravog načina života, jačanje užitaka i poticanje zajedničkih druženja, vrijednosti koje odlikuju talijansku tradiciju.

Kao mjesto radnje u spotu odabran je mali talijanski ribarski gradić koji zbog svojih prirodnih ljepota, čistih voda i neusporedivog krajolika, najbolje prikazuje “pravu” Italiju. Kevin Costner u spotu glumi poznatu osobu koja se doselila u svjetionik malog ribarskog sela te izaziva pravu pompu i znatiželju mještana ovog gradića.

"Nitko bolje nije mogao opisati kvalitetu naših proizvoda nego Kevin Costner. On voli Italiju i njene vrijednosti, uključujući i dobru hranu, a također se zalaže i za održivost prirodne ravnoteže, baš kao i brend Rio Mare. Više od zvijezde, on je čovjek koji najbolje prenosi našu poruku: Da bismo dobro živjeli, trebamo birati isključivo kvalitetne proizvode koji pritom nisu štetni za okoliš”, naglasili su iz brenda Rio Mare.

Zaštita morskog okoliša i društvena odgovornost za Rio Mare su oduvijek bili imperativ. Već godinama ovaj brend radi na zaštiti eko sustava i održivosti ribolova, bori se za smanjenje krivolova, podupire održivi ribolov i upravljanje ribljim resursima. Kevin Costner dijeli istu strast prema moru i također promiče navedene vrijednosti. Već više od 20 godina aktivan je u borbi protiv zagađenja oceana, shvaćajući to kao obvezu i ulaganje u bolje sutra.

Daleko od holywoodskih reflektora, povratkom u svijet prirode, Kevin Costner u spotu ponovno otkriva prave životne vrijednosti: zadovoljstvo zajedničkih trenutaka s drugima, ljubav prema moru i kvalitetnoj hrani.

A Rio Mare proizvodi su upravo takvi – idealan obrok koji zaslužuje da ga dijelimo s prijateljima i obitelji. Rio Mare obrok donosi istinske okuse iz tradicionalne talijanske kuhinje, kao što su Rio Mare Tuna s maslinovim uljem i ukusne Rio Mare Tuna salate.

"U mladosti sam puno radio na ribarskim brodicama kako bi uštedio sredstva kojima sam kasnije platio studij. Tijekom posljednjih 20 godina vrlo sam aktivan u borbi protiv zagađenja oceana”, izjavio je Kevin Costner. “Kada mi je ponuđeno sudjelovanje u projektu Rio Mare, odmah mi se sviđala ideja, te sam je bez razmišljanja prihvatio jer je to ideja kojom se promovira prava kvaliteta”.

Upravo ta kvaliteta i ljubav prema talijanskoj tradiciji, su ono što Rio Mare uvijek donosi na naše stolove, dajući nam trenutke istinskog užitka i jednostavnosti!

   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa