Robe
Seniko studio
Prehrambeni proizvodi
20.05.2014. Nestlé žitarice i NESCAFÉ kava broj 1 u Hrvatskoj po izboru građana
Objavljeni rezultati istraživanja Best Buy Award – Hrvatska 2014/2015

Prema glasovima 1.200 ispitanika u najnovijem Best Buy Award istraživanju Nestlé žitarice i NESCAFÉ proglašeni su najboljim brendovima po izboru hrvatskih potrošača. Ispitanici su na pitanje koji brednovi iz kategorija instant kave i žitarica za doručak nude najbolji omjer cijene i kvalitete, najviše puta odabrali navedene Nestlé brendove.

U ovom istraživanju je korištena inovativna metoda CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness), kojom su dobiveni relevantni odgovori, a koji su odraz onog čega se ljudi prisjete nakon što dobro razmisle o tome koji proizvodi uistinu ispunjavaju njihove specifične potrebe, a ne onoga na što prvo pomisle.

,,Iznimno smo ponosni što su potrošači i ove godine prepoznali Nestlé proizvode kao najbolje, i to u dvije kategorije, što pokazuje da vole naše proizvode i da su im vjerni. Nestlé uvijek nastoji zadovoljiti potrebe svojih potrošača, nudeći im ukusnu te ujedno nutritivno kvalitetnu hranu i pića te pokreće razne inicijative kojima potiče na uravnotežen i zdrav način života.

Ovakva priznanja su nam potvrda da u tome i uspijevamo.''- izjavila je Irena Kurtanjek iz odjela Komunikacija i marketinških servisa Nestlé Adriatic.

Istraživanjem je obuhvaćeno 166 gospodarskih kategorija: prehrambenih, neprehrambenih i uslužnih. Istraživanje Best Buy Award provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja', koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Cilj projekta i certifikata Best Buy Award je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim proizvodima i uslugama na njihovom lokalnom tržištu.

Povezani članci
11.08.14 Promocije
Nestlé MUSLI žitne pločice
09.06.14 Istraživanja
Karlovačko pivo izbor potrošača Br. 1
25.03.14 Brandovi
BEST BUY AWARD: Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji
18.10.12 Tvrtke i tržišta
Tržišta u nastajanju potakla prodaju Nestlea
16.10.12 Vijesti iz svijeta
Nestlé smanjuje udio šećera i soli u svojim proizvodima
09.08.12 Tvrtke i tržišta
Snažan rast dobiti Nestlea u prvoj polovini godine
23.07.12 Vijesti iz svijeta
Nestlé Health Science kupio udio u američkoj tvrtki Accera
02.07.12 Vijesti iz regije
Nestle ulaže pet milijuna eura u Srbiju
08.06.12 Tvrtke i tržišta
Nestlé centralizira rad u području kliničkog razvoja prehrane
17.05.12 Promocije
Uručena glavna nagrada igre “Pijem Nescafé 3u1 i u novu Bubu sjedam”
20.04.12 Tvrtke i tržišta
Rast prodaje Nestlea u prvom tromjesečju
16.02.12 Tvrtke i tržišta
Nestleovi prošlogodišnji rezultati nadmašili očekivanja
08.12.11 Vijesti iz svijeta
Kineski regulator odobrio ponudu Nestlea za kupnju konditora
05.12.11 Tvrtke i tržišta
Nestlé službeno preuzeo srbijanski Centroproizvod
29.11.11 Vijesti iz svijeta
Nestlé stupio u partnerstvo s udruženjem protiv zloupotreba rada
20.10.11 Tvrtke i tržišta
Nestle povisio prognozu godišnjeg organskog rasta
13.10.11 Ekologija
Nestléove tvornice diljem svijeta postaju “zelenije”
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa