O marketingu
Seniko studio
Brandovi
17.05.2014. Pobjednici Croatia Effie-a 2014 - Ledonardo - potraga za sladolednim genijalcem
Pobjednici Croatia Effie-a 2014: Ledo, Imago reklamna agencija i Unex s kampanjom "Ledonardo - potraga za sladolednim genijalcem"

Effie nagrade nagrađuju učinkovitost te strateško promišljanje kampanja
U sklopu festivala Dani komunikacija koji se održava u rovinjskom hotelu Lone, večeras su dodijeljene prestižne Croatia Effie 2014 nagrade za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja.

U oštroj konkurenciji 40 radova prijavljenih od strane 28 oglašivača i 40 marketinških agencija dodijeljena je jedna zlatna, tri srebrne i tri brončane nagrade. Grand Prix nagradu kao i zlatnu nagradu za najbolju kampanju osvojili su Ledo, Imago reklamna agencija i Unex za kampanju "Ledonardo - potraga za sladolednim genijalcem ".

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prix-em i jednim zlatom, zatim slijedi agencija DRAP s dva srebra, McCann s jednim srebrom i jednom broncom te BBDO Zagreb i Laboratorium 360 sa po jednom osvojenom broncom.

O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2014 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj - predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Majom Čulig iz Tele2 Hrvatska.

„Izuzetno smo ponosni na osvojeni Grand Prix i zlato za najbolju i najefikasniju kampanju. Ovo su nagrade koje potvrđuju naš uspjeh, ali i nagrađuju hrabrost i različitost u pristupu marketinškim komunikacijama“, izjavila je Danijela Delić iz Imago reklamne agencije.

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
U nastavku je popis svih nagrađenih radova:

Grand Prix Effie nagrada:


• "Ledonardo: Potraga za sladolednim genijalcem" Ledo, Imago reklamna agencija, Unex

Zlatna Effie nagrada:

• "Ledonardo: Potraga za sladolednim genijalcem" Ledo, Imago reklamna agencija, Unex

Srebrne Effie nagrade:

• "Životinjsko carstvo - Ekopark Kraš", Kraš, DRAP
• "Hrvatski telekom - MAXobitelj", Hrvatski telekom, McCann Zagreb, Digitel Medijski Servisi
• "BabyWatch - BabyWatch launch", BabyWatch, DRAP, Leptir.TV

Brončane Effie nagrade:

• "Ožujsko pivo - Ako si iz Hrvatske", Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb, Universal McCann, Revolucija
• "Pan - Nek se čuje do Rusije", Carlsberg Croatia, McCann Zagreb, OMD
• "Iskon - Ne daj babi s kolačima da prođe", Iskon internet, Laboratorium 360. Digitel Medijski servisi

Povezani članci
17.07.15 Promocije
Svevremenski Špiro Guberina ljubi svoju Snjeguljicu
10.07.15 Promocije
Završila velika Ledo Quattro nagradna igra
13.05.15 Vijesti
Novu sladolednu sezonu Ledo otvara s 35 novih sladoleda
16.01.15 Tvrtke i tržišta
Ledo zasluženo proglašen najučinkovitijim hrvatskim oglašivačem, a Ledonardo najučinkovitijim brandom
24.11.14 Vijesti
Najuzbudljviji Ledonardo natječaj dosad!
31.10.14 Tvrtke i tržišta
Ledo: Rast dobiti
23.04.13 Promocije
Predstavljen ljetni sladoledni hit Ledonardo
05.11.12 Tvrtke i tržišta
Ledo povećava kapital za 36 milijuna kuna
15.10.12 Promocije
Prvi put u Hrvatskoj potrošači kreiraju sladoled
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa