Seniko studio
Broj 2/2014
Izdvajamo iz broja:
2-2014 - Ante Gavranović
Zakon o radu - mitsko mjesto hrvatskog zakonodavstva - Davorko Vidović
Pravo na neplaćeni prekovremeni rad - Srećko Sertić
Znanje, inovacije i tehnologija u fokusu - A. G.
Razmjena elektroničkih računa između Hrvatske i Slovenije - Andreja Kajtaz
Učimo od mudrijih i uspješnjih! - Miho Pitarević
Jesmo li spremni za mobilne kupce? - mr. sc. Branko Pavlović
mPBZ - bankarstvo u pokretu - Dražen Dumančić
Smartivo – napredni sustav za upravljanje voznim parkom
Novi Zakon o zaštiti potrošača - Ðema Bartulović i Vesna Buntić
Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica - prof. dr. sc. Zdenko Segetlija
Analiza okoline poduzeća - dr. sc. Vladimir Gnjidić
Ostvarena neto profitna marža vodećih svjetskih trgovaca - prof. dr. sc. Nikola Knego
Komuniciranje u marketingu (3) - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013. (2) - dr.sc. Danko Matasović
Prirodna kozmetika - globalni trend - Ana Marušić Lisac
Turizam kao osnova strategije izvozne ekspanzije
Sadržaj broja 2-2014
Jubilej - 60 godina konfekcije KOTKA, Krapina
A. G.
STVOREN VLASTITI BRAND
Poruka je jasna: „Učili smo od najboljih da bi to znanje mogli dati našim kupcima“.
Konfekcija KOTKA ove godine obilježava značajan jubilej – 60 godina rada. Uspjeh KOTKE može se svesti u jednu cjelovitu misao: kroz cijelo vrijeme svoga djelovanja (osnovana je 1954.) investicijama u razvoj tehnologije, organizaciju rada i kadrove, tvrtka se uspjela održati među najboljim i najuspješnijim konfekcionerima u zemlji.

„Rukovodstvo KOTKE pravovremeno je shvatilo da se u bespoštednoj konkurenciji na svjetskom tržištu, za koje radi cca 95% instaliranih kapaciteta, može boriti samo uskom specijalizacijom, fleksibilnom i visokokvalitetnom proizvodnjom muške odjeće. Nakon mnogih istraživanja i konzultacija odluka je pala!

KOTKA je kontinuirano ulagala u školovanje kadrova, tržište i stvaranje vlastitih marki, zatim nabavu modernih strojeva, uređaja i instalacija. To je KOTKI omogućilo siguran ulazak u 21. stoljeće, a renome tvrtke doveden je na razinu najboljega proizvođača muške odjeće u zemlji. Taj uspješan put priznat je i među inozemnim partnerrima, jer se više od 97 posto ukupne proizvodnje (800 sakoa i 700 muških hlača dnevno) plasira u zemlje EU” s ponosom ističe čelni čovjek KOTKE Ivica Cerovečki.

KOTKA ima jasnu viziju: kroz stalno poboljšanje uvjeta rada, kvalitete i produktivnosti želi biti nezamjenjiv partner. To se prvenstveno odnosi na kupce u pogledu sigurnosti posla i kvalitete. Na taj način žele zadržati konkurentnost na inozemnom i domaćem tržištu. Ono što je posebnost tvrtke je da takav odnos gaji i razvija i prema svojim djelatnicima, nastojeći poticati kvalitetan rad i poslovne rezultate u objektivno mogućim okvirima Ljestvice ciljeva KOTKE postavljene su visoko.

U svakom trenutku optimalno zadovoljiti standarde i zahtjeve u pogledu kvalitete, rokova isporuke i cijena. Spremi su sučeliti se s izazovima bespoštedne i sve veće konkurencije, vodeći se geslom „učili smo od najboljih da bi to znanje mogli dati našim kupcima“.
KOTKA konfekcija Krapina danas je ponosni vlasnik licence za brand

KOTKA – visoko kvalitetno muško odijelo


a na tržištu nastupa sa sloganom:

BUDI OTMJEN, BUDI FIN
– OBUCI ODIJELO KOTKA I BUDI „IN“


MARTY - muško odijelo za poslovne muškarce
TEDY - muško odijelo za suvremene muškarce
BERY SLIM - muško odijelo za moderne mlađe muškarce
CEREMONIA - muško odijelo za mature, promocije i vjenčanja
SMOKING - muško odijelo za specijalne prilike

Na osnovu takve proizvodnje i visoke kvalitete nositelji su priznanja Hrvatske gospodarske komore „HRVATSKA KVALITETA“ te aktivno sudjeluju na akcijama „KUPUJMO HRVATSKO“.

Izdvajamo iz broja:
2-2014
Zakon o radu - mitsko mjesto hrvatskog zakonodavstva
Pravo na neplaćeni prekovremeni rad
Znanje, inovacije i tehnologija u fokusu
Razmjena elektroničkih računa između Hrvatske i Slovenije
Učimo od mudrijih i uspješnjih!
Jesmo li spremni za mobilne kupce?
mPBZ - bankarstvo u pokretu
Smartivo – napredni sustav za upravljanje voznim parkom
Novi Zakon o zaštiti potrošača
Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica
Analiza okoline poduzeća
Ostvarena neto profitna marža vodećih svjetskih trgovaca
Komuniciranje u marketingu (3)
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013. (2)
Prirodna kozmetika - globalni trend
Turizam kao osnova strategije izvozne ekspanzije
Sadržaj broja 2-2014
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa