Seniko studio
Broj 2/2014
Izdvajamo iz broja:
2-2014 - Ante Gavranović
Zakon o radu - mitsko mjesto hrvatskog zakonodavstva - Davorko Vidović
Pravo na neplaćeni prekovremeni rad - Srećko Sertić
Razmjena elektroničkih računa između Hrvatske i Slovenije - Andreja Kajtaz
Učimo od mudrijih i uspješnjih! - Miho Pitarević
Jesmo li spremni za mobilne kupce? - mr. sc. Branko Pavlović
mPBZ - bankarstvo u pokretu - Dražen Dumančić
Smartivo – napredni sustav za upravljanje voznim parkom
Novi Zakon o zaštiti potrošača - Ðema Bartulović i Vesna Buntić
Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica - prof. dr. sc. Zdenko Segetlija
Analiza okoline poduzeća - dr. sc. Vladimir Gnjidić
Ostvarena neto profitna marža vodećih svjetskih trgovaca - prof. dr. sc. Nikola Knego
Komuniciranje u marketingu (3) - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013. (2) - dr.sc. Danko Matasović
Prirodna kozmetika - globalni trend - Ana Marušić Lisac
Jubilej - 60 godina konfekcije KOTKA, Krapina - A. G.
Turizam kao osnova strategije izvozne ekspanzije
Sadržaj broja 2-2014
Znanje, inovacije i tehnologija u fokusu
A. G.
Tehnix - Međimurska bajka iz Donjeg Kraljevca
Tvornica koja postavlja najsuvremenije uređaje za gospodarenje otpadom u mnogim zemljama, nema priliku da to učini u Hrvatskoj gdje je to pitanje od strateške važnosti za razvoj turističke industrije i razvoj gospodarstva te povećanje izvoza, znanja i tehnologije.
Znate li u Hrvatskoj neku tvrtku gdje se radnike stimulira i novčano nagrađuje za nepušenje? Gdje vozni park zaposlenika nadmašuje onaj iz pojedinih ministarstava i državnih ustanova? Gdje zaposlenici primaju redovito svakog prvog petka u mjesecu (dobru) plaću? Zadovoljni su i sretni, stalno motivirani.

U našim uvjetima i atmosferi potpunog gospodarskog i društvenog beznađa to zvuči pomalo kao bajka iz nekih drugih vremena i prostora. Sve to, međutim, možete vidjeti i doživjeti u tvrtki TEHNIX iz Donjeg Kraljevca gdje je jedna vizija pretvorena u stvarnost. Usprkos krizi svjetskih razmjera. Praktički, ideja o stvaranju svjetske kompanije započela je u garaži, a danas ona posluje širom svijeta.

A sve je počelo prije samo dvadeset godina, praktički na do tada goloj ledini. Danas je na toj ledini suvremeni kompleks proizvodnih pogona koji TEHNIX čini vodećim poduzećem za projektiranje, proizvodnju te servisiranje strojeva i opreme u funkciji zaštite okoliša u ovom dijelu Europe.

Proizvodni program obuhvaća opremu za komunalnu tehnologiju, strojeve za reciklažu otpada, uređaje i opremu za pročišćavanje voda, opremu za naftne derivate i plin, eko-kontejnere za zapaljive i opasne tvari, cisterne raznih namjena, metalne montažne konstrukcije , tehnologiju uskladištenja i, konačno, razne specijalne strojeve.

TEHNIX danas ima 6 tvornica u Hrvatskoj, zatim u Srbiji, Rumunjskoj, Mađarskoj i Makedoniji što je čini vodećom kompanijom u eko-industriji. Izlaže na najvećem svjetskom sajmu za gospodarenje otpadom, IFAT u Muenchenu, na čak 250 m2, nastojeći približiti svoja najnovija tehnološka rješenja što većem broju potencijalnih korisnika. Konačno, u razvoj tehnologije uloženo je desetak milijuna eura.
Zbog dužine i kompleksnosti članka, predlažemo da ga pročitate u časopisu Suvremena trgovina.

Ukoliko niste pretplatnik na časopis, na zahtjev ćemo Vam poslati cijeli članak u PDF-u.


Zatražite ga na info@suvremena.hr

Izdvajamo iz broja:
2-2014
Zakon o radu - mitsko mjesto hrvatskog zakonodavstva
Pravo na neplaćeni prekovremeni rad
Razmjena elektroničkih računa između Hrvatske i Slovenije
Učimo od mudrijih i uspješnjih!
Jesmo li spremni za mobilne kupce?
mPBZ - bankarstvo u pokretu
Smartivo – napredni sustav za upravljanje voznim parkom
Novi Zakon o zaštiti potrošača
Trgovačke marke i tipovi maloprodajnih poslovnih jedinica
Analiza okoline poduzeća
Ostvarena neto profitna marža vodećih svjetskih trgovaca
Komuniciranje u marketingu (3)
Činjenice i mišljenja o hrani u Europi i Hrvatskoj 2013. (2)
Prirodna kozmetika - globalni trend
Jubilej - 60 godina konfekcije KOTKA, Krapina
Turizam kao osnova strategije izvozne ekspanzije
Sadržaj broja 2-2014
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa