Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Istraživanja
Srijeda, 24.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Istraživanja
16.05.2014.
Rekordan broj sudionika na Danima komunikacija
Središnji nacionalni festival oglašavanja okupio preko 1400 marketinških stručnjaka.
Središnji nacionalni festival oglašavanja Dani komunikacija, koji se održava u hotelu Lone u Rovinju, okupio je preko 1400 sudionika iz Hrvatske i regije, koje u slijedeća dva dana očekuje bogat program uz gostovanja vrhunskih predavača, interaktivne radionice i dodjele strukovnih nagrada.
Za nagrade X, Mixx, Effie i IdejaXica ove godine je prijavljen 261 rad iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja, te će se danas i sutra doznati koje su kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini bile najučinkovitije, tko su agencija, oglašivač i kampanja godine, tko stoji iza najboljih digitalnih radova te koji studenti su predložili najbolju oglasnu kampanju za Vipnet.
O programu i očekivanjima od festivala danas su na press briefingu govorili Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e i Jan Jilek, predsjednik IAB-a, organizatori Dana komunikacija.
Posebno su najavili prezentaciju istraživanja o reputaciji struke u Hrvatskoj i Srbiji zanimljivog naziva "Jesu li kod postolara najgore cipele’, koja će pokazati kako javnost percipira marketinšku struku u te dvije zemlje. Također, predstavili su bogat popratni program koji između ostalog uključuje digitalne izložbe radova natjecanja IdejaX i Mixx, izložbu radova Zelena ideja te partije i koncerte.
Organizatorima se pridružio i Kris Hoet, nagrađivani direktor jedne od najuspješnijih mladih kreativnih agencija u svijetu Duval Guillaume Modem iz Antwerpena, koja je na najznačajnijem međunarodnom festivalu kreativnosti marketinških komunikacija “Cannes Lions” u 2013. godini osvojila čak 10 Lions nagrada.
Kris je govorio o ulozi hrabrosti u kreativnom pristupu i važnosti stvaranja kvalitetnog sadržaja koji će na digitalnim medijima potaknuti konverzaciju o brendovima.
Povezani članci
12.07.16
Korisne informacije
Uključenost zaposlenika u programe internih komunikacija još uvijek poražavajuća
15.04.16
Odnosi s javnošću
Dani komunikacija posjećeni u rekordnom broju
20.04.15
Tvrtke i tržišta
Podravka.hr dobitnik je nagrade MIXX za najbolji website
17.05.13
Istraživanja
Dani komunikacija okupili više od 1.200 marketinških stručnjaka, oglašivača i studenata
15.05.13
Sajmovi i izložbe
Dani komunikacija počinju sutra u Rovinju
20.02.13
Promocije
Predstavljeni Dani komunikacija - središnja hrvatska marketinška manifestacija
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.