O marketingu
Seniko studio
Brandovi
16.05.2014. Kavoljupci odabrali novi okus Franck Café cappuccina
2500 hrvatskih kavoljubaca odabralo novi okus Franck Café cappuccina, u Hrvatskoj najprodavanijeg cappuccino brenda u kutijicama.
Franck Café cappuccino s okusom kokosa i bijele čokolade nova je zvijezda obitelji proizvoda Franck Café kojega su odabrali hrvatski potrošači.

U izboru novog okusa cappuccina početkom godine sudjelovalo je 2500 hrvatskih kavoljubaca od kojih je većina bila upravo za neodoljivu kombinaciju kokosa i bijele čokolade. U skladu s inovacijama i strategijom razvoja novih proizvoda, Franck u fokus uvijek stavlja preferencije potrošača i njihove želje, a rezultat takvog pristupa je i novi okus hrvatskim potrošačima dobro poznatog cappuccino brenda.

Franck Café cappuccino kokos & bijela čokolada posebno oduševljava bogatstvom okusa, finom pjenom i kremastom teksturom, a ova zanimljiva kombinacija okusa podjednako dobro ide ujutro, u pauzi tijekom dana ili pak kao desert. Dostupan je u kutijici s 10 vrećica od po 185 grama po preporučenoj cijeni od 16,99 kuna.

Franck Café najomiljeniji cappuccino brend
Na hrvatskom tržištu, Franck Café je količinski najprodavaniji brend među instant cappuccino napicima u kutijicama, a vodeću poziciju opravdava vrhunskom kvalitetom proizvoda i stalnim razvojem noviteta u skladu sa željama hrvatskih potrošača.

Franck Café cappuccino u svojoj paleti okusa ima Classic, Čokoladu, Vaniliju, Irish Cream, Cappuccino s manje šećera, Cappuccino bez kofeina te Zimski cappuccino s aromatičnim okusom i mirisom cimeta, klinčića i đumbira.

Povezani članci
28.07.14 Brandovi
Predstavljeni trendi „Franck coffee cocktails with Monin“
11.06.14 Promocije
Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju - platformu Kava&Kava
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa