Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Petak, 29.03.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
13.05.2014.
Prije 50 godina međunarodno zaštićen Dingač
13.05.1964. prije 50 godina, međunarodno je zaštićeno vino DINGAČ kao prvo međunarodno zaštićeno (i to kao „čuveno“) vino s područja tadašnje Jugoslavije.
Zaštićeno je certifikatom Međunarodnog ureda za zaštitu industrijskog, književnog i umjetničkog vlasništva u Ženevi (“Bureaux Internationaux reunis pour la protection da la propriete industrielle, litteraire et artistique Geneve”), a zaštićeno je 25 ha vinogradarskih površina. Dingač se proizvodi iz sorte plavac mali, a je nazvano po istoimenom položaju na poluotoku Pelješcu.
Dingač je još u Austro-Ugarskoj bio neprocjenjiv. Jedino on nije u vinskoj karti imao cijene, mogao si ga prodati za koliko si god htio.
Nakon polustoljetne tradicije proizvodnje Dingača, Badel 1862 nastavlja priču s novim vrhunskim vinom Dingač 500. Vrhunsko vino Dingač 500 plod je suradnje badelovih enologa s izabranim pelješkim vinarima, a vino predstavlja novi, moderni, zaokret u proizvodnji Dingača.
Vrhunsko vino Dingač 500 crvene je boje s laganim smećkastim karakterom tipičnim za dozrele plavce. U mirisu svježe, bogato aromama zrelog bobičastog crvenog voća s karakterističnim nježnim aromama prosušenih bobica, dodatno harmonizirano diskretnim aromama dozrijevanja u drvenim bačvama.
Harmoničnog izbalansiranog tijela, zrelih, mekih tanina, elegantno i toplo u ustima. Upravo zbog svoje pitkosti i harmonije tijela pomalo je netipičan u odnosu na tradicionalne visokoalkoholične, teške, taninske Dingače.
Sam naziv Dingač 500 nastao je prema prosječnom nagibu položaja Dingač s kojeg su brani plodovi ovog plavca malog. Upravo takav nagib omogućuje da grozdovi upiju tri sunca, sunce s neba i odbljeske sunca od kamena i mora.
Taj nagib dočaran je i putem etikete, koja je rezana pod kutom od 500, a na samoj etiketi odana je i počast tradicionalnom magarčiću, koji je u prošlosti jedini s tovarom grožđa mogao savladati ovakvu strminu.
Povezani članci
30.10.16
Tvrtke i tržišta
Badel 1862: dobit 14,9 milijuna kuna
02.09.16
Promocije
Uspjeh crnih badelovih plavaca u Meksiku
06.07.16
Promocije
Održane promocije vina Badela 1862 u SAD
07.04.16
Vijesti
Vina Badela 1862 osvojila nagrade u Sjedinjenim Američkim Državama
29.07.15
Tvrtke i tržišta
Neto dobit Badela 10,1 milijuna kuna
07.05.14
Sajmovi i izložbe
Vina Badela 1862 na International Wine Challenge u Londonu
18.12.13
Promocije
Dingač 50 stupnjeva – prvo vino s nagibom od 50 stupnjeva
22.08.11
Brandovi
Paška sol prvi autohtoni proizvod s Unijinom oznakom izvornosti
29.07.07
Tvrtke i tržišta
Badel 1862 ostvario 4,18 milijuna kuna neto dobiti
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.