Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Promocije
Četvrtak, 25.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Promocije
06.05.2014.
U Opatiji predstavljen turistički katalog "Neodoljiva Hrvatska"
U povodu obilježavanja 170 godina turizma u Opatiji danas je predstavljen najveći turistički katalog "Neodoljiva Hrvatska", širok 1,4 metara, visine 1,7 metara visine i težine 70 kilograma, s ukupno 378 stranica, koji kandidira za najveći u svijetu u Guinessovoj knjizi rekorda.
Kako je ističu iz opatijske Turističke zajednice, katalog "Neodoljiva Hrvatska" predstavlja sve najvažnije hrvatske atrakcije, povijesnu i kulturnu baštinu, prirodne ljepote, tradiciju, običaje, ljude, gospodarstvo, sportske uspjehe te turističku ponudu i njezine posebnosti.
Katalog je predstavila autorica projekta Sunčana Matić, koja je vlasnica agencije Lux promocija, naglasivši da je cilj projekta promocija hrvatskih ljepota i animiranje turista da posjete cijelu Hrvatsku, ne samo njen obalni, nego i kontinentalni dio.
"Neodoljiva Hrvatska" rezultat je trogodišnjeg rada 50-ak hrvatskih multidisciplinarnih stručnjaka i suradnika, a projektom se ostvaruje inovativan i moderan iskorak u promidžbi Hrvatske i hrvatskog turizma.
Katalog je posve hrvatski proizvod, sadrži tekstove, fotografije i druge priloge.
Na konferenciji je istaknuto da je riječ o velikom tehnološkom poduhvatu domaćih tiskara, u dugotrajnom i zahtjevnom procesu obrade i dorade koristile su se najnovije napredne digitalne tehnologije za tisak te stotine četvornih metara papira.
Katalog će biti izložen u opatijskoj Vili Angiolini do 25. svibnja, kada nastavlja turneju hrvatskim i europskim gradovima.
Kao nastavak projekta "Neodoljiva Hrvatska" i poticaj održivom razvoju turizma, danas je najavljen Prvi kongres ekološkog turizma u regiji, koji će se održati 14. studenoga 2014. u Zagrebu. (H)
Povezani članci
25.11.14
Turizam
Ekološki turizam razvojna prilika za Hrvatsku, posebno otoke i selo
13.07.14
Brandovi
Heineken je i ove godine službeno pivo Ultra Europe festivala
06.05.14
DOP
Franck café vas vodi na Ultra Europe festival
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.