Info
Seniko studio
Vijesti iz svijeta
29.04.2014. Jägermeister i dalje najprodavaniji biljni liker na svijetu
Jägermeister i dalje najprodavaniji biljni liker na svijetu i broj 1 uvozni alkoholni brend u Hrvatskoj
Tvrtka Mast-Jägermeister SE nastavila je pozitivan trend rasta, koji bilježi u posljednjih nekoliko godina te je u financijskoj godini 2013. postigla najbolje prodajne rezultate do sada. Ostvarena je tako prodaja od 92,2 milijuna 0,7l boca Jägermeistera u svijetu, što je povećanje od 3.5 % u odnosu na prethodnu godinu, kada je prodano 89,2 milijuna boca. Gotovo 80 % ukupne prodaje ostvareno je izvan granica Njemačke.

Prošle je godine brend ostvario još jedan rekord pa je danas prisutan u više od 100 država diljem svijeta. Ovim je rezultatima Jägermeister učvrstio 7. mjesto na listi top 100 premium brendova u kategoriji alkoholnih pića te je jedini njemački proizvod koji se nalazi među prvih 90.

I na njemačkom tržištu Jägermeister je nastavio pozitivan rast iz ranijih godina. Prema agenciji za istraživanje tržišta Nielsen, dok globalno tržište alkoholnih pića doživljava blagi pad, Jägermeister je uspio povećati prodaju za gotovo 6 %. Dvoznamenkasti rast prodaje ostvaren je u Francuskoj, Španjolskoj i Rusiji, koje su sve prešle brojku od milijun prodanih 0.7l boca u 2013. godini.

U Hrvatskoj je Jägermeister 2013. godinu završio s prodanih 943,314 0,7l boca, što je gotovo dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića na hrvatskom tržištu, čime je zadržao lidersku poziciju koju uvjerljivo drži već više od desetljeća.

Odlični globalni prodajni rezultati potaknuti su, između ostalog, lansiranjem novog likera Jägermeister Spice u listopadu prošle godine na njemačkom, austrijskom, mađarskom, slovenskom i američkom tržištu te na duty free prodajnim mjestima. Riječ je o sezonskom proizvodu koji je dostupan od četvrtog tromjesečja 2013., a za kraj ove godine najavljen je njegov dolazak i na hrvatsko tržište.

Uspjeh Jägermeistera nije nikako slučajan i temelji se na kontinuiranom razvoju inovativnih marketinških koncepata u uskoj suradnji s distribucijskim partnerima. Umjesto biranja jedinstvenog pristupa, imidž i pozicija Jägermeister brenda gradi se na svakom pojedinom tržištu na temelju specifičnih znanja i specijalizacija nacionalnih distribucijskih partnera o lokalnim tradicijama i dinamičnom marketingu.

Jägermeister komunikacija bazira se na izravnom i osobnom pristupu potrošačima, na mjestima gdje ljudi mogu doživjeti brend, tako da su imidž događanja, barovi i glazbeni festivali prikladna scena. To su mjesta gdje se ljudi sastaju da bi se dobro proveli i zabavili uz Jägermeister.

Uz takozvane tehnike ispod linije (BTL aktivnosti) poput Jägerette promocija, party koncepata ili sponzorstava, Jägermeister uvijek kreira jedinstvena iskustva bliska ciljnim skupinama brenda.

Povezani članci
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa