Seniko studio
Vijesti
31.03.2014. Top 13 turističkih menadžera CAA Quebec-a u Hrvatskoj
Louise Larocque
Louise Larocque
Kanadsko-hrvatska poslovna mreža (CCBN) u Hrvatsku je dovela izaslanstvo visokog profila, 13 ponajboljih top menadžera, turističkih djelatnika, iz CAA Quebec Voyagesa (Kanadska automobilska asocijacija) s ciljem poboljšanja i jačanja odnosa između kanadskih i hrvatskih poslovnih ljudi koji žele promicati i proširivati potencijalne gospodarske mogućnosti između ove dvije zemlje.

„Ima već sedam godina otkako se bavim organizacijom ovakvih tura i evo napokon sam dočekao da takvu jednu turu organiziram po prvi puta u Hrvatskoj“, rekao je Peter Czinkan, predstavnik koji živi u Opatiji te i inače prihvaća i organizira turističke grupe iz Kanade u Hrvatskoj, na koktelu dobrodošlice i svečanom prijemu u hotelu Dubrovnik koji se održao 29. ožujka.

„CAA Quebec ima više od 1,2 milijuna članova/korisnika, a putnička agencijska mreža koja se nalazi u njihovu vlasništvu zastupljena je u 16 servisnih centara diljem te pokrajine s više od 160 putničkih agenata i menadžera što potvrđuje da se radi o iznimno jakoj agenciji“, objasnio je Czinkan.

Dobrodošlicu im je poželjela i Njezina Ekscelencija, Louise Larocque, kanadska veleposlanica u Hrvatskoj koja je u svojem mandatu već prilično impresivno predstavila Hrvatsku svojim sunarodnjacima.

Fam Tour, grupa od 13 njihovih najboljih ljudi posjećuje Hrvatsku u sklopu njihova programa grupnog putovanja pod nazivom " Charmes de L' Adriatique ", a osim Zagreba, posjetit će i Plitvice, Trogir, Hvar i Dubrovnik u Hrvatskoj te Sarajevo, Bled i Mostar.

Sve ljepote Hrvatske predstavila im je direktorica Sektora za turizam HGK, Leila Krešić Jurić koja je između ostalog istaknula i problem nedostatka zrakoplovnih linija na relaciji Kanada-Hrvatska, a Slaven Reljić, pomoćnik direktora za strateško planiranje i marketing HTZ-a naglasio je kako je Hrvatska mala zemlja s puno različitosti i izuzetnih atrakcija na udaljenosti od svega nekoliko sati vožnje.

„Pozivam vas da upravo zbog toga sugerirate svojim sunarodnjacima, da rade ture po Hrvatskoj, bilo da dolaze grupno ili individualno, a za vaše individualne klijente je to posebno atraktivan način za upoznavanje cijele Hrvatske (Fly&drive programi), rekao je Reljić.

Ovo je događanje nastavak suradnje nakon prošlogodišnje B2B delegacije na kojoj je HGK predstavila i turizam, a skup su tada organizirali Kanadsko-hrvatska udruga CCBN i HGK u travnju 2013.g. u Torontu.

U tom je izaslanstvu sudjelovalo tridesetak hrvatskih tvrtki uglavnom iz sektora turizma, ICT-a, prehrambene industrije, energetike i graditeljstva, a konkretne poslove kao rezultat tog izaslanstva ostvarilo je šest hrvatskih tvrtki dok ih je nekoliko još na putu da ostvare konkretne poslove kao rezultat izaslanstva, tj. u fazi su pregovora s kanadskim tvrtkama.
Leila Krešić Jurić
Leila Krešić Jurić
Prošlogodišnji posjet gospodarskog izaslanstva Kanadi organiziran je neposredno prije ulaska Hrvatske u EU, ali i uoči potpisivanja ugovora o slobodnoj trgovini između EU i Kanade koji je u međuvremenu potpisan i stupa na snagu 2015. godine, a bitan je zbog toga što se procjenjuje da će doći do povećanja trgovine i kanadskih investicija u EU od 18 milijardi kanadskih dolara samo u prvoj godini potpisivanja sporazuma. Cilj je da se pet posto tog iznosa privuče u Hrvatsku.

Povezani članci
15.10.14 Turizam
Prvi Forum obiteljskog smještaja okupio više od 700 sudionika
10.10.14 Turizam
Balkan Spa Summit: zdravstveni turizam velika šansa za regiju
09.04.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatsko gospodarsko izaslanstvo krajem travnja u Kanadi
14.03.13 Vijesti
HGK: potencijal zdravstvenog turizma neupitan
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa