Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
27.03.2014. Otvoren Lumini shopping centar
LUMINI CENTAR VRIJEDAN 53 MILIJUNA EURA DOVEO VODEĆE SVJETSKE BRENDOVE

ZAOKRUŽIVANJEM INVESTICIJE OD 53 MILIJUNA EURA LUMINI CENTAR OTVARA VRATA ZA VIŠE OD 500 RADNIH MJESTA - PRVI REGIONALNI SHOPPING CENTAR NOVE GENERACIJE BOGATIJI ZA CIJELI NIZ RENOMIRANIH SVJETSKIH BRENDOVA
Eirik Forthun
Eirik Forthun
Lumini shopping centar svečano je obilježio otvaranja impresivnog niza novih trgovina koje su od danas dostupne svim posjetiteljima Lumini centra. Svoja vrata otvorili su brojni renomirani brendovi kao što su C&A, Deichmann, New Yorker, s.Oliver, Europa 92 i ostali te H&M, Galileo, Sport Vision i UPIM, koji po prvi put otvaraju svoja vrata u sjeverozapadnom dijelu Hrvatske.

Na svečanom otvorenju, koje je vodila poznata voditeljica Marijana Batinić, obratio se norveški veleposlanik u Hrvatskoj, g. Henrik Ofstad riječima: "Pratim razvoj Lumini shopping centra od kada sam prije tri i pol godine došao u Zagreb. Jako sam sretan vidjeti Lumini centar u punom sjaju što ne čudi jer je područje Varaždina poznato po svojoj pristupačnosti prema stranim ulaganjima. Siguran sam da će završetak ovog investicijskog ulaganja dodatno ohrabriti investitore iz moje zemlje da poklone povjerenje Hrvatskoj.“

Važnost ovog projekta dodatno je istaknuo g. Eirik Forthun, predsjednik Uprave EELD-a: „Naš put prema današnjem velikom otvorenju nije bio posut ružama. Zajedničkim snagama stvarali smo Lumini centar zajedno s našim partnerima, dobavljačima, zaposlenicama, upravom te našim dioničarima u vrijeme recesijskog razdoblja u Hrvatskoj. Iznimno mi je drago što smo imali i podršku lokalne zajednice Varaždina i okolice koja je vjerovala u nas te nam dala svoje povjerenje u realizaciji istoga. Zato smo posebno ponosni na današnje otvorenje Lumini centra u punom sastavu koji ne predstavlja samo prekretnicu već početak jednog pozitivnog gospodarskog trenda u regiji.“

Načelnik općine Gornji Kneginec g. Goran Kaniški napomenuo je koliko realizacija ove investicije znači za lokalnu zajednicu dodajući: „Ovom prigodom želim izraziti zadovoljstvo što je centar Lumini postao nezaobilazno mjesto za kupovinu i zabavu u našoj regiji. Ovim proljetnim otvorenjima otvorio je i mnoga druga vrata, pa je tako i našu Poduzetničku zonu Kneginec učinio još privlačnijom za buduće investicije. Danas je u našoj Poduzetničkoj zoni posao našlo preko tisuću dvjesto osoba, većinom u proizvodnim djelatnostima, i do sada je u nju uloženo preko milijardu kuna privatnog i javnog novca, a vjerujem da ćemo taj trend i nastaviti.“
Dolaskom poznatih svjetskih brendova, shoppping centar Lumini može uistinu potvrditi da je prvi regionalni shopping centar nove generacije na području sjeverozapadne Hrvatske koji svojim posjetiteljima nudi samo najbolje sadržaje. Tim povodom izvršila se i primopredaja donacije dioničara EELD-a ravnatelju Varaždinske opće bolnice g. Mladenu Smoljancu.

Tako je ovom inicijativom Lumini pokazao svoju osvještenost naspram društveno odgovornih projekata, a u svom proširenom izdanju lokalnoj zajednici jedino može obećati pozitivnu gospodarsku priču i uživanje u proljetnim danima u „društvu“ najboljih.

O SHOPPING I ZABAVNOM CENTRU LUMINI

Lumini je prvi regionalni shopping centar nove generacije koji svojim konceptom odlično povezuje kupovinu i zabavu.
Nalazi se na glavnom, južnom ulazu u grad Varaždin iz smjera Zagreba, na području poduzetničke zone Kneginec. Riječ je o lokaciji kojoj izravno gravitira oko 400.000 hrvatskih građana te je lako i brzo dostupna i iz susjednih zemalja Slovenije i Mađarske.

Da se radi o regionalnoj shopping-destinaciji potvrđuje i činjenica da je norveški investitor Emerging Europe Land Development AS (EELD)/Verdispar otkupio čak 102.000 m² zemljišta na kojem je nastao projekt s 26.000 m² prodajne površine koji je stavljen u funkciju krajem 2011 godine. U Lumini centar je do sada uloženo ukupno 53 milijuna eura što ga čini najznačajnijom investicijom EELD-a na ovim prostorima.

Lumini centar prostire se na jednoj etaži, što omogućuje lak pristup svim trgovinama, a sam prostor centra je prilagođen osobama s invaliditetom i djeci. Dolaskom novog niza brendova od kojih neki prvi put otvaraju vrata u sjeverozapadnom dijelu Hrvatske kao što su H&M, Next, Sport Vision i UPIM, Lumini centar iznova potvrđuje koliko je poželjna destinacija za ulaganje istodobno osiguravajući najkvalitetnije sadržaje lokalnoj zajednici.

Uz impresivan niz prodajnih mjesta Lumini se ujedno može pohvaliti i zabavnim segmentom poput CineStara, prvog multipleks kina u regiji sa inovativnim 3D konceptom i 6 kino - dvorana, te kuglanom Stadium Bowling jedinim centrom zabave ovakvog tipa u regiji. Obiteljski orijentiran i pristupačan, Lumini centar prilagođen je i najmlađim posjetiteljima koji imaju na raspolaganju i mini Lumini igraonicu - oazu dječje zabave i igre, te vanjsko dječje igralište.

Parkiralište shopping centra ima 1400 mjesta koja su dostupna s čak četiri ulaza odnosno izlaza, što stanovnicima Varaždina, Čakovca, Koprivnice i ostalih naselja omogućuje brzu dostupnost i prometnu komunikaciju.

S obiljem dnevne svjetlosti i zelenila te suvremenim dizajnom Lumini centar uistinu nudi poseban doživljaj i jedinstveno iskustvo kupnje i zabave.

Povezani članci
15.09.16 Trgovina na malo
U Lumini shopping centar stigli su Konzum i Zoo City
16.05.16 Trgovina na malo
Više od 25.000 posjetitelja na Danima beba, djece i trudnica
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa