Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
18.03.2014. DEICHMANN trgovina obućom povećala prodaju za gotovo devet posto
DEICHMANN je u prošloj godinu u Hrvatskoj prodao čak 120.000 pari obuće više nego godinu prije. Ove godine DEICHMANN će otvoriti još tri nove poslovnice.

DEICHMANN trgovina obućom započela je 2014. godinu povećanjem prodaje od 8,8 %, na 256,7 milijuna kuna (2012.: 236 milijuna). U prodaji cipela također je došlo do porasta - u 2013. godini DEICHMANN je u Hrvatskoj prodao 120 tisuća pari više, što ukupni rezultat diže na oko 1,5 milijun pari prodanih cipela.

„Vrlo smo zadovoljni što naši kupci kao i do sada imaju povjerenja u nas“, komentirao je rezultat direktor DEICHMANNA, Boris Kopič. Šest godina nakon ulaska na tržište, DEICHMANN trgovina obućom od 2012. tržišni je lider u hrvatskoj maloprodaji cipela.

Na kraju 2013. godine, poduzeće je imalo 33 poslovnice (2012.: 28) i zapošljavalo 234 ljudi (2012.: 205). U tekućoj godini DEICHMANN planira otvoriti tri nove poslovnice, što znači i otvaranje 30 novih radnih mjesta.

Kao poslodavac, DEICHMANN je u reprezentativnom upitniku (među 3000 zaposlenih u različitim poslovnicama) ponovno dobio dobre ocjene zaposlenika.

U kategoriji malih i srednjih poduzeća, DEICHMANN trgovina obućom u Hrvatskoj je tako po drugi put na 2. mjestu najboljih poslodavaca u zemlji. Rezultat je to ankete koju je provodio portal MojPosao.hr u razdoblju od ožujka do svibnja 2013.

Anketa je provedena anonimno, a sadržavala je pitanja podijeljena u sedam kategorija, uključujući i uvjete rada, organizaciju rada, razvojne mogućnosti, zadržavanje zaposlenika i zadovoljstvo poslom.

„Jer mi volimo cipele.“ – DEICHMANN trgovina obućom pokreće kampanju za novu krovnu marku u sezoni
U sezoni proljeće/ljeto DEICHMANN SE započinje novu marketinšku strategiju.

Kampanja, kojom najveći europski trgovac cipela još jasnije želi predstaviti svoju stručnost u svijetu mode, stavlja trgovačku marku DEICHMANN u središte pozornosti. Kampanja se provodi i u Hrvatskoj, kao i u svim zemljama koje pripadaju DEICHMANN grupi.

„U našim oglašavanjima do sada smo imali, prije svega, različite ciljne skupine u vidu“, kaže Matjaž Mrva, voditelj marketinga u trgovini obućom DEICHMANN. „Bilo je pitanje vremena kada ćemo započeti kampanju Deichmanna, koja DEICHMANN stavlja u središte pozornosti i koja je proizlazi iz naše trgovačke marke.“

Ova kampanja započinje TV reklamom, tiskanim oglasima i prospektima. Uz to ima i veliku internet video kampanju. Kampanja će pronaći svoje mjesto i u poslovnicama, u čijim su izlozima novi slogan i vizualna atraktivnost središnji elementi dizajna.

Povezani članci
18.09.15 Tvrtke i tržišta
MASS poznati lanac trgovine obućom slavi 25 godina poslovanja
08.04.13 Vijesti
Pogledajte koje brendove Hrvati najviše preferiraju!
13.09.12 Promocije
Od sada i na hrvatskom tržištu nova linija Asics tenisica
11.09.12 Trgovina na malo
Stiže britanski lanac robnih kuća Debenhams
23.03.12 Tvrtke i tržišta
Nike: Dobit porasla 7% na 560 milijuna dolara
20.03.12 Promocije
Sperry Top-Sider: Najnoviji modeli u trgovinama PEKO
26.01.12 Seminari, konferencije
Savjetovanje o tekstilnoj industriji
03.01.12 Izravna strana ulaganja
Francuzi u Koprivnici grade tvornicu cipela
14.11.11 Tvrtke i tržišta
Peko, Alpina i Planika se žele povezati
22.12.08 Vijesti
Udruživanje obućarskih tvrtki za specijalnu vojnu i policijsku obuću
03.10.08 Financije i gospodarstvo
AZTN odobrila Program potpora razvoju industrije tekstila i obuće
08.07.08 Vijesti
HUP, Klaster modne kolaboracije i Fashion.hr potpisali ugovor o partnerstvu
28.01.08 Financije i gospodarstvo
TTF: Tekstilna industrija ima tržišnu opravdanost
27.06.07 Tvrtke i tržišta
Nike ostvario rekordnu dobit
07.11.06 Neprehrambeni proizvodi
Imelda Marcos lansira modnu liniju jeftinih cipela
12.09.06 Neprehrambeni proizvodi
Borovo predstavilo novu kolekciju obuće
12.09.06 Trgovina na veliko
Potraživanja pretvorena u dionice
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa