18.03.2014.
DEICHMANN trgovina obućom povećala prodaju za gotovo devet posto
DEICHMANN je u prošloj godinu u Hrvatskoj prodao čak 120.000 pari obuće više nego godinu prije. Ove godine DEICHMANN će otvoriti još tri nove poslovnice.
DEICHMANN trgovina obućom započela je 2014. godinu povećanjem prodaje od 8,8 %, na 256,7 milijuna kuna (2012.: 236 milijuna). U prodaji cipela također je došlo do porasta - u 2013. godini DEICHMANN je u Hrvatskoj prodao 120 tisuća pari više, što ukupni rezultat diže na oko 1,5 milijun pari prodanih cipela.
„Vrlo smo zadovoljni što naši kupci kao i do sada imaju povjerenja u nas“, komentirao je rezultat direktor DEICHMANNA, Boris Kopič. Šest godina nakon ulaska na tržište, DEICHMANN trgovina obućom od 2012. tržišni je lider u hrvatskoj maloprodaji cipela.
Na kraju 2013. godine, poduzeće je imalo 33 poslovnice (2012.: 28) i zapošljavalo 234 ljudi (2012.: 205). U tekućoj godini DEICHMANN planira otvoriti tri nove poslovnice, što znači i otvaranje 30 novih radnih mjesta.
Kao poslodavac, DEICHMANN je u reprezentativnom upitniku (među 3000 zaposlenih u različitim poslovnicama) ponovno dobio dobre ocjene zaposlenika.
U kategoriji malih i srednjih poduzeća, DEICHMANN trgovina obućom u Hrvatskoj je tako po drugi put na 2. mjestu najboljih poslodavaca u zemlji. Rezultat je to ankete koju je provodio portal MojPosao.hr u razdoblju od ožujka do svibnja 2013.
Anketa je provedena anonimno, a sadržavala je pitanja podijeljena u sedam kategorija, uključujući i uvjete rada, organizaciju rada, razvojne mogućnosti, zadržavanje zaposlenika i zadovoljstvo poslom.
„Jer mi volimo cipele.“ – DEICHMANN trgovina obućom pokreće kampanju za novu krovnu marku u sezoni
U sezoni proljeće/ljeto DEICHMANN SE započinje novu marketinšku strategiju.
Kampanja, kojom najveći europski trgovac cipela još jasnije želi predstaviti svoju stručnost u svijetu mode, stavlja trgovačku marku DEICHMANN u središte pozornosti. Kampanja se provodi i u Hrvatskoj, kao i u svim zemljama koje pripadaju DEICHMANN grupi.
„U našim oglašavanjima do sada smo imali, prije svega, različite ciljne skupine u vidu“, kaže Matjaž Mrva, voditelj marketinga u trgovini obućom DEICHMANN. „Bilo je pitanje vremena kada ćemo započeti kampanju Deichmanna, koja DEICHMANN stavlja u središte pozornosti i koja je proizlazi iz naše trgovačke marke.“
Ova kampanja započinje TV reklamom, tiskanim oglasima i prospektima. Uz to ima i veliku internet video kampanju. Kampanja će pronaći svoje mjesto i u poslovnicama, u čijim su izlozima novi slogan i vizualna atraktivnost središnji elementi dizajna.
|
|
|
|