Seniko studio
Broj 1/2014
Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2014 - Ante Gavranović
Politika EU prema zaštiti potrošača - Neven Mimica
Hrvatska: najslabiji potrošački uvjeti u EU
Trgovina ne može biti dežurni krivac
Reakcije na Zakon o zaštiti potrošača - Tomislav Lončar
Industrijska strategija Hrvatske - Ante Gavranović
EBRD: Ulaganja u učinkovitost i jačanje konkurentnosti
Komuniciranje u marketingu - 2 - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Revolucija u korištenju interneta - dr.sc. Dražen Škrtić
Društvene mreže preuzimaju strategiju poslovanja - mr.sc. Branko Pavlović
Sajmovi: Snažna poluga razvoja gospodarstva
METTLER TOLEDO - Sa sajma EuroShop 2014
Maloprodaja oblikuje integrirane lance opskrbe - prof. dr. Stipe Lovreta, prof. dr. Goran Petković, mr. Ljiljana (Ðorđo) Stanković
Može li se maloprodaja unaprijediti iskustvima iz automobilske industrije? - prof. dr. sc. Ivica Veža, Ema Kelin, mag. oec.
Europska unija i lobiranje za Hrvatsku - Željko Ivančević
Vetropack Straža: Tri stupa održivog razvoja
Hram „dobre kapljice“ pomaže plasmanu domaćih vina - Ante Gavranović
Sadržaj broj 1-2014
Luka Burilović izabran za predsjednika HGK
Na 6. sjednici Skupštine Hrvatske gospodarske komore održanoj 3. ožujka u Vijećnici, u skladu s odredbama Poslovnika o radu Skupštine, tajnim glasovanjem na glasačkim listićima za predsjednika HGK izabran je Luka Burilović koji je u drugom krugu izbora sa 41 glasom pobijedio Damira Kuštraka, za kojeg je glasalo 30 članova Skupštine Komore.

Novi predsjednik HGK, koji će aktivno stupiti na tu poziciju 1. travnja, u svom je predstavljanju programa posebno istaknuo njegove četiri točke. Povjerenje, Komoru kao gospodarski servis, kao aktivnog sudionika gospodarskih procesa te ulogu gospodarske diplomacije.

„Povjerenje Komore ozbiljno je narušeno te je prvi cilj vraćanje ugleda i povjerenja. Komora mora biti transparentnija, biti kvalitetniji gospodarski servis te pružati adekvatnu protuuslugu svojim članicama na način da stvori paletu novih usluga i poboljša postojeće. Također, HGK mora biti aktivan sudionik i predlagatelj gospodarske politike s jedne strane, ali i njen korektiv s druge.

U programu je istaknuto kako je snažna i konsolidirana HGK danas potrebna više nego ikada s obzirom na konstantni rast nezaposlenosti koja premašuje 380 tisuća, veliku nelikvidnost realnog sektora te pada proizvodnje i izvoza.

Dosadašnji rad u gospodarstvu i privatnom poduzetništvu, iskustva stečena na mjestu pomoćnika ministra u Ministarstvu poljoprivrede i šumarstva RH te dugogodišnji rad na poziciji predsjednika Uprave Sladorane d.d., smatra Burilović, predstavljaju kvalitetnu podlogu za preuzimanje odgovornosti pozicije predsjednika HGK. „Komori je potreban 'predsjednik prijatelj' koji poznaje realan sektor, s političkim iskustvom, ali koji istovremeno nije ovisan o politici“, rekao je zaključno Burilović.

Ostali kandidati za predsjednika Hrvatske gospodarske komore u mandatnom razdoblju 2014. – 2018. godine bili su: Vladimir Ferdelji, Zlatko Hodak i Damir Kuštrak te je svaki od njih predstavio svoj program rada - viziju budućeg rada HGK sukladno odredbama Statuta.

Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2014
Politika EU prema zaštiti potrošača
Hrvatska: najslabiji potrošački uvjeti u EU
Trgovina ne može biti dežurni krivac
Reakcije na Zakon o zaštiti potrošača
Industrijska strategija Hrvatske
EBRD: Ulaganja u učinkovitost i jačanje konkurentnosti
Komuniciranje u marketingu - 2
Revolucija u korištenju interneta
Društvene mreže preuzimaju strategiju poslovanja
Sajmovi: Snažna poluga razvoja gospodarstva
METTLER TOLEDO - Sa sajma EuroShop 2014
Maloprodaja oblikuje integrirane lance opskrbe
Može li se maloprodaja unaprijediti iskustvima iz automobilske industrije?
Europska unija i lobiranje za Hrvatsku
Vetropack Straža: Tri stupa održivog razvoja
Hram „dobre kapljice“ pomaže plasmanu domaćih vina
Sadržaj broj 1-2014
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa