O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
25.02.2014. Daljnji rast globalnih prihoda od trgovine na malo unatoč gospodarskim poteškoćama
Prihodi 250 najvećih svjetskih maloprodajnih lanaca, među kojima se ponovo našla i Agrokorova maloprodaja, dosegnuli su 4,3 bilijuna dolara

Unatoč nepovoljnim gospodarskim kretanjima prihodi 250 najvećih maloprodajnih lanaca u svijetu u prošloj su poslovnoj godini (lipanj 2012. – lipanj 2013.) dosegnuli 4,3 bilijuna dolara*.

Prema izvješću Globalna snaga maloprodaje 2014., koji je pripremio Deloitte u suradnji sa Stores mediom, 250 najvećih u svijetu ostvarilo je prosječan prihod od preko 17 milijardi dolara. Među 250 najvećih i ove se godine uvrstila Agrokorova maloprodaja, koja je zauzela 244. poziciju.

Izvješće po prvi puta sadrži i popis vodećih 50 maloprodajnih lanaca koji posluju putem Interneta**. Više od dvije trećine maloprodajnih lanaca fokusiranih na Internet trgovinu, odnosno njih 39, uvrstilo se i među 250 najvećih u svijetu.

„Globalna trgovina na malo prošlu je godinu započela problematično“, kaže Tomislav Džapo, viši menadžer u Deloitteovom Odjelu financijskog savjetovanja. „No, ohrabruje to što se pokazalo da su vodeći maloprodajni lanci ipak uspjeli prebroditi ovo teško razdoblje i ostvariti zamjetne rezultate zahvaljujući povećanju potrošnje.

To se pokazalo kao prijeko potreban poticaj rasta globalnih prihoda u kojem 250 najvećih maloprodajnih lanaca u svijetu (točnije 199 poslovnih subjekata) bilježi povećanje prihoda od trgovine na malo.

Zanimljivo je i da je ovogodišnje izvješće prvi puta ukazalo na to da su vodeći posegnuli za nizom rasprodaja da bi očuvali profitabilnost i prebrodili ovo problematično razdoblje za trgovinu“, dodaje Džapo.

Dezinvestiranje poljuljalo 10 vodećih u svijetu

Prošle godine deset vodećih maloprodajnih lanaca u svijetu doživjelo je pomutnju najvećim dijelom prouzročenu nizom prodaja svojih poslovnih udjela. Prvih deset je, promatrano kao zasebna grupa, raslo sporije od ostalih uvrštenih u 250 najvećih, tj. zabilježilo je rast od 4,2 posto naspram 4,9 posto rasta zabilježenog prošle poslovne godine.

Premda je Wal-Mart ostvario veću prednost, Carrefour — bivši drugi na svijetu — pao je na četvrto mjesto nakon nekoliko uzastopnih godina pada prihoda, do kojeg je došlo zbog izdvajanja diskontnoga lanca Dia u srpnju 2011. godine. Tesco, koji se ove godine popeo na drugo mjesto, također je osjetio posljedice napuštanja svog dijela poslovanja Fresh & Easy u Sjedinjenim Američkim Državama.
Ogromna potražnja na tržištima zemalja u razvoju, Europa sve ovisnija o inozemnim tržištima

Maloprodajni lanci koji posluju na tržištima zemalja u razvoju u poslovnoj su 2012. godini nastavili bilježiti veliki porast potražnje. Tržišta ovih zemalja trenutno dobivaju vjetar u leđa koji potiče njihov agresivan organski rast.

Maloprodajni lanci s ovih tržišta mahom su se plasirali na listu 50 najbrže rastućih u svijetu, točnije, bilo ih je 26, a među njima su se našla sva četiri ruska maloprodajna lanca s ovogodišnje Deloitteove liste 250 najvećih u svijetu, zatim pet od sedam koji dolaze s područja Afrike i Bliskog istoka te šest od devet lanaca iz Latinske Amerike.

„Proteklih godina ekonomije u razvoju izbile su u prvi plan kao maloprodajna tržišta koja najviše obećavaju“, izjavio je Džapo. „Na čelu su maloprodajni lanci Latinske Amerike s porastom prihoda od trgovine na malo od 15 posto, a slijede ih lanci iz Afrike i Bliskog istoka.

Maloprodajni lanci uspješno prilagođavaju svoje strategije rastućem broju potrošača iz srednje klase na novim tržištima koje obilježava velika potražnja za dobrima široke potrošnje, od elektroničkih proizvoda do proizvoda za osobnu njegu.”

Europski maloprodajni lanci već drugu godinu zaredom imaju problema zbog ponovnog ulaska u recesiju i s njom povezanih strožih mjera za suzbijanje kreditne krize u Europi te posljedičnog usporavanja rasta i povećanja nezaposlenosti u mnogim europskim zemljama.

Lošije rezultate gledano na razini 250 vodećih u Europi ostvarili su maloprodajni lanci iz Njemačke i osobito Ujedinjenog Kraljevstva. Lanci iz regije Azija-Pacifik, isključujući Japan, ostvarili su solidnu dobit, no ona se ipak više ne mjeri dvoznamenkastim brojkama, kao što je to bio slučaj u dvije prethodne godine.

Japanski maloprodajni lanci oporavili su se od poslovne godine 2011., no i dalje zaostaju za drugim analiziranim zemljama i regijama.

U Sjedinjenim Američkim Državama rast 250 najvećih zaustavio se na 4,3 posto, što je pad u odnosu na 6,3 posto rasta ostvarenog 2011. godine.

Promatrajući sjevernoamerički kontinent kao cjelinu, osobito Kanadu, povećanju prihoda pridonio je upravitelj lanca malih trgovina i licenčnog oblika trgovanja Alimentation Couche-Tard. Kao posljedica intenzivnih akvizicija u 2012. godini, Couche-Tard postao je najveći maloprodajni lanac Kanade.
Uspon Internet trgovine

Trgovina putem Interneta zauzela je značajan dio ukupnih prihoda u sektoru maloprodaje imajući u vidu da je vodećih 50 iz ovoga segmenta ostvarilo gotovo jednu trećinu prihoda gledano u prosjeku, u koji su ušle i trgovine koje posluju isključivo putem Interneta.

Veliku većinu 50 vodećih internetskih trgovina uvrštenih na rang-listu, njih 42, sačinjavaju trgovci koji koriste više prodajnih kanala, dok ih svega osam posluje isključivo putem Interneta. Ove Internet trgovine većinom dolaze iz SAD-a i Europe, njih 28, odnosno 17, a tek pet s tržišta u razvoju.

E-trgovina analizirana je i na razini 250 najvećih trgovaca. Trgovački lanci uvršteni među 250 najvećih koji se u svom poslovanju koriste i intrenet trgovinom 2012. prosječno su 7,7 posto prihoda ostvarili internetskom prodajom.

Gledano iz regionalne perspektive, on-line trgovine ostvarile su najveći udjel u ukupnim prihodima sjevernoameričkih lanaca, a najmanji među europskima.
Najveći rast prihoda od prodaje putem Interneta ostvarili su maloprodajni lanci iz azijsko-pacifičke regije, a najsporiji oni sa sjevernoameričkog kontinenta.

O izvješću Globalna snaga maloprodaje

Izvješće Globalna snaga maloprodaje donosi pregled 250 najvećih trgovaca na malo u svijetu i izgleda globalnog gospodarstva, zajedno s osvrtom na trendove koji će u maloprodajnom sektoru prevladavati u idućim mjesecima, popraćene analizom tržišne kapitalizacije u tom sektoru.

Deloitte se odnosi na Deloitte Touche Tohmatsu Limited, pravnu osobu osnovanu sukladno pravu Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske (izvorno "UK private company limited by guarantee") i mrežu njegovih članova, od kojih je svaki zaseban i samostalan pravni subjekt. Molimo posjetite www.deloitte.com/hr/o-nama za detaljni opis pravne strukture Deloitte Touche Tohmatsu Limited i njegovih članova.

Deloitte pruža usluge revizije, poreznog konzaltinga, poslovnog i financijskog savjetovanja tvrtkama iz raznih gospodarskih sektora.

Zahvaljujući globalnoj mreži članica u preko 150 zemalja, Deloitte nudi klijentima kompetencije svjetske klase i usluge vrhunske kvalitete, istovremeno pružajući uvid u načine na koji mogu rješavati najsloženije izazove u svom poslovanju. Deloitteovih 200.000 stručnjaka u regiji usmjereno je ka postizanju izvrsnosti.

*Rang prema ukupnim prihodima , ne samo prihodima od prodaje na malo. U ovoj analizi, ukupni prihodi obuhvaćaju tantijeme i naknade za franšize i licencije, kao i prihode od veleprodaje povezanim trgovcima ili trgovinom koristeći tzv. veleprodajni prostor pod upravljanjem (npr. trgovine ili prodajna mjesta u sklopu većih trgovačkih centara).

**Definicija e-trgovine na malo u ovoj analizi obuhvaća isključivo prodaju krajnjim potrošačima (eng. B2C), tj. poslovni subjekti su vlasnici zaliha, a prihodi se odnose na prihode ostvarene prodajom putem interneta. Poduzeća koja uglavnom posluju kao elektronička tržišta isključena su iz rang-liste 50 najvećih jer svoje prihode većim dijelom ostvaruju od naknada i provizija ostvarenih prodajom trećim korisnicima (samim krajnjim potrošačima ili drugim poslovnim subjektima kao vlasnicima zaliha), a ne izravnom prodajom proizvoda.

Povezani članci
04.08.16 Trgovina na malo
Eurostat: Promet u trgovini na malo u EU u lipnju blago smanjen
03.08.16 Trgovina na malo
Potrošnja porasla 22. mjesec zaredom, za 2,8 posto
05.07.16 Statistika
MAKROEKONOMIJA: Potrošnja porasla 21. mjesec zaredom, više od očekivanja
17.03.16 Tvrtke i tržišta
Otvorena Lidlova renovirana trgovina Osijek Gornji Grad
29.09.15 Statistika
Hrvatski potrošači sve optimističniji, ali i dalje u negativnom raspoloženju
12.08.15 Trgovina na malo
Potrošnja u lipnju porasla 11. mjesec zaredom, za 0,9 posto
10.08.15 Trgovina na malo
HGK: najduži trend rasta hrvatske maloprodaje od 2007. godine
04.08.15 Trgovina na malo
Potrošnja u lipnju porasla 11. mjesec zaredom
03.07.15 Trgovina na malo
Makroekonomija: potrošnja u svibnju porasla 10. mjesec zaredom, za 4,1 posto
03.04.15 Trgovina na malo
Makroekonomija: Potrošnja u veljači porasla sedmi mjesec zaredom, za 1,9 posto
14.11.14 Trgovina na malo
Realan godišnji rast prometa u trgovini na malo od 1,4 posto
12.11.14 Trgovina na malo
DZS potvrdio realni porast prometa u trgovini na malo u rujnu za 1,4 posto
31.10.14 Trgovina na malo
Makroekonomija: potrošnja u rujnu neočekivano porasla za 1,4 posto
16.09.14 Istraživanja
Hrvatske tvrtke namjeravaju povećati ulaganja u istraživanje i razvoj
04.08.14 Trgovina na malo
Trgovina na malo u lipnju porasla 0,1 posto
04.08.14 Trgovina na malo
Makroekonomija: Očekuje se pad potrošnje drugi mjesec zaredom
18.04.14 Trgovina na malo
DZS: Maloprodaja u veljači stagnirala
08.04.14 Istraživanja
Prema Deloitteovom izvješću, rast globalnog poslovanja ugrožava činjenica da se tvrtke nisu prilagodile radniku 21. stoljeća
13.02.14 Trgovina na malo
Maloprodaja u prosincu realno pala za 1,1 posto
08.01.14 Istraživanja
Snažan oporavak prometa u trgovini na malo u eurozoni u studenome
07.01.14 Statistika
Makroekonomija: potrošnja u studenome neočekivano porasla 1 posto
05.11.13 Statistika
Makroekonomija: potrošnja neočekivano pala nakon četiri mjeseca rasta
09.10.13 Trgovina na malo
Trgovina na malo i dalje u padu
17.09.13 Istraživanja
Napredak žena u poslovnom svijetu nedovoljno se potiče
11.09.13 Istraživanja
Čak 2/3 ispitanika u kratkom roku ne planira povećati ulaganja u istraživanja i razvoj
04.09.13 Istraživanja
Deloitte: 12 hrvatskih tvrtki među 500 najvećih u Srednjoj Europi
10.07.13 Istraživanja
Financijski direktori u Hrvatskoj u 2013. bit će usmjereni na operativno i financijsko restrukturiranje
04.07.13 Trgovina na malo
Makroekonomija: potrošnja u svibnju neočekivano porasla 1,1 posto
03.07.13 Trgovina na malo
Rast prometa od trgovine na malo u eurozoni za 1,0 posto u svibnju
20.06.13 Istraživanja
Zamjetan velik interes private equity-ja za ulaganja u Hrvatsku i Sloveniju
05.06.13 Trgovina na malo
U trgovini na malo još uvijek nema oporavka
28.05.13 Vijesti
Trgovina na malo u prvom tromjesečju pala 2,1%
06.05.13 Trgovina na malo
Pad potrošnje u ožujku usporio na 2,1 posto
06.05.13 Trgovina na malo
Makroekonomisti očekuju usporavanje pada potrošnje
05.04.13 Statistika
Makroekonomija: promet u maloprodaji u veljači pao 3,3 posto
22.01.13 Istraživanja
Agrokor uvršten među 250 najvećih lanaca na svijetu i 50 najbrže rastućih
19.12.12 Istraživanja
Deloitte: Sinergija odjela financija i ostalih funkcija podiže rezultate kompanije
20.11.12 Istraživanja
Rješavanje financijske nesigurnosti i dalje je prioritet financijskim direktorima u Hrvatskoj
14.11.12 Trgovina na malo
DZS: Nastavljen pad maloprodaje na godišnjoj razini
06.11.12 Trgovina na malo
Potrošnja u rujnu pala oštrih 6 posto
23.10.12 Financije i gospodarstvo
Petina svjetskih financijskih institucija zabrinuta zbog financijskih prijevara
12.10.12 Trgovina na malo
DZS: U kolovozu nastavljen pad prometa u trgovini na malo na godišnjoj razini
04.10.12 Trgovina na malo
Pad potrošnje u kolovozu usporen na 3,2 posto
13.09.12 Trgovina na malo
DZS: Promet u trgovini na malo u srpnju pao na godišnjoj razini
05.09.12 Tvrtke i tržišta
Deloitte: 12 hrvatskih tvrtki među 500 najvećih u srednjoj Europi
04.09.12 Trgovina na malo
Potrošnja u srpnju pala oštrih 5,1 posto
10.08.12 Trgovina na malo
Realni godišnji pad prometa u trgovini na malo
08.08.12 Trgovina na malo
RBA analize: U 2012. povratak pada prometa u trgovini na malo
06.08.12 Trgovina na malo
Potrošnja pala 5,1 posto, više od očekivanja
12.07.12 Trgovina na malo
Pad prometa u trgovini na malo na godišnjoj razini
04.07.12 Trgovina na malo
Potrošnja u svibnju pala 4,4 posto, više nego što se očekivalo
04.07.12 Trgovina na malo
Očekuje se pad potrošnje treći mjesec zaredom
03.07.12 Trgovina na malo
Trgovci na malo prilagodili su se krizi
13.06.12 Trgovina na malo
DZS: U travnju pad maloprodaje na godišnjoj razini
06.06.12 Financije i gospodarstvo
Linić i Maras: Pad potrošnje rezultat je krize i recesije
05.06.12 Trgovina na malo
Potrošnja u travnju potonula više od 7 posto
14.05.12 Trgovina na malo
RBA: U nastavku godine pad trgovine na malo
04.05.12 Trgovina na malo
Potrošnja u ožujku pala 1,1 posto
13.04.12 Trgovina na malo
DZS: U veljači rast maloprodaje na godišnjoj razini
04.04.12 Trgovina na malo
Potrošnja u veljači porasla skromnih 1,1 posto
04.04.12 Trgovina na malo
Kupovina prije povećanja PDV-a
21.03.12 Vijesti
U HGK predstavljena analiza "Stanje i trendovi u trgovini na malo u Republici Hrvatskoj"
19.03.12 Trgovina na malo
U siječnju rast maloprodaje na godišnjoj razini
09.03.12 Financije i gospodarstvo
Promocija nove publikacije Sektorske analize hrvatskog gospodarstva
06.03.12 Trgovina na malo
Potrošnja u siječnju neočekivano porasla 1,9 posto
06.03.12 Trgovina na malo
Očekuje se pad potrošnje drugi mjesec zaredom
28.02.12 Trgovina na malo
Hoće li trgovci stvarno preuzeti na sebe povećanje PDV-a?
28.02.12 Financije i gospodarstvo
Deloitte: Pada optimizam financijskih direktora u Hrvatskoj
14.02.12 Trgovina na malo
Realni pad maloprodaje u prosincu na godišnjoj razini
08.02.12 Trgovina na malo
PD: Hrvati za blagdane nisu potrošili 12 mlrd kuna nego samo 8,2 mlrd
03.02.12 Trgovina na malo
Potrošnja u prosincu neočekivano pala 0,4 posto
03.02.12 Trgovina na malo
Makroekonomija: Očekuje se usporavanje rasta potrošnje
12.01.12 Trgovina na malo
Trgovina na malo u studenome pala 11% mjesečno
10.01.12 Trgovina na malo
Način kupovine fundamentalno će se promijeniti
04.01.12 Trgovina na malo
Neočekivani rast osobne potrošnje u studenome
04.01.12 Trgovina na malo
Analitičari: Očekuje se pad potrošnje u studenome
16.12.11 Trgovina na malo
DZS: U listopadu pad maloprodaje na mjesečnoj razini
13.12.11 Financije i gospodarstvo
Deloitte: Gradovi nedovoljno koriste EU fondove
02.12.11 Trgovina na malo
Potrošnja u listopadu porasla 1,8 posto, iznad očekivanja
02.12.11 Trgovina na malo
Analitičari očekuju usporavanje rasta maloprodaje
16.11.11 Trgovina na malo
Članstvo u EU moglo bi dati poticaj maloprodaji
14.11.11 Trgovina na malo
DZS: U rujnu pad maloprodaje na mjesečnoj razini
03.11.11 Trgovina na malo
Realan rast maloprodaje u rujnu 1 posto
27.10.11 Tvrtke i tržišta
Deloitte: Agrokor najveća, T-HT najprofitabilnija kompanija u Adria regiji
13.10.11 Trgovina na malo
DZS: U kolovozu pad maloprodaje na mjesečnoj razini
04.10.11 Trgovina na malo
Maloprodaja u kolovozu porasla 2 posto
04.10.11 Trgovina na malo
Makroekonomija: Očekuje se daljnji rast potrošnje
23.09.11 Tvrtke i tržišta
Deloitte ostvario rekordni globalni prihod
15.09.11 Trgovina na malo
Rast prometa u trgovini na malo
08.09.11 Financije i gospodarstvo
Među najvećim tvrtkama u Srednjoj Europi i 13 hrvatskih
02.09.11 Trgovina na malo
Realan rast maloprodaje u srpnju 0,9 posto
12.08.11 Trgovina na malo
DZS: Rast prometa u trgovini na malo
03.08.11 Trgovina na malo
Rast potrošnje u lipnju nešto niži od očekivanja
19.07.11 Trgovina na malo
Neto gubitak trgovaca u 2010. godini 433 milijuna kuna
15.07.11 Trgovina na malo
Konzum i nadalje najveći trgovac, Kerum ispao iz TOP 10
14.07.11 Trgovina na malo
Rast prometa u trgovini na malo
04.07.11 Trgovina na malo
U svibnju rast maloprodaje ispod očekivanja
04.07.11 Financije i gospodarstvo
Deloitte: U Adria regiji najveća banka UniCredit, a osiguravatelj Triglav
04.07.11 Trgovina na malo
Analitičari: Očekuje se daljnji rast potrošnje, ali usporen
29.06.11 Financije i gospodarstvo
Deloitte: Hrvatskim financijskim direktorima prioritet smanjivanje troškova
13.06.11 Trgovina na malo
Maloprodaja u travnju porasla 3,7 posto
02.06.11 Trgovina na malo
Potrošnja u Hrvatskoj porasla 3,7 posto
02.06.11 Financije i gospodarstvo
Deloitte: Hrvatskim direktorima porastao optimizam
12.05.11 Trgovina na malo
Rast maloprodaje na mjesečnoj, pad na godišnjoj razini
11.05.11 Trgovina na malo
Poslovni dnevnik: Lidl zabilježio najveći rast, Kerum ispao s liste top deset
11.05.11 Trgovina na malo
Trgovina dokazuje da smo još duboko u recesiji
03.05.11 Trgovina na malo
U ožujku realni pad prometa od trgovine na malo za 2 posto
19.04.11 Trgovina na malo
GfK: Hrvatski potrošači umjetnici preživljavanja
14.04.11 Trgovina na malo
RBA: U 2011. rast maloprodaje 2 posto
13.04.11 Trgovina na malo
Pad maloprodaje na mjesečnoj, rast na godišnjoj razini
04.04.11 Trgovina na malo
DZS: Realan rast maloprodaje u veljači 0,8 posto
17.03.11 Trgovina na malo
Maloprodaja u siječnju: Pad na mjesečnoj, rast na godišnjoj razini
07.03.11 Trgovina na malo
Slabašan rast maloprodaje u siječnju
10.02.11 Trgovina na malo
DZS potvrdio minimalni rast maloprodaje u prosincu
31.01.11 Karijere
Jadranka Lovrić novi manager u Deloitteu
24.01.11 Karijere
Tamara Obradović Mazal nova direktorica u Odjelu za poslovno savjetovanje u Deloitteu
14.01.11 Trgovina na malo
U studenom pad maloprodaje na mjesečnoj, rast na godišnjoj razini
31.12.10 Trgovina na malo
DZS: Realan rast trgovine na malo u studenom 2,5 posto
10.12.10 Trgovina na malo
Realan rast maloprodaje na godišnjoj razini u listopadu
30.11.10 Trgovina na malo
Rast maloprodaje u listopadu za 0,3 posto
11.11.10 Trgovina na malo
Maloprodaja: Rast na godišnjoj, pad na mjesečnoj razini
09.11.10 Trgovina na malo
Trgovci tvrde da još samo dobavljači mogu sniziti cijene
04.11.10 Seminari, konferencije
Pristupanje EU pred hrvatsku trgovinu stavlja nove izazove (+ FILM)
03.11.10 Trgovina na malo
RBA: Rano je govoriti o oporavku maloprodaje
13.10.10 Trgovina na malo
DZS: U kolovozu realan rast maloprodaje za 3,9 posto na godišnjoj razini
30.09.10 Trgovina na malo
DZS: Realan rast maloprodaje u kolovozu za 3,9 posto
24.09.10 Više i visoke škole (državne)
Poziv na skup: Izazovi trgovine u recesiji
14.09.10 Trgovina na malo
DZS: Potvrđen rast maloprodaje
09.09.10 Financije i gospodarstvo
Na listi 500 najvećih tvrtki Srednje Europe 16 hrvatskih tvrtki
31.08.10 Trgovina na malo
Rast maloprodaje nakon 21. mjeseca
12.08.10 Trgovina na malo
U lipnju usporen pad maloprodaje
04.08.10 Trgovina na malo
Petina prihoda od trgovine ostvaruje se u Zagrebu
30.07.10 Trgovina na malo
DZS: U lipnju pad maloprodaje 1,5 posto
25.07.10 Trgovina na malo
Ekonomisti: U lipnju pad maloprodaje usporen na 3,1 posto
20.07.10 Trgovina na malo
AZTN: Konzum najveći u maloprodaji i veleprodaji
12.07.10 Trgovina na malo
DZS: Pad maloprodaje u svibnju 3,7 posto
05.07.10 Trgovina na malo
Hrvati vole robne marke, diskonte i hipermarkete
05.07.10 Trgovina na malo
Hrvatska više nije top odredište za ulaganje u maloprodaju
02.07.10 Trgovina na malo
RBA: Oporavak maloprodaje tek u drugom dijelu 2010.
10.06.10 Seminari, konferencije
Uloga trgovine u hrvatskom gospodarstvu u procesu uključivanja u EU
10.06.10 Trgovina na malo
Pad maloprodaje u travnju 8 posto
31.05.10 Trgovina na malo
DZS: Dramatičan pad potrošnje
12.05.10 Trgovina na malo
Pad maloprodaje u ožujku 2,8 posto
30.04.10 Trgovina na malo
Pad maloprodaje u ožujku 2,9 posto
26.04.10 Trgovina na malo
RBA Analize: Maloprodaja u 2010. pada 2,8 posto
12.04.10 Trgovina na malo
Promet maloprodaje u veljači realno manji 7,3 posto
01.04.10 Trgovina na malo
Pad maloprodaje u veljači 7,3 posto
30.03.10 Trgovina na malo
GfK: Kriza natjerala 70 posto građana na opreznu kupnju
15.03.10 Trgovina na malo
U siječnju godišnji pad maloprodaje 9,3 posto
03.03.10 Trgovina na malo
DZS: Pad potrošnje usporio na 8,5 posto
15.02.10 Trgovina na malo
PBZ Tjedne analize: Sumrak osobne potrošnje
09.02.10 Trgovina na malo
DZS: Potrošnja u prosincu pala za više od 12 posto
09.02.10 Financije i gospodarstvo
Splitska banka: Maloprodaja u padu i tijekom 2010.
13.01.10 Trgovina na malo
Pad maloprodaje u studenom 15,8 posto
30.12.09 Financije i gospodarstvo
Godina iza nas u znaku poražavajućih brojki
14.12.09 Financije i gospodarstvo
PBZ analize: Hoće li sniženja "spasiti" Božić?
09.12.09 Trgovina na malo
Pad maloprodaje 15,4 posto
09.12.09 Trgovina na malo
Analitičari očekuju 12-postotni pad maloprodaje
03.12.09 Tvrtke i tržišta
Croz, Tau on-line i Klising među 500 tvrtki s najbržim rastom
10.11.09 Tvrtke i tržišta
Prihod Deloittea 26,1 mlrd dolara
09.11.09 Trgovina na malo
Pad maloprodaje 12,8 posto
12.10.09 Trgovina na malo
PBZ Tjedne analize: Slabija potrošnja turista
09.10.09 Trgovina na malo
U kolovozu nastavljen pad maloprodaje
09.09.09 Trgovina na malo
Turistička sezona pomogla oporavku maloprodaje
11.08.09 Trgovina na malo
Promet od trgovine na malo manji za 15,2 posto
29.06.09 Trgovina na malo
Porast utjecaja trgovačkih letaka na ponašanje potrošača u krizi
07.05.09 Trgovina na malo
Pad maloprodaje 17%
17.03.09 Trgovina na malo
Pad maloprodaje 13,7 posto
16.02.09 Trgovina na malo
PBZ analize: U 2009. daljnji pad trgovine na malo
05.02.09 Trgovina na malo
Pad trgovine na malo u 2008. 0,5 posto
13.01.09 Trgovina na malo
RBA: Nastavit će se pad trgovine na malo
09.01.09 Trgovina na malo
Pad trgovine na malo u studenom
05.12.08 Trgovina na malo
Pad prometa u trgovini na malo
19.11.08 Seminari, konferencije
Peta regionalna konferencija o metodi unaprjeđenja poslovanja '20 ključeva'
05.11.08 Trgovina na malo
Trgovina na malo porasla 2,4 posto
01.11.08 Osiguranja
Sigurnost poslovanja kroz zaštitu ulaganja maloprodajnih subjekata
07.10.08 Trgovina na malo
Pad trgovine na malo
05.09.08 Trgovina na malo
Rast trgovine na malo 12,8 posto
08.08.08 Trgovina na malo
Pad trgovine na malo u lipnju 0,8 posto
08.07.08 Trgovina na malo
Rast trgovine na malo u svibnju
10.06.08 Trgovina na malo
Usporavanje realne stope rasta maloprodaje
05.06.08 Trgovina na malo
Rast prometa u trgovini na malo
14.03.08 Financije i gospodarstvo
Hrvatsko tržište revizijskih usluga vrijedi 18 milijuna eura
12.03.08 Trgovina na malo
U siječnju realni pad prometa u trgovini na malo
11.03.08 Financije i gospodarstvo
Najbrže rastu proizvođači igračaka, a najviše zarađuju proizvođači hrane, pića i duhanskih proizvoda
01.03.08 Korisne informacije
Deloitte: Cijene uređaja sve niže, zaštita podataka sve skuplja
12.02.08 Vijesti
I mali trgovci snižavaju cijene
06.02.08 Trgovina na malo
U 2007. realni rast trgovine na malo 5,3 posto
22.01.08 Vijesti
Profitna stopa hrvatske trgovine tri puta niža od europskog prosjeka
08.01.08 Trgovina na malo
Tijekom studenog nastavljeni pozitivni trendovi u maloprodaji
20.12.07 Tvrtke i tržišta
Deloitte među vodećim tvrtkama za porezno savjetovanje
20.11.07 Trgovina na malo
Zagreb: Rast trgovine na malo
12.11.07 Seminari, konferencije
Deloitte najavio regionalnu konferenciju “20 ključeva”
05.11.07 Trgovina na malo
AZTN: Konzum ima 30 posto udjela na tržištu maloprodaje
17.10.07 Tvrtke i tržišta
Deloitteovi prihodi narasli na 23 milijarde USD
10.10.07 Vijesti
Održana međunarodna tribina o socijalnom dijalogu u trgovini
05.10.07 Trgovina na malo
U kolovozu rast prometa u trgovini na malo
05.09.07 Trgovina na malo
Trgovina na malo 6,6% viša u prvih sedam mjeseci
22.05.07 Osiguranja
Deloitte: osiguravajuće tvrtke u 2007. godini
09.11.06 Seminari, konferencije
Regionalna konferencija "20 ključeva" u Zagrebu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa