25.01.2007.
Zagrebačka tvrtka iza preimenovanja Toyotine Corolle u Auris
Jedina tvrtka u nas specijalizirana samo za ime branda, Nomen est omen d.o.o. iz Zagreba, članica grupacije Nomen sa sjedištem u Parizu, stoji iza preimenovanja najprodavanijeg modela auta na svijetu: Toyotina Corolla nakon 40 godina odlazi u povijest i odsada će se prodavati pod imenom Auris
Za naručitelja Toyota Europe Nomen je na preimenovanju modela Corolla radio 2004. godine, pod vodstvom Nomenove njemačke podružnice. U procesu stvaranja novog imena, koji je trajao 6 mjeseci, sudjelovale su 4 Nomenove filijale, među kojima i hrvatska.
Naziv Auris nastao je od latinske riječi „aurum“, što znači zlato. Nastavak „-is“ uklapa se u Toyotinu postojeću strategiju nadijevanja imena, koju slijedi i poznati „Yaris“, također Nomenova kreacija.
U ime ove strategije nadijevanja imena, koja ima za cilj podmlađivanje i modernizaciju cijele Toyotine ponude, model Carina je 1998. preimenovan u Avensis, dok je 1999. Nomen kreirao Yaris kao nasljednika za model Starlet.
I Yaris i Avensis su veoma dobro prihvaćeni u Europi i danas se ubrajaju u najomiljenije modele svoje klase. Korjenitom poboljšanju imidža Toyota teži i najnovijom promjenom imena.
Corolla je, doduše, već 40 godina na tržištu i u međuvremenu je postala najprodavaniji auto na svijetu, ali popularnost bilježi najviše u Aziji i SAD-u. Novi Auris dizajniran je od unutra prema van, a njegova dinamična forma izražava europski ukus, stil i profinjenost. Ključni elementi su mišićav oblik i snažne dinamične linije.
Nela Milijić, direktorica tvrtke Nomen est omen d.o.o. komentira: „U Europi se Corolla nije mogla osloboditi imidža veoma pouzdanog, ali pomalo staromodnog i neprivlačnog automobila. Ova psihološka barijera nastoji se ukloniti pobljšanim dizajnom, ali i novim imenom.“
Nomen est omen d.o.o.
Tvrtka Nomen est omen d.o.o. specijalizirana je za kreaciju imena marke i postoji na našem tržištu od kraja 1997. godine. Dio je grupacije Nomen, sa sjedištem u Parizu, koja ima podružnice u 10 zemalja Europe, Kini, Japanu i SAD-u.
Sa 75 stalno uposlenih i preko 350 vanjskih suradnika za kreacije, jezične provjere i pitanja intelektualnog vlasništva u preko 80 zemalja svijeta, Nomen se ubraja u vodeće svjetske konzultantske tvrtke za profesionalnu kreaciju imena branda.
Grupacija Nomen stoji još iza imena kao što su: Adris grupa, Valamar, VW Touran, Armani Mania, TDR Avangard, Vivendi, Naomi Campbell Exult, Lancôme Miracle, FIAT Stilo, Toyota Aygo, Renault Clio, Bacardi Bay, Cedevita Naturavita, Maistra i drugih.
|
|
 |
|