14.01.2014.
Hrvatski parketi od slavonskog hrasta traženi na sajmu Domotex 2014
Hrvatski hrast, pohvale i prepoznatljivost hrvatskih proizvoda
Deset hrvatskih proizvođača parketa predstavlja se na Međunarodnom sajmu podnih obloga "Domotex 2014" koji se održava od 11. do 14. siječnja 2014. u Hannoveru u Njemačkoj. Organizator nastupa je Hrvatska gospodarska komora u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede.
Na površini od 450 četvornih metara svoje proizvode predstavljaju tvrtke: Pan parket d.o.o., Parketi Požgaj d.o.o., Spačva d.d., Mopar d.o.o., Drvoproizvod d.d., Galeković d.o.o., DIN Novoselec d.o.o., Evolen d.o.o., Pana d.o.o. i Haas dom d.o.o.
„Hrvatski parketari već 12 godina tradicionalno nastupaju na ovom sajmu koji je najvažniji sajam podnih obloga.
Koliko je za naše tvrtke važan nastup i brandiranje svojih proizvoda na ovom najvećem i najmodernijem sajmu parketa u Europi najbolji su pokazatelji tvrtke Pan Parket, Požgaj i Mopar koji su zahvaljujući proizvodnji visokokvalitetnog dvoslojnog i troslojnog parketa, koji je trenutno najzastupljeniji na europskom tržištu, ali i kontinuiranim nastupima na ovome i sličnim sajmovima uspjeli izgradili prepoznatljivost i brand svojih tvrtki na tržištu EU.
Koristeći modernu tehnologiju te hrast, najvrjedniju hrvatsku sirovinu, naši proizvođači parketa ne samo da su u korak s trendovima potražnje na stranim tržištima već su postigli i visoku konkurentnost. Ovo je mjesto gdje se mora napraviti novi iskorak u prepoznatljivosti parketa od Slavonskog hrasta, poput stručnih predavanja o našim drvenim podovima.
Ovo je najbolje mjesto za početak brandiranje proizvoda od slavonskog hrasta koji ima budućnost i veliku vrijednost a mi moramo zadržati i ostvariti još bolju tržišnu poziciju“, izjavio je Igor Barbarić tajnik Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK.
Nadalje, tvrtke poput Galekovića, Spačve, Drvoproizvoda postižu iznimno dobre rezultate u prodaji klasičnog parketa upravo zahvaljujući slavonskom hrastu i slijedeći trendove koje nameće sve zahtjevnije svjetsko tržište.
|
„Sajam Domotex pokazao se opet kao izvrsno mjesto za sklapanje poslova i otvaranje mogućnosti za plasman roba na europsko tržište, što je i razlog za ponovno izlaganje domaćih proizvođača parketa ali i tvrtke Pan parket po deveti puta. Imamo zaista sjajn finalni proizvod koji je više prepoznatljiv u Europi nego na domaćem tržištu.
Svako tržište je zahtjevo i postavlja nove trendove i pravila a hrvatski proizvođači parketa odgovaraju na svaki zahtjev.
Tržište parketa u Europi vrlo je važno za domaće parketare, a prognoze za 2014. godinu su da će Njemačka i Švicarska biti i nadalje stabilna tržišta sa manjim porastom. Isto tako ne dobru prognozu sa padom prodaje na tržištu parketa može se očekivati u ostaku Europe.
Ovo je vrlo važna informacija za naše proizvođače parketa jer se na takvim tržištima očekuje i smanjivanje cijena» rekao je Daniel Smiljanić, direktor tvrtke Pan parket d.o.o. i predsjednik Odbora za marketing, sajmove i međunarodna udruženja pri Udruženju drvno-prerađivačke industrije HGK.
«Imamo visoko vrijedan i kvalitetan proizvod koji možemo plasirati na svako zahtjevno tržište. U EU i Njemačku domaći proizvođači prodaju oko 80% hrastovih parketa zbog kojeg trenutno možemo pozitivno poslovati na ovim zahtjevnim tržištima.
Samo u ovoj godini predstavili smo deset novih vrsta parketa koji se ne mogu naći nigdje na ovom važnom sajmu uz bok najvećim proizvođaćima. Stoga, kroz potpore svih godina i ulaganje HGK u prisutne proizvođače parketa ostvaruju se planovi, da hrvatski proizvođači parketa mogu odgovoriti na sve zahtjeve tržišta i inovacijama postavljati čak i trendove.
Hrvatski parket je još jednom tražen proizvod na ovom sajmu» istaknuo je Igor Josip Leščić, direktor Drvoproizvoda i član Izvršnog Odbora Vijeća Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK.
Sajam podnih obloga "Domotex 2014" najveći je i najznačajniji svjetski sajam podnih obloga na kojem izlaže više od 1,350 izlagača iz 56 zemalja.
Svake godine predstavlja nove trendove podnih obloga te se smatra najznačajnim poslovnim događajem u svijetu za podne obloge. Pokazatelj važnosti ovog mjesta je taj da čak 60 posto izlagača i poslovnih posjetitelja dolazi izvan Njemačke.
|
„Ono što je bitno, da bez obzira na naše tržišne pozicije i prepoznatljivost hrvatskih drvnih proizvoda u Njemačkoj, bez kontinuiranog rada, promocije i marketinških aktivnosti moguće je izgubiti teško stečene tržišne udjele, jer je konkurencija iznimno agresivna u pokušajima prodora na tržište i povećanja prodaje svojih proizvoda.
HGK u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede te ostalim državnim institucijama radi već dugi niz godina na promicanju hrvatskog drvnog proizvoda u Njemačkoj i Svijetu, te će i dalje pomagati tvrtkama kako bi osigurale svoju konkurentnost na ovom značajnom tržištu.“ rekao je Barbarić.
O važnosti drvne industrije za gospodarstvo RH govore i podaci o ukupnoj robnoj razmjeni drvnih proizvoda i namještaja Republike Hrvatske za prvih osam mjeseci ove godine, gdje smo izveli ukupno 626 mil. USD a uvezli iste robe za 309 mil. USD te je time drvna industrija ostala i nadalje najveći netto izvoznik u RH. Od toga izvoz drva i drvnih proizvoda je bio 408 mil. USD dok namještaja u istom razdoblju 218 mil. USD.
|
|
|
|