Trgovina
Seniko studio
Turizam
07.01.2014. U 2013. na Lošinju više od 2,2 milijuna noćenja
Na Lošinju je u 2013. ostvareno više od 2,2 milijuna noćenja ili 1 posto više nego godine prije, a otok je posjetilo 282.215 turista, što je na razini prethodne godine, priopćeno je danas iz Turističke zajednice Grada Maloga Lošinja u kojoj i u 2014. očekuju uspješne turističke rezultate.

Najviše noćenja bilo je u privatnom smještaju (876.613), kampovima ( 802.242) i hotelima (477.452), a najbrojniji su bili turisti iz Slovenije (28,9 posto) te Njemačke (20,5 posto). Slijede gosti iz Italije (13,6 posto), Austrije (10 posto) i Češke (3 posto). Domaćih je turista bilo 13,3 posto.

Iz Turističke zajednice napominju da je struktura stranih gostiju podjednaka onoj u godini prije, ali i da je primjetno povećanje broja gostiju iz Nizozemske, Belgije, Norveške, Poljske, Španjolske, Francuske i Velike Britanije.

Podsjećaju na nagrade koje su lani dodjeljene Lošinju kao destinaciji, kao i pojedinim turističkim objektima, hotelima i kampovima.

Posebno ističu nagradu Lošinju za prvo mjesto u svijetu za održivi razvoj turizma od Skal Internationala, profesionalne internacionalne organizacije turističkih lidera iz cijeloga svijeta.

Iz Turističke zajednice navode i da je u 2013. za najbolju montažu nagrađen promotivni film "Lošinj-Island of Vitality" na 16. Međunarodnom festivalu turističkog filma ITF'CRO 2013.

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja dobila je za izuzetan doprinos unapređenju razvoja turizma međunarodnu turističku nagradu "Zlatni Interstas 2013", a gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice Gari Cappelli dobitnik je međunarodne turističke nagrade "Povelja F.E.S.T. 2013".

Također, u akciji "Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku 2013" kamp Poljana iz Malog Lošinja dobio je drugu nagradu za najbolji srednji kamp u Hrvatskoj, a Wellnness Hotel Aurora osvojio je Kristalnu statuu "Simpliy the best" za najbolji smještajni objekt s cjelogodišnjim poslovanjem.

Iz Turističke zajednice Grada Maloga Lošinja ocijenili su da su razlozi uspjeha Lošinja pažljivo planiranje upravljanja destinacijom i sinergija grada, turističke zajednice i partnera u destinaciji.

Navode kako u 2014. godinu ulaze s velikim gradskim kapitalnim investicijama kao što su šetnica Poljana ili rekonstrukcija palače Kvarner, te najavljuju za ljeto ove godine otvaranje novouređenog hotela Bellevue, tj. početak novog investicijskog ciklusa Jadranka hoteli d.o.o. u uvali Čikat. (H)

Povezani članci
22.08.16 Turizam
Mali Lošinj i ove godine među vodećim odredištima u Hrvatskoj
06.11.14 Turizam
U Zagrebu 2. svjetski kongres predsjednika udruženja turističkih agencija
20.10.12 Turizam
Grad Split turistički prvak Hrvatske za 2012.
19.10.12 Turizam
DHT: Dodijeljene nagrade Turistički cvijet za druga i treća mjesta
24.01.12 Turizam
Veća važnost turizma u Hrvatskoj nego u drugim zemljama
20.01.12 Turizam
Dovršetak turističke strategije u rujnu
10.01.12 Turizam
HTZ: Lani 8 posto više turista i 7 posto više noćenja
21.10.11 Turizam
Valamaru dodijeljen "15. Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2011."
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa