Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Srijeda, 24.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
05.12.2013.
AD Plastik otvorio 20 mil. eura vrijedan pogon
U novom pogonu u Jankomiru uz pomoć robota lakirat će se plastični dijelovi za nove modele automobila Renault Twingo i Daimler Smart
Tvrtka AD Plastik predstavila je u četvrtak svoj novi pogon na zagrebačkom Jankomiru u kojem će se uz pomoć robota lakirati plastični dijelovi za nove modele automobila Renault Twingo i Daimler Smart, a u koji je uložila više od 20 milijuna eura.
To će, prema riječima predsjednika Nadzornog odbora AD Plastika Josipa Bobana, omogućiti povećanje realizacije i izvoza za više od 20 posto, a uz to donijeti približno stotinu novih radnih mjesta. Za investiciju je, kaže Boban, prije svega zaslužan kvalitetan zakon o poticanju investicija.
Najavljuje nastavak investiranja te kaže da je klaster automobilske industrije pripremio projekt za povlačenje sredstava iz EU-ovih fondova za regionalni razvoj u iznosu od 20 milijuna eura, što bi trebalo donijeti oko 700 radnih mjesta u AD Plastiku i kod drugih proizvođača u Hrvatskoj. Po Bobanovim riječima, trenutno je u tijeku izrada dokumentacije, a početak investiranja očekuje koncem 2014. godine.
Potpredsjednik Vlade i ministar regionalnog razvoja i fondova EU-a Branko Grčić, koji je s ministrom gospodarstva obišao nove pogone, kaže kako ulaganja u novi pogon s modernom robotskom opremom donose mogućnost odrađivanja puno više posla, što povećava potrebu za radnom snagom u proizvodnji komponenata koje se robotski obrađuju. "U konačnici, nova tehnologija donosi povećanje obujma proizvodnje i izvoza", kaže Grčić koji to smatra najboljim putem ka konkurentnosti i uspjehu hrvatske industrije. Ministar Vrdoljak ističe kako AD Plastik dokazuje da i u Hrvatskoj borba za konkurentnost može uspjeti.
AD Plastik proizvodi plastične dijelove za automobilsku industriju, u pogonima u Solinu i Zagrebu, a ima i jednu tvornicu u Rumunjskoj te tri u Rusiji i jedan pogon u Sloveniji. U AD Plastikovu sustavu ukupno je zaposleno 2.700 radnika, od kojih u Hrvatskoj 860. Vrijednost godišnjeg izvoza hrvatskog dijela AD Plastika je 70 milijuna eura, a cijele grupe 250 milijuna eura. (H)
Povezani članci
29.07.15
Tvrtke i tržišta
AD Plastik Grupa povećala neto dobit više od osam puta
19.03.14
Trgovina motornim vozilima
AD Plastik će proizvoditi dijelove za Opel i Renault
02.07.12
Trgovina motornim vozilima
Novi poslovi AD Plastika
06.02.12
Tvrtke i tržišta
AD Plastik potpisuje ugovor s market makerom
02.11.11
Tvrtke i tržišta
AD Plastik će osnovati tvrtke u Srbiji i Rusiji
28.10.11
Trgovina motornim vozilima
Renault angažira AD Plastik za projekt Edison
22.07.11
Tvrtke i tržišta
Grupa AD Plastik ostvarila 38,1 milijuna kuna dobiti
19.05.11
Tvrtke i tržišta
Nije prihvaćena ponudu AD Plastika za francuski Sealynx
22.03.11
Tvrtke i tržišta
AD Plastik predao ponudu za preuzimanje francuske tvrtke Sealynx Automotive
01.02.11
Tvrtke i tržišta
AD Plastik: Dobit 54 milijuna kuna
24.01.11
Tvrtke i tržišta
FIMA: Na dražbi 25,76 posto dionica AD Plastika
26.07.10
Tvrtke i tržišta
Grupa AD Plastik znatno povećala prihode i dobit
08.06.09
Tvrtke i tržišta
Skupština AD Plastika o pokriću gubitaka
02.04.09
Tvrtke i tržišta
AD Plastik: Prva godina poslovanja s gubitkom
27.10.08
Trgovina motornim vozilima
Revoz: Izvanredni neradni dan zbog smanjene potražnje
13.02.08
Tvrtke i tržišta
AD Plastik grupa očekuje rast dobiti
18.11.07
Tvrtke i tržišta
AD Plastik: Smanjenje dobiti zbog troškova nove proizvodnje
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.