Seniko studio
Broj 5/2013
Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2013 - Ante Gavranović
Kartično poslovanje u Republici Hrvatskoj od 2000. do 2013. - mr. Vanja Dominović
Prodor u sve pore poslovanja - A.G. i S.S.
Uspostava sukladnosti trgovaca s PCI DSS standardom - Marko Jertec
GS1 standardi u e-trgovini - Slobodan Romac
Budućnost maloprodaje - što je sa svečanim činom kupnje? - mr. sc. Branko Pavlović
Održana 9. godišnja RFID konferencija i izložba - Veljko Bituh
Održan Okrugli stol o zaštiti potrošača - Zvonimir Šafranko i Kristijan Poljanec
Kako mogu preživjeti i rasti „mali“? - prof. dr. sc. Zvonimir Pavlek
Adria grupa: Zadovoljstvo klijenata u fokusu poslovanja - S.S.
Održan XIII. međunarodni znanstveni skup
Sadržaj 5-2013
Osmišljena ponuda otvara prostor za širenje e-trgovine
Ante Gavranović
Darko Knez, predsjednik Uprave KONZUM-a, najvećeg trgovinskog lanca u Hrvatskoj
E-trgovina je dio poslovanja koji svake godine ostvaruje rast od otprilike 20-ak posto. Međutim, to je još uvijek u Hrvatskoj relativno mali dio u ukupnom poslovanju. Na načelu e-trgovine radimo već neko vrijeme u četiri grada – Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku.

Ostvareni ukupni promet pomoću e-trgovine je zasad na razini jednog dobrog Konzumova supermarketa. S druge strane, to je usluga koja je bolje prihvaćena i prepoznata u urbanim sredinama i otprilike 70 posto toga prihoda se ostvaruje u gradu Zagrebu. Trenutno Konzum Internet prodavaonica ima 70.000 registriranih korisnika.

E-trgovina je stvar koju ozbiljno shvaćamo i u koju ulažemo dosta sredstava. Trudimo se da je unapređujemo u smislu tehnologije, Internet site-a da bismo potrošačima olakšali navigaciju, u pogledu CRM, pa sve do nekih aplikacija na smart telefonima, pa tako zadnji podaci govore da naša mobilna aplikacija bilježi 74.000 downloada. Tehnološki kao i po kvaliteti usluge, ne zaostajemo za razvijenijim zemljama.

Nedavno smo lansirali novu uslugu – poKupi, koja je u inozemstvu poznata kao click and colect (klikni i sabiraj). Ta usluga omogućava da sve što želite kupiti možete preko Interneta izabrati, ali dostava nije kući nego se ostavlja na određenom mjestu gdje je potrošač jednostavno pokupi.

Ovu uslugu lansirali smo u Zagrebu i pokazala se kao dobro rješenje, pa smo je stoga proširili i na lokacije u Osijeku, Splitu, Karlovcu i Samoboru. Ukoliko se u tijeku narudžbe pojavljuju neka odstupanja, onda je tome razlog u nekom sistemskom rješenju. Drugim riječima, taj artikl onda iz nekog razloga nije prisutan ni na našim prodajnim policama, pa potrošač nije namjerno zakinut za uslugu.

Rast e-trgovine bilježimo svake godine. Sigurno je da ćemo taj dio trgovine dalje propagirati i poticati osnaženim marketinškim kampanjama. Naša ukupna nastojanja idu u pravcu osmišljavanja te trgovine uz pomoć kvalitetne ponude.

Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2013
Kartično poslovanje u Republici Hrvatskoj od 2000. do 2013.
Prodor u sve pore poslovanja
Uspostava sukladnosti trgovaca s PCI DSS standardom
GS1 standardi u e-trgovini
Budućnost maloprodaje - što je sa svečanim činom kupnje?
Održana 9. godišnja RFID konferencija i izložba
Održan Okrugli stol o zaštiti potrošača
Kako mogu preživjeti i rasti „mali“?
Adria grupa: Zadovoljstvo klijenata u fokusu poslovanja
Održan XIII. međunarodni znanstveni skup
Sadržaj 5-2013
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa