Info
Seniko studio
DOP
07.11.2013. Predstavljena kampanja odgovornog konzumiranja alkohola
Grupacija proizvođača piva u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta, Ministarstvom zdravlja i Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo te zajedno s Konzumom i Tiskom u kampanji protiv zloupotrebe alkohola s posebnim naglaskom na maloljetne osobe
Na konferenciji za novinare predstavljena je kampanja odgovornog konzumiranja alkohola koju Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) provodi pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te Ministarstva zdravlja, a u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo, Konzumom i Tiskom.

Ova zajednička kampanja nastala je s ciljem educiranja javnosti o problemima vezanima uz maloljetničku zloupotrebu alkohola te podizanja svijesti o važnosti poštovanja zakonom određene dobne granice za prodaju alkohola.

Na događanju u Novinarskom domu o glavnim ciljevima i aktivnostima kampanje govorili su:

• dr. sc. Željko Jovanović, ministar znanosti, obrazovanja i sporta
• dr. sc. Tamara Poljičanin, ravnateljica Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
• Josip Grgić, direktor marketinga i razvoja Tiska
• Jure Radoš, direktor poslovnog područja tradinga i category managementa
Konzuma
• Pero Ivanković, predsjednik Grupacije piva, slada i hmelja pri HGK-u

Zbog mnogobrojnih i ozbiljnih problema koji nastaju kada maloljetnici zloupotrebljavaju alkohol, uz isticanje glavnih ciljeva kampanje, predstavljena je i edukacijska brošura Razgovarajmo s mladima o opasnostima zloupotrebe alkohola. Edukacijska brošura, nastala u suradnji i uz pomoć stručnjaka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Agencije za obrazovanje, jasno komunicira sve negativne aspekte maloljetničke konzumacije alkohola – od zakonskih i zdravstvenih do socijalnih, s posebnim naglaskom na prepoznavanje i prevenciju maloljetničkog opijanja.

Uz to što upozorava na sve navedene opasnosti, zamišljena je i kao dodatni alat namijenjen nastavnicima tijekom razgovora s učenicima na temu zloupotrebe alkohola. Kako bi se ova brošura učinila dostupnom i široj javnosti, može se preuzeti na službenoj internetskoj stranici Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo putem sljedećeg linka: www.hzjz.hr/publikacije/alkohol_mladi.pdf.

Na konferenciji su najavljene i aktivnosti koje će se, s ciljem podizanja svijesti o važnosti poštovanja dobne granice za prodaju alkohola, odvijati na prodajnim mjestima partnera kampanje. U sklopu društveno odgovornog poslovanja Konzuma i Tiska, suradnja će obuhvatiti isticanje plakata koji jasno komuniciraju stav partnera projekta, oponašajući formu certifikata kojim se deklarativno ističe poštovanje zakonske dobne granice prodaje alkoholnih pića.

Također, zaposlenici Konzuma i Tiska tijekom kampanje će nositi odgovarajuće bedževe koji jasno komuniciraju njezinu glavnu poruku.
Svjesna svoje uloge i odgovornosti prema društvu u kojem djeluje, Grupacija u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta, Ministarstvom zdravlja, Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo, Konzumom i Tiskom želi potaknuti svijest o opasnostima zloupotrebe alkohola, ponajprije među maloljetnicima.

Tako se ovom kampanjom želi smanjiti zabrinjavajući trend pijenja mladih i općenito zloupotrebe alkohola u društvu dodatnim educiranjem nastavnika i roditelja kako bi se mladi potaknuli na donošenje ispravnih odluka kada je u pitanju konzumacija alkohola.

Povezani članci
08.08.16 Vijesti iz regije
Slovenija uvela manje trošarine za male proizvođače piva, vina i rakije
01.07.15 Promocije
Korlat Aronija Badela 1862 u Bruxellesu dobila nagradu za okus i kvalitetu
13.12.13 Vijesti
Građani zabrinuti zbog društvene tolerancije zloupotrebe alkoholnih pića
09.05.13 Brandovi
Badel Domaći: Novo ime sa starim odlikama
18.02.13 Tvrtke i tržišta
Badel 1862 i Underberg AG potpisali ugovor o distribuciji za Hrvatsku
23.01.13 Strateški savezi
Badel 1862 ekskluzivni distributer Marie Brizarda za Hrvatsku
11.10.12 Vijesti iz svijeta
Italija povisuje starosnu granicu za kupnju alkohola
01.10.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana radionica o jakim alkoholnim pićima
19.09.12 Vijesti
Jakovina: Becherovka u hrvatskim dućanima sigurna
20.08.12 Karijere
Umro nasljednik tvrtke Pernod Ricard
27.07.12 Sajmovi i izložbe
Svarog vodka osvojila srebrnu medalju na svjetskom natjecanju
06.06.12 Vijesti iz svijeta
Diageo ulaže milijardu funti u proizvodnju viskija
29.05.12 Vijesti iz svijeta
Povratak alkoholnih pića na američke ekrane
26.04.12 Tvrtke i tržišta
Zvečevo: Dobit 784,2 tisuća kuna
14.03.12 Vijesti iz regije
Slovensko ministarstvo financija predlaže veće trošarine na pivo i alkohol
12.03.12 Tvrtke i tržišta
Badel 1862 povećao tržišni udjel
01.03.12 Sajmovi i izložbe
Hrvatski vinari na sajmu "ProWein 2012"
20.02.12 Tvrtke i tržišta
Badel 1862: Operativna dobit 7,75 milijuna kuna
16.01.12 Vijesti iz svijeta
Poljska: Povećanje cijena alkohola za vrijeme EURA 2012
06.12.11 Promocije
U 2011. zabilježen porast vožnje pod utjecajem alkohola
21.09.11 DOP
Edukativna radionica posvećena prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola
15.09.11 Tvrtke i tržišta
Dobit proizvođača likera Becherovka povećana za 16 posto
13.09.11 Vijesti iz svijeta
Izvoz škotskog viskija porastao 22 posto
25.08.11 Tvrtke i tržišta
Godišnja dobiti Diagea skočila 17 posto
30.08.10 Neprehrambeni proizvodi
Potrošnja domaćih alkoholnih pića smanjena 28 posto
12.05.09 Vijesti
Hrvati za cigarete i alkohol godišnje troše oko 470 eura
21.02.08 Zdravlje
Tesco traži veće cijene alkoholnih pića
31.01.07 Prehrambeni proizvodi
Na pomolu konačni rasplet spora oko votke u EU
04.01.07 Zdravlje
Veza između opijanja i depresije snažnija u žena, nego u muškaraca
20.12.06 Zdravlje
Umjerena konzumacija alkohola štiti od artritisa?
14.12.06 Zdravlje
Mozak se može oporaviti od oštećenja uzrokovanih alkoholom
09.12.06 Zdravlje
Alkohol je glavni uzrok smrti u Finskoj
28.11.06 Izvoz
Ministri financija EU ponovno o trošarinama na alkohol
08.09.06 Šira regija
EU razmatra nova ograničenja konzumacije alkohola
29.07.06 Neprehrambeni proizvodi
Hrvatska na petom mjestu po uživanju alkohola u Europi
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa