Trgovina
Seniko studio
Promocije
29.10.2013. Dorina nakon petnaest godina u potpuno novom dizajnu i obliku
Vodeća domaća konditorska industrija „Kraš“ u cijelosti je osvježila vizualni identitet najpoznatije hrvatske čokolade Dorina.

Vodeća domaća konditorska industrija „Kraš“ u cijelosti je osvježila vizualni identitet najpoznatije hrvatske čokolade Dorina. Uz rebranding ove domaće slastice, Kraš je predstavio i prvu hrvatsku mousse čokoladu kao novi čokoladni trend u Hrvatskoj i regiji, priopćeno je iz kompanije.

„Kao i u modi, čokolada je podložna promjenama, trendovima. Danas su na svjetskom tržištu to raznovrsne pjenaste, topive i mjehuraste tzv. mousse čokolade koje je i Kraš u tri okusa - čokolade, kokosa i lješnjaka ponudio na tržištu. U usporedbi s već postojećim čokoladama s mjehurićima, mekana tekstura kreme Dorina mousse čokolada još se lakše topi u ustima, dajući čokoladi posebnu punoću okusa“, istaknula je dr. sci. Marija Carić, savjetnik-glavni inženjer razvoja proizvoda.

Čak petnaest okusa Kraševih Dorina čokolada i dalje ima prepoznatljivu crvenu boju omota, no sada dolaze u modernom dizajnu te s novim oblikom kockica čokolade. Kraš novim imidžem, kao i novim sloganom „Sreća je stvar izbora. Biraj Dorinu!“ naglašava emocije koje se prirodno vežu uz čokoladu: zadovoljstvo i užitak nadomak ruke te nas podsjeća na svakodnevne trenutke sreće kojih često nismo svjesni.

„Kraš je lider na tržištu slastica regije, pogotovo kada su u pitanju inovativni okusi i tekstura čokolade. Receptura čokolade nastaje kombinacijom osnovnih sirovina, finim nijansiranjem pojedinih sastojaka te primjenom različitih proizvodnih procesa. Pa iako se priprema vrhunske čokolade smatra umjetnošću, moderni procesi proizvodnje najpopularnijih čokolada oslanjaju se na znanost i inovativne tehnologije“, nadodala je Marija Carić.

Ove je godine Dorina čokolada osvojila i medalju Quadal za najkvalitetniju čokoladu na domaćem tržištu prema odabiru vjernih potrošača.

Mousse čokolade posljednje su u nizu okusa koje je Kraš prvi predstavio domaćem tržištu. (poslovni.hr)

Povezani članci
27.07.16 Tvrtke i tržišta
Prihodi Kraša porasli 1,3, a neto dobit 12 posto
30.07.15 Tvrtke i tržišta
Kraš s dobiti od 4,7 milijuna kuna
30.10.14 Tvrtke i tržišta
Kraš Grupa: Neto dobit 4,5 milijuna kuna
30.07.14 Tvrtke i tržišta
Prihodi Kraš Grupe blago pali, neto dobit snažno porasla
30.04.13 Tvrtke i tržišta
Kraš grupa: Gubitak 666 tisuća kuna
14.03.13 Istraživanja
Potrošači potvrdili – Kraševa Dorina je najkvalitetnija čokolada u Hrvatskoj
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa